TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הטכנולוגיה הרפואית אינוויטק יוצאת להנפקה ראשונה לציבור בבורסת תל אביב


אודי קנטור מייסד ומנכל אינוויטק קרדיט צלם-איתן ריקליס
החברה היא רווחית עם תזרים חיובי – בתשעת החודשים הראשונים של 2020 החברה דיווחה על הכנסות, רווח נקי ותזרים שוטף של 23.6 מיליון דולר, 7.0 מיליון דולר ו-7.8 מיליון דולר בהתאמה
החברה שכבר מוכרת בארה"ב מכוח תקנות חירום, קיבלה השבוע אישור FDA 510(k) למשפחת המנשמים שלה. לצד ההישג הקליני, המשמעות המסחרית היא הרחבת פעילות עסקית מיידית ומכירות בארה"ב לנותני שירותי רפואה צבאית, ארגוני חירום והצלה, בתי חולים כמו גם התמודדות על מכרזי הצטיידות ורכש של גורמים אלו.

חברת אינוויטק, חברת צמיחה טכנולוגית בתחום המכשור הרפואי והבריאות הדיגיטלית פרסמה תשקיף להנפקה ציבורית ראשונה לציבור בבורסה בתל אביב. אינוויטק מספקת פתרונות טכנולוגיים חדשניים לנותני שירותי רפואה המאפשרים להם לטפל באירועי כשל קרדיולוגיים, נשימתיים וטראומה, לאורך כל שרשרת הטיפול וההחייאה. את ההנפקה מובילים לאומי פרטנרס.

אינוויטק יוצאת להנפקה לאחר שבתשעת החודשים הראשונים של 2020 דיווחה על הכנסות של 23.6 מיליון דולר, רווח נקי של 7 מיליון דולר ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 7.8 מיליון דולר. הצמיחה בהכנסות נובעת בין השאר ממגפת הקורונה שהאיצה תהליכים ארוכי טווח בסביבה העיסקית של החברה. מוצרי החברה נמכרים כיום בכ-20 מדינות ברחבי העולם זאת לאחר שאישורים רגולטוריים ראשוניים למוצרים התקבלו בשלהי שנת 2018. בשנת 2019 בוצעו מכירות ברומניה, שוודיה, ישראל, ספרד ואיטליה. כעת עם קבלת אישור ה- FDA אינוויטק, שכבר מוכרת את מוצריה בארה"ב מכוח תקנות חירום, יכולה למכור את משפחת המנשמים באופן מיידי לגורמים ברפואה צבאית, ארגוני חירום והצלה ובתי חולים, כמו גם להתמודד על מכרזי הצטיידות ורכש של גורמים אלו בארה"ב.

לאינוויטק שלושה קווי מוצר שהראשון בהם הוא משפחת מנשמים חדשניים וניידים - Ventway Sparrow. היתרון של משפחת המנשמים נובע מהיותם בעלי יכולות הנשמה מתקדמות, נוחים לפעולה, קלי משקל ושאינם תלויים במקורות חיצוניים לחמצן וחשמל. הם מיועדים בעיקר לשימוש בטיפול בשטח, בחירום ובהעברות מטופלים בבתי חולים (מחדרי הטיפול נמרץ והמיון, לניתוחים והתאוששות, בדיקות דימות כולל MRI והמחלקות) ובין בתי חולים, בקרב אירגוני חירום והצלה, צבאות וכן בעתיד לשימוש ביתי המאפשר ניידות מיטבית לחולים כרונים מונשמים.

