TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת אשטרום נכנסת לתחום האנרגיה המתחדשת


גיל גירון, רמי נוסבאום צילום: ישראל הדרי
בכוונת הקבוצה לבחון השקעות בישראל ובחו"ל בתחומים, כגון: אנרגיה סולארית, אנרגיית רוח, אגירת אנרגיה ועוד
לאחרונה הודיעה הבורסה על כניסתה של מניית קבוצת אשטרום למדד ת"א 35

רמי נוסבאום, יו"ר דירקטוריון קבוצת אשטרום: "קבוצת אשטרום בוחנת מעת לעת כניסה לתחומי פעילות חדשים, המשתלבים עם אופי הפעילות הקיימת של הקבוצה. לאחר בדיקה מעמיקה שביצענו בתקופה האחרונה, בחרנו להיכנס לתחום האנרגיה המתחדשת כתחום פעילות חדש, שיהווה מנוע צמיחה נוסף של הקבוצה לשנים הבאות.
אנו רואים בתחום זה תחום סינרגטי במידה רבה לפעילויות הייזום והקבלנות שלנו, וכן תחום התואם את עסקי הקבוצה לאור העובדה, שאנו פעילים כיום במספר שווקים בינלאומיים, אליהם נבחן את כניסתנו גם באמצעות פעילות חדשה זו.
תחום האנרגיה המתחדשת צפוי ליהנות בשנים הקרובות מצמיחה משמעותית, וזאת בשל המגמות המאפיינות את ענף האנרגיה בעולם, ובראשן הרפורמות, במסגרתן עוברות מדינות ממקורות אנרגיה שנחשבים למזהמים למקורות אנרגיה נקיים וירוקים, ובראשם אנרגיה סולארית ואנרגיית רוח".

קבוצת אשטרום, מקבוצות הבנייה הגדולות בישראל, מדווחת היום, כי דירקטוריון החברה אישר את כניסתה לתחום האנרגיה המתחדשת. בכוונת הקבוצה לפעול לפיתוח פעילות זו בארץ ובחו"ל, תוך גיבוש תכנית אסטרטגית וגיוס כוח אדם לפעילות בתחום זה.

קבוצת אשטרום פועלת כיום בתחומי הייזום והקבלנות בישראל וברחבי העולם, ותחום האנרגיה המתחדשת, שהינו בעל אופי יזמי וקבלני, משתלב ביכולות ובניסיון עתיר השנים שנצבר בקבוצה. בכוונת הקבוצה לבצע השקעות וליזום בישראל ובחו"ל בפרויקטים קיימים ו/או חדשים, וכן ליזום שיתופי פעולה רלבנטיים בתחומים כגון: אנרגיה סולארית, אנרגיית רוח, מתקנים הידרו-אלקטרים, ביו-גז ואגירת אנרגיה וזאת במדינות שיימצאו מתאימות לפעילות זו.

באשטרום מעריכים, כי ההיצע ההולך וגדל בעולם לתחום האנרגיה המתחדשת מהווה הזדמנות עסקית להשתלבות הקבוצה בתחום זה, שהינו בעל פוטנציאל עסקי רב. הצמיחה החדה בפעילות האנרגית המתחדשת נובעת, בין היתר, מהצורך להתמודדות עם ההתחממות הגלובאלית והמדיניות שמאמצות מדינות וגופים רבים ברחבי העולם, למעבר לאנרגיות ירוקות ונקיות. אנרגיות אלה מחליפות את תחנות הכוח המסורתיות, שמרביתן מבוססות על דלקים פוסיליים, והנחשבות למזהמות ולפוגעות באקלים ובאיכות הסביבה.

לאחרונה עדכנה הבורסה לניירות ערך, כי מניות קבוצת אשטרום יחלו להיסחר בחודש הבא במסגרת מדד ת"א 35, הכולל את 35 החברות הגדולות ביותר בבורסה, במונחי שווי שוק. שווי השוק של הקבוצה עומד כיום על כ-6.5 מיליארד שקל.

כמו כן, הודיעה קבוצת אשטרום לאחרונה, כי דירקטוריון החברה אישר אימוץ של מדיניות חלוקת דיבידנדים לשנתיים הבאות, בשיעור של לפחות 25% מהרווח הנקי השנתי שלה.

קבוצת אשטרום פרסמה בנובמבר האחרון את תוצאותיה הכספיות לסיכום תשעת החודשים הראשונים של שנת 2020. הקבוצה סיימה את התקופה עם הכנסות בסך של כ-3.41 מיליארד שקל, ועם רווח נקי מיוחס לבעלי המניות בסך של כ-186 מיליון שקל.

קבוצת אשטרום היא מחברות הבנייה והנדל"ן המובילות בישראל. הקבוצה פועלת במספר מגזרי פעילות עיקריים: קבלנות בנייה ותשתית בישראל – פעילות הכוללת, בין היתר, עבודות בנייה של פרויקטים קבלניים בתחום הבניה למגורים ובתחום התשתיות; זכיינות – פעילות הכוללת השתתפות במכרזים וביצוע תכנון, תפעול ומימון של פרויקטים לאומיים גדולים בתחום התשתיות והדיור; תעשיות – פעילות הכוללת בעיקר ייצור, שיווק ומכירה של חומרי גלם לענף הבנייה, וכן יבוא ושיווק של מוצרי גמר לענף הבנייה; קבלנות בנייה ותשתיות בחו"ל – פעילות המתבצעת על ידי אשטרום אינטרנשיונל, והכוללת עבודות בנייה ותשתיות בחו"ל במסגרת פרויקטים קבלניים בתחום הבנייה למגורים והתשתיות; יזמות נדל"ן למגורים בחו"ל – מתבצעת על ידי אשטרום אינטרנשיונל, בארה"ב ובאירופה; נדל"ן מניב להשקעה בחו"ל – פעילות הכוללת ייזום, הקמה, השכרה, השבחה ותפעול של מבנים הן לתעשייה והן למשרדים ומסחר בחו"ל; יזמות למגורים בישראל, באמצעות חברת הבת אשדר; נדל"ן להשקעה ויזמות, באמצעות חברת הבת אשטרום נכסים. יו"ר קבוצת אשטרום הינו מר רמי נוסבאום. מנכ"ל החברה הינו מר גיל גירון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il