TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת דיפלומט הגישה טיוטת תשקיף להנפקת מניות בבורסה בתל אביב


נעם וימן צלמת קרן בן ציון
דיפלומט הינה אחת מהחברות המובילות בתחום המכירה וההפצה של מוצרי צריכה המוניים, והיא פועלת כיום בישראל, דרום אפריקה, גיאורגיה, קפריסין וניו-זילנד
לחברה שיתופי פעולה עסקיים של שנים ארוכות עם הקונצרנים הבינלאומיים פרוקטר אנד גמבל, מונדליז, נסטלה ואחרים

מחזור ההכנסות השנתי של הקבוצה - כ-2.7 מיליארד שקל

חברת דיפלומט אחזקות הגישה טיוטת תשקיף להנפקת מניות ראשונה (IPO) בבורסה בתל-אביב. דיפלומט, הנמצאת בשליטת המשפחות מנדל ווימן , הינה חברה ותיקה ומובילה בתחום של מכירה והפצה של מוצרי צריכה המוניים (FMCG - Fast Moving Consumer Goods), והיא המפיצה והמשווקת של מותגים בינלאומיים רבים, בעיקר בתחומי המזון, הטיפוח וההיגיינה. דיפלומט, שהוקמה בשנת 1963, פועלת כיום ב-5 מדינות: ישראל, דרום אפריקה, קפריסין, גיאורגיה וניו זילנד. את הנפקת החברה תוביל חברת החיתום אוריון.

דיפלומט, שמשרדיה ממוקמים בקרית שדה התעופה בסמוך לנתב"ג, היא אחת מהחברות המובילות במשק הישראלי בתחומה. החברה מוכרת את מוצריה, בין היתר, לרשתות קמעונאיות בתחומי המזון, רשתות הדרגסטור, בתי מרקחת, מכולות, מסעדות ולסיטונאים. דיפלומט מציינת, כי מטרת העל שלה היא להיות שחקנית מובילה בענף ה-FMCG בכל תחומי פעילותה.

לחברה שיתופי פעולה של שנים רבות עם שחקניות בינלאומיות בתחומי הצריכה, ובראשן פרוקטר אנד גמבל (P&G), מונדליז (Mondelez) ונסטלה (בגיאורגיה). דיפלומט מפיצה ומשווקת מוצרים ומותגים מובילים ומוכרים, וביניהם: ג'ילט, בראון, דורסל, נוטרילון, לוטוס, קלוג'ס, אוראו, קיקומן, היינץ, בלו-בנד, מילקה, ג'יי'קובס, פרינגלס, אריאל, אולוויז, טמפקס, פמפרס, , מותגי תחליפי הבשר ביונד-מיט ועוד. בנוסף, החברה הינה הבעלים של מותג הטונה סטארקיסט.

דיפלומט הוקמה בשנת 1963 כמפעל לייצור סכיני גילוח, ובשנת 1968 הפכה גם למפיצה ומשווקת של מוצרי טואלטיקה, כאשר בשנת 1996 מכרה את המפעל והתמקדה בפעילות ההפצה והשיווק. בשנת 1995 חתמה על הסכם ייצוג בלעדי עם פרוקטר אנד גמבל בישראל, ולאחר מכן על שיתופי פעולה דומים עם מונדלז, היינץ, קלוגס וחברות נוספות. שיתופי פעולה עסקיים אלה הלכו והתהדקו עם השנים, ובהתאם חנכה החברה בשנת 2008 גם את פעילותה בגיאורגיה. בהמשך, נמשכה ההתרחבות הבינלאומית של הקבוצה, והיא פתחה פעילויות נוספות גם בדרום אפריקה ובקפריסין (בשתיהן ב-2011), ובניו זילנד (2016).

בחלק ממדינות פעילותה קיבלה דיפלומט לידיה את הטיפול המלא במערך המכירות וההפצה מידי פרוקטר אנד גמבל, לאור שיתוף הפעולה המוצלח בישראל והיכולות התפעוליות הגבוהות שהציגה החברה בשוק הישראלי, בו החלה את פעילותה.

לאחרונה רכשה דיפלומט 50% מחברת מדיטרנד, המייבאת ומשווקת מוצרי בריאות, תוספי תזונה ותרופות ללא מירשם. כמו כן, רכשה החברה 50% מחברת CDSL, המוחזקת בשיתוף עם חברת כמיפל, והמספקת את שירותי הלוגיסטיקה וניהול המרלוג לרשת סופר פארם בישראל.

דיפלומט מספקת ללקוחותיה שירות מלא, הכולל את כל חלקי שרשרת האספקה, החל משלב רכישת המוצרים ועד לשלב הסופי של מכירתם. לחברה מערך טכנולוגי מתקדם, לרבות בתחום הלוגיסטי, התומך בצורה אופטימלית במכירות, בתהליכי ההזמנה ובעלויות. במקביל לפעילות השיווק וההפצה, מספקת החברה גם ללקוחותיה גם שירותי TPL (איחסון, ליקוט והספקה) כקבלנית חיצונית, מה שמהווה את אחד ממנועי הצמיחה של החברה.

דיפלומט מנהלת כיום את פעילותה בישראל באמצעות המחסן הלוגיסטי שלה בקרית שדה התעופה, והיא חתמה לאחרונה על הסכם עקרונות להעברת המחסן לאתר בשטח של כ-80 דונם באזור התעשייה בקיסריה.


לדיפלומט מספר מנועי צמיחה לשנים הקרובות, כגון: העמקת הפעילות במסגרת שיתופי הפעולה שלה עם הספקיות הבינלאומיות, הרחבת סל המותגים, הגדלת הפעילות בתחום הפתרונות והשירותים הטכנולוגיים, התרחבות גיאוגרפית והרחבת הפעילות בתחום התחליפים הצמחיים, תוספי המזון והמוצרים הפרה-רפואיים.

דיפלומט, המנוהלת על ידי נועם וימן, מעסיקה כיום ברחבי העולם כ-2,500 עובדים. החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 עם הכנסות של כ-2 מיליארד שקל, עם EBITDA בסך של כ-109.2 מיליון שקל, לעומת כ-102 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2019, ועם רווח נקי בסך של כ-58.7 מיליון שקל, לעומת כ-44.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2019. החברה אימצה מדיניות לחלוקת דיבידנד, במסגרתה היא מחלקת מדי שנה לבעלי מניותיה 50% מהרווח הנקי.

החברה מציינת במצגת שפירסמה יחד עם התשקיף גם את תוצאות הפרו-פורמה שלה לשנת 2020, על פיהן ולפי מיטב הערכתה היא צפויה לסיים את שנת 2020 עם הכנסות בסך של כ-2.8 מיליארד שקל, EBITDA מתואם בסך של כ-150 מיליון שקל ועם רווח נקי בסך של כ-89 מיליון שקל (תוצאות הפרו-פורמה הינן בניכוי הוצאות חריגות, ועם הכללת תוצאות החברות מדיטרנד ו-CDSL שנרכשו בסוף שנת 2020 ובתחילת שנת 2021).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il