TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קומפיוג'ן מודיעה על השגת אבן דרך ראשונה בהסכם הרישיון עם אסטרה-זנקה לפיתוח תרופות מבוססות נוגדנים


קומפיוגן
"העובדה שאסטרה-זנקה בחרה בקומפיוג'ן כשותפה לתוכניות הפיתוח שלה בתחום נוגדנים בי-ספציפיים ומולטי-ספציפיים היא עדות ליכולות של הפלטפורמה שלנו, ואנחנו גאים שתוכנית פיתוח זו התקדמה והיא בעלת פוטנציאל תרפויטי"
קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה מובילה לגילוי חישובי ופיתוח תרופות ראשונות מסוגן לאימונותרפיה של סרטן, הודיעה היום על השגת אבן דרך פרה-קלינית בתוכנית לפיתוח נוגדנים במסגרת הסכם הרישיון שלה עם אסטרה-זנקה. על פי ההסכם, קומפיוג'ן העניקה רישיון בלעדי לאסטרה-זנקה לפיתוח תרופות המבוססות על נוגדנים בי-ספציפיים ומולטי-ספציפיים עבור תוכנית אחת מתוך סך התוכניות בצנרת המוצרים של קומפיוג'ן. אסטרה-זנקה אחראית לכל פעולות המחקר, הפיתוח והמסחור. עבור אבן הדרך הראשונה שהושגה, קומפיוג'ן זכאית לקבל תשלום של 2 מיליון דולר מאסטרה-זנקה.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאת ומנכ"לית קומפיוג'ן, אמרה, "העובדה שאסטרה-זנקה בחרה בקומפיוג'ן כשותפה לתוכניות הפיתוח שלה בתחום נוגדנים בי-ספציפיים ומולטי-ספציפיים היא עדות ליכולות של הפלטפורמה שלנו, ואנחנו גאים שתוכנית פיתוח זו התקדמה והיא בעלת פוטנציאל תרפויטי. הסכם רישיון זה מאפשר לקומפיוג'ן לייצר אפיק הכנסה מחוץ לתחום המיקוד של פעילויות הפיתוח שלנו עבור תוכנית זו והוא חלק מאסטרטגיה רחבה יותר של בנית שיתופי פעולה באופן סלקטיבי עם חברות ביופארמה שנועדה למנף את צנרת התרופות שלנו, שהתגלו באופן חישובי, לפיתוח אימונותרפיות חדשות לסרטן. אנו שמחים שאסטרה-זנקה בחרה להמשיך את פיתוח הנוגדנים הבי-ספציפיים הללו, פעולה המהווה עדות נוספת ליכולות הגילוי והפיתוח של קומפיוג'ן".

אודות הסכם הרישוי של קומפיוג'ן עם אסטרה-זנקה
באפריל 2018, קומפיוג'ן ואסטרה-זנקה חתמו על הסכם על פיו קומפיוג'ן סיפקה רישיון בלעדי לאסטרה-זנקה לצורך פיתוח תרופות שמבוססות על נוגדנים בי-ספציפיים ומולטי-ספציפיים עבור אחת התוכניות בצנרת התרופות של קומפיוג'ן. נוגדים בי-ספציפיים ומולטי-ספציפיים הם נוגדנים המהונדסים גנטית על מנת להיקשר לשתי מטרות חלבוניות או יותר, ועל ידי כך יכולים לאפשר שימוש במנגנוני פעולה שונים בתוך מולקולה יחידה כדי לטפל במחלה. תחת הסכם הרישוי, אסטרה-זנקה זכאית לייצר מספר מוצרים שונים והינה האחראית הבלעדית לכל פעילות המחקר, הפיתוח והמסחור. קומפיוג'ן קיבלה 10 מיליון דולר כמקדמה, וזכאית לקבל עד 200 מיליון דולר נוספים עבור אבני דרך הקשורות לפיתוח, רישוי ומסחור המוצר הראשון, וכן תמלוגים בשיעורים שונים ממכירות עתידיות. במידה ויפותחו מוצרים נוספים, קומפיוג'ן תהיה זכאית לתשלומים בגין אבני דרך ותמלוגים נוספים. על פי תנאי ההסכם, קומפיוג'ן שומרת על כל הזכויות האחרות עבור כלל צנרת התרופות שלה הן כמונותרפיה והן בשילוב עם מוצרים אחרים.

מסמך זה מהווה תרגום נוחות בלבד להודעה באנגלית שפורסמה בארה"ב, אשר היא המחייבת מבחינת החברה.

אודות קומפיוג'ן
קומפיוג'ן היא חברה קלינית לגילוי ולפיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן. החברה משתמשת בתשתית החישובית שלה, בעלת אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות. בצנרת התרופות של החברה, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני, ישנן תוכניות אימונו-אונקולוגיות המפותחות כנגד מטרות תרופתיות שהחברה גילתה, כולל חלבוני בקרה של מערכת החיסון שמשפיעים על תאי T ותוכניות פיתוח מוקדמות יותר כנגד מטרות מילואידיות. המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על בנית שיתופי פעולה להמשך מחקר, פיתוח ומסחור של מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח. מטה החברה ממוקם בחולון ולה משרדים בחולון ובקליפורניה. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il