קו מוצר נוסף של אינוויטק הוא ה- LUBO כלי חדשני, הראשון מסוגו בעולם, המאפשר פתיחת נתיב אויר באופן לא פולשני, בטוח וקבוע. המוצר השלישי SALI – מערכת המאפשרת מתן טיפול מתקדם, מעזרה ראשונה ועד החייאה, תוך ניטור המטופל באמצעות תקשורת On-Line עם מרכז רפואי מרוחק. מערכתSALI מרחיבה את מתן הטיפול מעבר למקרי דום לב גם לטיפול במטופלים בהכרה, קשיי נשימה, חשד להתקף לב, חשד לשבץ ועוד. מערכת SALI בעלת מספר תכונות חיוניות ביניהן: ניטור נשימה, סטורציה/שיעור חמצן בדם, קצב לב, ניטור אקג, ניהול נתיב אויר (לא פולשני), העשרת חמצן אוטומטית, החייאה מודרכת (ויזואלי + שמע) ושוק חשמלי (דפיברילציה).

אינוויטק הינה שחקנית בשוק המנשמים העולמי שהיקפו מוערך בכ- 10 מיליארד דולר; כמחציתו הוא שוק מנשמים נייחים המיועדים לטיפול נמרץ ומחציתו הוא שוק המנשמים הניידים, סגמנט אליו פונים מנשמי החברה, המיועדים להעברות וחירום – רפואה צבאית, העברות בין ובתוך בתי חולים, שירותי חירום והצלה וניידות מונשמי בית. השוק מאופיין במיעוט מתחרים, כ- 40 חברות מנשמים בלבד בשני הסגמנטים יחדיו בכל העולם, זאת על רקע חסמי כניסה גבוהים לשחקניות חדשות שכולל ידע מעמיק, מומחיות וניסיון הנדרשים בטיפול במערכת קריטית בגוף האדם, זמן פיתוח ארוך ורגולציה מורכבת. לאחר שנות פיתוח והשגת אישורים רגולטוריים בסוף שנת 2018 החלה החברה למכור את משפחת מנשמי ה- Ventway Sparrow במועד קצר יחסית לאחר ההשקה ללקוחות משמעותיים כצה"ל, צבא שבדיה, ארגון החירום וההצלה הלאומי של נורווגיה ובתי חולים וארגוני הצלה באירופה עוד טרם התפרצות מגפת הקורונה. התפרצות הקורונה יצרה לחברה האצה של התכנית העסקית שלה ואיפשרה לה להתחזק ביכולת מכירה עם מפיצים מתמחים בלמעלה מ- 20 טריטוריות ברחבי העולם, בעיקר במדינות אירופה וארה"ב וכשחקנית חדשה יחסית קיבלה חשיפה מאוד משמעותית. בתקופה זו החברה הצליחה להרחיב את היכולת הייצורית של המנשמים תוך הורדת התלות ברכיבים קריטים מחוץ לישראל.

התמחות החברה בתחום החירום והעברות וגיוון מנשמי Ventway ל-3 דגמים שכל מנשם בעל סטנדרטים יחודיים לתחום: מנשם צבאי בסטנדרטים MIL, מנשם לארגוני הצלה וחירום עם סטנדרטים לאמבולנסים והליקופטרים, מנשם להעברות בבתי החולים המאושר גם לשימוש בבדיקות MRI ודגם רביעי (עתידי) המיועד לחולים ניידים בבית, יצרו לחברה תמהיל חזק של מנשמים אולטרה-ניידים, בעלי יכולת וביצועים גבוהים, הפעלה פשוטה ומהירה ויחס עלות/תועלת אטרקטיבי לאור תחזוקה מינימאלית ועלות נוחה מול המתחרים בכל תחום.

בין המגמות התומכות בפעילות הבינלאומית של אינוויטק: השקעה מאסיבית במערכות הבריאות על רקע מעורבות עמוקה של מדינות ותאגידים בהשקעות בתחום הבריאות, מכשור רפואי וטכנולוגיות בריאות דיגיטליות. מגמה נוספת, היא המעבר לערים חכמות ודיגיטליזציה של תשתיות הכולל שילוב פתרונות לניהול אירועי חירום. כמו כן, לאור הצורך למתן מענה לעומס על מערכות הבריאות, ישנו ביקוש הולך וגובר לשירותי רפואה מיטביים בשלבים מוקדמים עוד לפני הגעה למיון בבית החולים. גורם מרכזי נוסף הוא היערכות למשבר הבא – כעת ישנה מודעות גוברת לצורך בהיערכות בקרב ממשלות, ארגוני בריאות, הצלה וחירום לטיפול ראשוני ומתקדם ולהצטיידות ומוכנות לחירום על רקע מגפות, אסונות טבע, אירועים רבי-נפגעים.

