TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלביט מעדכנת על הסכם לרכישת חברה אמריקאית


נשיא אלביט בצלאל מכליס
המתמחה במערכות ללחימה נגד צוללות בסך של 380 מיליון דולר
החברה הבת של אלביט מערכות בארה"ב חתמה על הסכם לרכישת Sparton Corporation

חיפה, ישראל, 23 בדצמבר 2020 – אלביט מערכות בע"מ(NASDAQ: ESLT, TASE: ESLT) ("אלביט מערכות") הודיעה היום כי החברה הבת שלה בארצות הברית, Elbit Systems of America LLC. ("אלביט מערכות אמריקה"), חתמה על הסכם עם חברה קשורה של Cerberus Capital Management, L.P. לרכישת Sparton Corporation ((“Sparton” עבור סכום של 380 מיליון דולר.

הרכישה מותנית בתנאים שונים להשלמת עסקה, לרבות קבלת אישורים רגולטוריים מהרשויות בארה"ב, אשר המאמץ לקבלתם עשוי להימשך מספר חודשים.
Sparton, אשר משרדיה הראשיים ממוקמים בעיר דה-ליאון ספרינגס שבפלורידה, הנה מפתחת, יצרנית וספקית מובילה של מערכות אלקטרוניות התומכות בלחימה תת-ימית עבור חיל הים האמריקני וצבאות של בנות ברית של ארצות הברית.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר: "הרכישה של Sparton תחזק את היכולות של אלביט מערכות אמריקה ותאפשר הרחבה של הפעילויות בתחום הימי. אנו מאמינים כי רכישה זו תהא בעלת ערך עבור עובדי ולקוחות אלביט מערכות ו-Sparton".

נזכיר כי בשנת 2017 אלביט רכשה חברה קנדית (גאוספקטרום) המתמחה במערכות סונאר ותקשורת תת ימיות וב- 2016 אלביט השיקה כלי שיט בלתי מאויש המיועד ללוחמה נגד צוללות (סיגאל)
אלביט נחשבת חברה מובילה בפיתוח ואספקה של מערכות לוחמה אלקטרונית לצוללות



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il