TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת נתיב פיתוח וחברת י. ד. ברזאני זכו במכרז המינהל להקמת שכונה חדשה בבית שמש בהיקף כספי של 1.5 מיליארד שקל


שמחה גרידינגר צילום אוראל כהן
בפעם השניה בארץ – זכייה במכרז תכנן ובנה: החברות יבנו 1,036 יחידות דיור חדשות, מוסדות ציבור, תשתיות, מרכזי תעסוקה, גני ילדים ובתי כנסת בשכונת רמת בית שמש ד'-5
בהתאם לתנאי המכרז מסירת המפתחות לרוכשי הדירות בתוך 40 חודש בלבד

פרויקט ענק לקבוצת נתיב פיתוח וחברת י.ד ברזאני בבית שמש: החברות מדווחות כי זכו במכרז של רשות מקרקעי ישראל לבניית 1,036 יחידות דיור חדשות בשכונת רמת בית שמש ד'-5, וכן מוסדות ציבור, תשתיות רחבות ומרכזי תעסוקה, בתי כנסת, גני ילדים ובתי ספר. ההיקף הכספי של הפרויקט מוערך בכ-1.5 מיליארד שקל. מדובר בהקמת שכונה שלמה במסגרת 'תכנן ובנה' במסגרתו מעניק משרד השיכון לחברות גדולות את האופציה לתכנון שכונה שלמה על כל התשתיות שלה, מה שמאפשר ניהול מיטבי ובניה של הדירות והתשתיות במקביל. ההיקף הכספי של הפרויקט מוערך בכ-1.5 מיליארד שקל.

מדובר במכרז השני בארץ במסגרת 'תכנן ובנה' לתכנון ובנייה של שכונה ע"י יזם אחד. במכרז הראשון זכתה חברת שפיר מגורים שבונה את שכונת "בצוותא" בחריש הכוללת 1,519 דירות, תשתיות ומוסדות ציבור. מתוקף מורכבות המכרז משרד השיכון העמיד תנאי סף להתמודדות עליו: הוכחת הון עצמי מינימלי גבוה של מעל ל 100 מיליון שקל, הוכחת יכולת של מסירת מעל ל 800 יח"ד בשנים האחרונות ויחסי תזרים מזומנים חיוביים. החברות התחייבו במסגרת תנאי המכרז לסיים את הפרויקט בתוך 40 חודשים (כ-3.3 שנים) ולמסור מפתחות לבעלי הדירות בסיום תקופה זו. בטווח זמן זה יצטרכו לגבש תוכנית אדריכלית, לאשר אותה, ולבצע את הבנייה בפועל.

המכרז הוא במסגרת התוכנית החדשה של שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן "דיור במחיר מופחת", וישלב יחידות דיור מוזלות כדוגמת 3 חדרים במחיר של כמיליון שקל וכן דירות למכירה בשוק החופשי. שטח הפרויקט הינו עתודת הקרקע הזמינה האחרונה בשכונת רמת בית שמש ד' המיועדת בעיקר לציבור החרדי. מדובר במכרז הגדול ביותר למגזר ברמת בית שמש.

לדברי שמחה גריידינגר, מנכ"ל ובעלים קבוצת נתיב פיתוח, "הזכייה במכרז מהווה הישג עצום עבורנו. היקף הבנייה שקול להקמת שכונה חדשה מאפס, ללא ספק אתגר גדול ואני בטוח שנצלח אותו. גם ההתחייבות ללוח זמנים של 40 חודשים מאתגרת מאוד אבל העוצמה והניסיון מאפשרים לנו לעמוד באתגרים כאלה. באזור יש כבר תב"ע מאושרת ולכן אישור התוכנית הפרטנית לא צפוי להיתקל במכשולים. הפרויקט יהווה הרחבה משמעותית של פעילותינו בבית שמש בכלל וברמת בית שמש בפרט לרווחת הציבור החרדי והאוכלוסייה הכללית שרוצה לגור בעיר".

הגב' עליזה בלוך, ראש העיר בית שמש "אני שמחה לברך את חברת נתיב פיתוח על זכייתה במכרז החדש לבניית עתודת הקרקע האחרונה בשכונת רמת בית שמש ד' שתשמש למגורים, למרכזי תעסוקה, מבני ציבור, והכל לטובת ורווחת תושבי העיר בית שמש בכלל, ותושבי השכונה בפרט. העיר בית שמש, ברוך השם, ממשיכה להתפתח ולצמוח בכל המובנים ותשמש בשנים הקרובות אבן שואבת לזוגות צעירים, למגורים ולתעסוקה, ותהפוך לעיר מובילה ומרכזית בישראל".

לקבוצת נתיב פיתוח נדל"ן הבונה מזה כ-30 שנה ברחבי הארץ, פעילות נרחבת בעיר בית שמש ובימים אלה משלימה החברה 2 פרויקטים ברמה בית שמש א' עם למעלה מ-100 יחידות דיור הכוללים צמודי קרקע ובניינים. בנוסף, נמצאת נתיב פיתוח בביצוע ולאחר היתרים בלמעלה מ-30 בניינים עם כ-800 יחידות דיור ושטחי מסחר במספר פרויקטים ברמה בית שמש ד'.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

6/2/23
1. מחיר מופחת בבית שמש - יוסף
כתוב שהתחייבו למסור מפתחות עד 40 חודשים ממתי מתחיל החודשים כי זכיתי כבר לפני חצי שנה ועדיין לא התקדם כלום באישורי בניה
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il