TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Aqua Security ממשיכה ליהנות מביקושים ומגייסת: צירפה 80 עובדים ב- 2020 וצפויה לקלוט 100 נוספים השנה


ליאת נחמני סמנכלית משאבי אנוש-צילום טלי בקון
חברת פתרונות אבטחת המידע לסביבות מודרניות Aqua Security, המסייעת לארגונים הגדולים בעולם לאבטח יישומים בסביבת קונטיינרים ו- Serverless ממשיכה גם בתקופה זו בקצב הגידול ומגייסת עובדים
החברה, אשר הוקמה בשנת 2015, הוסיפה בשנת 2020 כ- 80 עובדים לשורותיה והיא מעסיקה כיום כ- 300 עובדים.
במקביל הודיעה החברה כי היא ממשיכה במאמצי הגיוס גם ב- 2021 וצפויה לגייס 100 עובדים נוספים במהלך השנה הקרובה, הן למרכז הפיתוח של החברה בישראל במטרה להרחיב עוד את יכולות הפלטפורמה של החברה והן למערך המכירות הבינלאומי עם דגש על אירופה והמזרח הרחוק.

בין התפקידים המבוקשים בחברה נכללים: מומחי DevOps ו- DevSecOps, מהנדסי ענן, מהנדסי תוכנה, מומחי QA, אנשי שיווק, ומנהלי מכירות לצפון אמריקה, אירופה והמזרח הרחוק.

"למרות משבר הקורונה ואולי דווקא בשל אתגרי אבטחת המידע של ארגונים בשנה החולפת, אנו חווים ביקוש רב לפתרונותינו ברחבי העולם ואימוץ הפתרונות על ידי ארגונים בינלאומיים מובילים בעולם", אמרה ליאת נחמני, סמנכ"לית משאבי האנוש של אקווה סקיוריטי.
"מאז הקמתה של אקווה סקיוריטי היא מספקת פתרונות אבטחה ללקוחות המקדימים לאמץ חדשנות בתחום הקונטיינרים, ה- Serverless וסביבות מיחשוב מתקדמות חדשות, על מנת שיוכלו להעביר את יישומיהם לסביבת ייצור (פרודקשן) באופן מאובטח".

"לעובדי החברה יש הזדמנות להשפיע באופן אמיתי על אבטחת סביבות המיחשוב החדשות אותן מאמצות החברות הגדולות והמובילות בעולם ולעבוד בסביבות פיתוח ובשיטות פיתוח מתקדמות. זאת בנוסף לתנאים ייחודים ותרבות ארגונית דינמית ומתגמלת", ציינה נחמני.

אודות אקווה סקיוריטי
אקווה סקיוריטי(Aqua Security) עוזרת לארגונים לאבטח יישומים מבוססי קונטיינרים ו- Serverless משלב הפיתוח ובזמן ההרצה. אקווה מגשרת על הפערים בין צוותי DevOps ואבטחת מידע, כדי להאיץ תהליכים עסקיים וטרנספורמציה דיגיטלית.
Cloud Native Security Platformשל אקווה מספקת ניראות מלאה ואבטחה אוטומטית ליישומים תוך שימוש בגישת Zero-touch מודרנית לאיתור ומניעת איומים, ולעמידה בדרישות רגולטוריות. על לקוחות אקווה נמנות חברות מהגדולות בעולם, במגזרי שירותים פיננסיים, תוכנה, אינטרנט, מדיה, תיירות ואירוח, קמעונאות, תעופה, ועוד. אקווה, אשר הוקמה בשנת 2015, מעסיקה כ- 300 עובדים, מתוכם כמחציתבמטה החברה ומרכז הפיתוח בישראל. החברה גייסה עד כה למעלה מ- 100 מיליון דולר מקרנות ומשקיעים כגון: Insight Partners, לייטספיד, M12 (קרן ההשקעות של מיקרוסופט), TLV Partners, ושלמה קרמר.
למידע נוסף בקרו ב- www.aquasec.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il