מערכות SALI של החברה כבר פועלת במרבורג, גרמניה החל משנת 2018 במסגרת Safe Zone בבתי אבות ומרכזי שיקום וכבר טיפלו בהצלחה באירועי חירום במטופלים שחוו קשיים במערכת הנשימה, חשד להתקף לב, חשד לשבץ והתקפי אפילפסיה. המערכות שולבו במעטפת התקשורת ובפרוטוקולים של טיפולי החירום הגרמניים והוכיחו את יעילותן הקלינית במתן מענה טיפולי עד הגעת שירותי ההצלה.

בנוסף, מערכות SALI הוטמעו בפרויקט ממשלתי לאומי ברומניה לחיזוק הרפואה הדחופה בקהילה. המשרד לענייני חירום לאומיים בחר במערכת SALI וב- 2019 נרכשו 380 מערכות SALI ראשונות - 140 מערכות ליצירת סביבה בטוחה במרחב ציבורי בבוקרשט ו-240 מערכות ליצירת סביבה בטוחה בכלל סניפי רשת המרכולים LIDL ברומניה. מערכות SALI מחוברות למרכז החירום הלאומי של רומניה - ומיועדת להטמעה במגוון רחב של יישומים: אזורי תעשייה, תחנות רכבת, שדות תעופה, מפעלים, מתקני גז ונפט ואתרי בניה. כמו כן במרחבים קהילתיים כגון מתחמי מסחר, קניונים, משרדים, פארקים, מתקני ספורט, מוסדות חינוך, אתרי תיירות ואירוח וכמובן מוסדות רפואיים כמו קליניקות קהילתיות, מכוני דיאליזה, מרפואת שיניים, בריאות הנפש ומרכזי שיקום. שוק מערכות ההחייאה העולמי עומד על 1.5 מיליארד דולר ועד שנת 2030 צפוי לגדול בקצב שנתי של 8.8% עד ל- 4 מיליארד דולר. רוב מדינות העולם מחייבות הצבת מכשירי החייאה במרחב הציבורי בסטנדרטים הולכים ומחמירים ומתעורר בשוק צורך לפתרונות של רפואה מרחוק בתחום ההחייאה.

אודות החברה:
אינוויטק פתרונות רפואיים בע"מ הינה חברת מדעי החיים, המפתחת מערכות רפואיות מתקדמות. מוצרי החברה מאפשרים לנותני שירותי רפואה לטפל באירועי כשל קרדיולוגיים, נשימתיים וטראומה באמצעות אספקת פתרונות טכנולוגיים חדשניים לטיפול בקהילה, ארגוני חירום והצלה ומוסדות רפואיים. לחברה, שהוקמה בשנת 2011 ומועסקים בה 23 עובדים, 3 קווי מוצר הנמכרים ב-20 מדינות ברחבי העולם. מנכ"ל ומייסד החברה הוא אודי קנטור; סמנכ"ל הכספים הוא רלף ששון; סמנכ"ל פרויקטים טכנולוגיים ומייסד הוא מיכאל לנצמן; סמנכ"לית אסטרטגיה ופיתוח עסקי היא אנג'לה רבינוביץ . בחברה הושקעו עד כה כ- 40 מיליון ש"ח ועל בעלי מניותיה נמנים רשת בתי החולים והקליניקות הגרמנית Rhon Klinikum ויצרנית המתכלים לתחום ההנשמה Vincent Medicalמהונג קונג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il