TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ברנד תעשיות מתמזגת עם חברת התשתיות מרגל מערכות


חברת ברנד
המיזוג ייצור חברת תשתיות המשלבת יכולות נרחבות, ידע וניסיון של שנים ארוכות ושילוב סינרגטי של פעילות קבלנית ותעשייתית בתחומי התשתיות המתפתחים במדינת ישראל
החברה הממוזגת בראשות המנכ"ל ירון סילש, אשר כיהן בתפקידים בכירים במספר חברות אנרגיה, תרחיב, בין היתר, את פעילות האנרגיה המתחדשת.

ברנד תעשיות בע"מ ,הנסחרת בבורסה של תל אביב, הודיעה היום כי האסיפה הכללית אישרה את המיזוג עם מרגל מערכות בע"מ בבעלות אסא גלעדי ולירן גלעדי בחלקים שווים. המיזוג ייעשה בדרך של רכישת מרגל מערכות על ידי ברנד, והקצאת מניות ברנד לבעלי השליטה במרגל. לאחר ההשלמה משפחת גלעדי תהפוך לבעלת השליטה בברנד כאשר קרן קדמה (KCPS) תמשיך להחזיק במניות ברנד.

במסגרת העסקה בעלי השליטה החדשים מבצעים שינויים ארגוניים משמעותיים בחברה, כשירון סילש, לשעבר מנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת, ימונה למנכ"ל, וחיים ברנד, המנכ"ל הנוכחי של החברה, ישמש כמשנה למנכ"ל ויהיה אמון על כלל פעילות הפלדה. אלון הרפז, סמנכ"ל הכספים של קבוצת אורון, מונה לסמנכ"ל הכספים של ברנד.

המיזוג יצור קבוצה חדשה בתחום התשתיות הכוללת זרוע קבלנית לביצוע פרויקטים בענפי תחבורה, אנרגיה מתחדשת ותשתיות וזרוע תעשייתית סינרגטית העוסקת בייצור קונסטרוקציות פלדה, לוחות חשמל ועבודות מתכת אחרות המשתלבות בפעילות הפרויקטים.

הקבוצה החדשה, מתכננת להרחיב את פעילות האנרגיה המתחדשת ולמנף את הניסיון והידע של המנכ"ל החדש, ותפתח חברה ייעודית לייזום אנרגיה והקמת פרויקטי אנרגיה מתחדשת בהובלתם של ירון ושל עומר גלעדי, לשעבר מנהל פעילות שיכון ובינוי אנרגיה בארה"ב, אשר ימונה לאחר העסקה למשנה למנכ"ל החברה הייעודית לפעילות האנרגיה.
מרגל מציגה שיפור משמעותי ברבעון השלישי של 2020, אותו סיימה עם הכנסות בסך של כ-53 מיליון ש”ח לעומת כ-48 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד, ועם רווח נקי של כ-7.7 מיליון ש”ח לעומת כ-5.9 מיליון ש”ח ברבעון המקביל אשתקד – עלייה של כ-30% ברווח הנקי.

בשלוש שנים האחרונות חילקה מרגל דיבידנדים בהיקף כולל של כ-26 מיליון ש”ח דבר המעיד רבות על חוסנה וכן על יכולותיה של מרגל לייצר רווחיות נזילה שתשמש כמנוף צמיחה לקבוצה כולה.

מרגל הודיעה בחודשים האחרונים על סגירת עבודות בהיקפים משמעותיים המצטברים לכ-185 מיליון ש”ח, בין היתר - פרויקט הקו הסגול כביש 461 בהיקף של כ-34 מיליון ש”ח, פרויקט הנתיבים המהירים מקטע 4א' בהיקף של כ-23 מיליון ש”ח, פרויקט בקו הירוק בהיקף של כ-9 מיליון ש”ח ועבודות בתחום האנרגיה בהיקף כולל של כ-112 מיליון ש”ח (כולל אופציה).

לירן גלעדי, בעלים ומשנה למנכ"ל מרגל מערכות מסר: "העסקה היא צעד חשוב למרגל ולברנד. מרגל ממשיכה להתקדם עם שיפור וצמיחה טובה. השלמת המיזוג עם ברנד תאפשר לנו להציע סל פתרונות מקיף בתחומי הפלדה והמערכות בישראל ולצמוח בקצב מהיר, תוך ניצול הסינרגיות החדשות בין החברות והצעת פתרון כולל ללקוחות החברה הממוזגת תחת קורת גג אחת".

ירון סילש, מנכ"ל הקבוצה הנכנס מסר: "המיזוג בין החברות יאפשר לנו להעמיק את פעילותינו בתחומי התשתיות והאנרגיה המתחדשת אשר צומחים במהירות בישראל בתקופה זו. במהלך השנה הקרובה נפעל להרחיב את פעילות החברה בתחומים אלו ולנצל את הידע, הניסיון והמומחיות הנצברים בכדי להשיא ערך נוסף לבעלי המניות שלנו".

אודות מרגל מערכות וברנד תעשיות
מרגל מערכות בע"מ הוקמה בשנת 1986. החברה, שנוסדה על ידי אסא גלעדי, המכהן כמנכ"ל החברה, מנוהלת על ידו ועל ידי לירן גלעדי (משנה למנכ"ל) פועלת בשוק התשתיות והמערכות כחברה קבלנית מובילה ומוערכת שנים רבות. החברה מתמחה בתכנון וביצוע מערכות חשמל, תאורה, בקרה ותקשורת, ופעילה בענפי התחבורה השונים (כבישים, מחלפים, רכבות וכו'), התעופה והאנרגיה. מרגל מעסיקה כ-80 עובדים באופן ישיר ועוד עשרות עובדי קבלן על בסיס יומי, וביצעה במהלך השנים מאות פרויקטים שונים בתחומי התשתיות בהצלחה מרובה.

ברנד עוסקת בייצור, עיבוד והרכבה של מוצרי מתכת, ובהקמה של תשתיות מתכת לרבות קונסטרוקציות פלדה, מתקני אנרגיה, מתקני פטרוכימיה ומתקנים תעשייתיים שונים. הכנסות ברנד ב-2019 עמדו על כ-183 מיליון ש”ח. בשנים האחרונות נהנתה ברנד מביצועים טובים של גרנד, חברה בת של הקבוצה, העוסקת בתחום ההרכבות האלקטרומכניות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il