TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טלרד נטוורקס ממשיכה בתנופת הפעילות


מוטי אלמליח מנכ"ל טלרד נטוורקס צילום ורדי כהנא
החברה-הבת מגלקום זכתה בפרויקט הקמת מערך המולטימדיה והתקשורת בקריית התקשוב של צה"ל בנגב
ההיקף הכספי הכולל של העבודות מוערך בכ-90 מיליון שקל

זאב שכטר, מנכ"ל מגלקום, מקבוצת טלרד: "הזכייה בפרויקט זה הינה נדבך משמעותי נוסף בדומיננטיות של מגלקום כספק מרכזי של פתרונות בתחומים תומכי IT לרבות מולטימדיה, תקשורת, דאטה סנטר, מערכות בטחון, ערים חכמות ופרויקטים טכנולוגיים מורכבים. אנו רואים בפרויקט זה הבעת אמון ביכולותינו ושלב נוסף בתהליך הצמיחה שחווה מגלקום בשנים האחרונות בכל תחומי פעילותה. מיקוד החברה הינו בפרויקטים טכנולוגיים שנשענים על זרוע תשתיתית חזקה תוך ניצול היתרון היחסי המובהק של מגלקום לספק ללקוח סל פתרונות מלא ואינטגרטיבי. אנו ממשיכים לפעול להרחבת פעילותינו, ומתמודדים על זכיה בפרויקטים משמעותיים נוספים כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה".

חברת טלרד, מעדכנת היום כי חברת הבת מגלקום התקשרה בהסכמים עם קבלן עבודות התקשוב בפרויקט קריית התקשוב של צה"ל בנגב, להקמת מערך המולטימדיה והתקשורת הפאסיבית בקריה בהיקף כספי המוערך בכ-90 מיליון שקל.

מגלקום שהינה חברה בבעלות מלאה של טלרד התקשרה בהסכמים כאמור, בהמשך לזכייתה בהליך מכרזי שכולל את שלב התכנון, שלב ההקמה (הצפוי להתחיל בעוד כשנה וחצי למשך תקופה של כשנתיים), וכן את שלב התחזוקה (שיימשך לתקופה של 21 שנה מתום שלב ההקמה).

זכיה זו מצטרפת לזכיות נוספות של מגלקום עליהן דיווחה טלרד בחודשים האחרונים. בחודש אוגוסט האחרון זכתה מגלקום בשני פרויקטים משמעותיים וארוכי טווח מול משרד הביטחון בהיקף כספי כולל המוערך בכ-185 מיליון שקל. התקשרות אחת הינה למתן שירות וביצוע עבודות תשתית תקשורת עבור יחידות בצה"ל ובמערכת הבטחון לתקופה של 24 חודשים, עם אופציה להאריך את ההתקשרות בשתי תקופות אופציה כל אחת בת שנה אחת או חלק ממנה. התקשרות שניה הינה למתן שירות ולביצוע עבודות טכנולוגיות המשלבות התקנת מצלמות, מערכות ניהול וידיאו ופתרונות אנליטיקה מתקדמים, לתקופה של 3 שנים עם אופציה להארכה בשנה אחת נוספת.

למועד דוח זה, בעקבות ההתקשרויות כאמור, עומד צבר הזמנות תחום פעילות תשתיות התקשורת וה-IT של טלרד (הכולל בין היתר את פעילות מגלקום) על סך של כ-90 מיליון דולר. צבר ההזמנות של החברה משלושת מגזרי פעילותה במאוחד גדל לכ-191 מיליון דולר. הזכייה מגדילה משמעותית את צבר ההזמנות של החברה במגה פרויקטים בתחומי הצמיחה שנקבעו באסטרטגיית החברה לתחום המולטימדיה ותשתיות התקשורת.

מגלקום, בבעלותה המלאה של טלרד, הינה חברה מובילה במתן פתרונות ושירותים אינטגרטיביים בתקשורת, מחשוב ומערכות בטחון. מגלקום משמשת קבלן מבצע של תשתיות התקשורת בצה"ל במסגרת התקשרות רב-שנתית.

טלרד דיווחה במהלך 2020 על שיפור משמעותי בתוצאותיה העסקיות בעקבות שורה של צעדים בהן נקטה ההנהלה. הרבעון השלישי של 2020 היה רבעון שלישי ברציפות שבו החברה מציגה צמיחה ושיפור ברווחיות. ההכנסות ברבעון השלישי של 2020 עלו בכ-11% ביחס לרבעון המקביל אשתקד לכ-47.8 מיליון דולר, הכנסות שיא מאז ההנפקה. הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2020 טיפס לכ-2.5 מיליון דולר.

בחודש ספטמבר 2020 זכתה מגלקום במכרז של חברת החשמל לביצוע פרויקט הקמת דאטה-סנטר מרכזי עם מערכות שליטה ובקרה מתקדמות, מערכות בטחון ותשתיות תקשורת בקמפוס החדש של חברת חשמל במתחם שורק בהיקף כספי של כ-40 מיליון שקל.

חברת טלרד פועלת כיום בשלושה מגזרי פעילות עיקריים - בתחום מוצרים, פתרונות ושירותים למפעילי תקשורת בכ-80 מדינות בעולם באמצעות טלרד וחברות הבנות בדרו"א, בתחום של תשתיות תקשורת ו-IT באמצעות החברות מגלקום ואואזיס ובתחום מיקור תהליך עסקי וניהול פרויקטים באמצעות החברות מרמנת וגאודע לאלפי לקוחות בישראל. טלרד מעסיקה בקבוצה כיום יותר מ-1,000 עובדים בישראל וברחבי העולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il