TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

זינוק של כ-60% בביקוש לדירות 6 חדרים בחודשים האחרונים


אפקט הקורונה? נתוני יד 2: באוקטובר נרשמו באתר כ-143 אלף חיפושים לדירות 6 חדרים, לעומת כ-90 אלף לפני הקורונה
אפקט הקורונה: זינוק בביקושים לדירות גדולות בנות 6 חדרים בחודשים האחרונים – כך עולה מניתוח נתוני אתר יד 2. בחודשים אוקטובר-נובמבר נרשמו באתר יד 2 כ-140 אלף חיפושים בממוצע לחודש לדירות בנות 6 חדרים, לעומת כ-90 אלף חיפושים בלבד בחודש פברואר טרום התפרצות משבר הקורונה – זינוק של כמעט 60%.

לדברי יבין גיל מור, מנכ"ל אתר יד 2, "בחודשים האחרונים ניתן לזהות עלייה ניכרת בחיפושים לדירות גדולות באתר, שהחלה בחודש מאי עם היציאה מהסגר הראשון של הקורונה, והמשיכה כמעט בכל חודש מאז עד לשיא של 143 אלף חיפושים באוקטובר. הסבר אפשרי לשינוי בדפוסי החיפוש הוא בשינוי הצרכים של רוכשי הדירות בעקבות המשבר והשהייה הממושכת בבתים – בתקופה זו הם הבינו כנראה את החשיבות של מרחב המחיה בבית, והחלו לחפש דירות גדולות יותר".

נציין כי בתקופת הקורונה חל שינוי בדפוסי ההתנהגות הרגילים של הציבור – בשל מגבלות ההתקהלות ושני הסגרים, עובדים החלו לעבוד מהבית ככל האפשר, תלמידים החלו ללמוד מרחוק בזום, פגישות בינאישיות הפכו לפגישות וירטואליות וכיוצ"ב - וכל זאת שינה בקרב מחפשי הדירות את הצרכים שלהם מיחידת המגורים. אנשים חיפשו יח"ד עם חדרי עבודה, או חדרי משחקים לילדים וכדומה – וזה התבטא בעלייה בביקוש לדירות 6 חדרים באתר יד 2.
לדברי אבי זיתוני, מנכ"ל ובעלים של חברת א.זיתוני הבונה את פרויקט ECO רמת הדר החדשה בגבעת שמואל, "ההעדפה לדירות גדולות בולטת במיוחד בקרב הלקוחות שלנו בגבעת שמואל שמתאפיינת באוכלוסיה מהציבור הדתי-לאומי. ערכי המשפחה גבוהים מאוד אצל ציבור זה גם בימים כתיקונם, ובקורונה הם אף התחדדו לאור השהייה המשותפת בבית. גם העבודה מרחוק השפיעה על ההעדפות שלהם כי הרבה מבני הציבור הדתי-לאומי עובדים בהייטק – ובקורונה הם הבינו שיעדיפו לשדרג את דירתם בת ה-5 חדרים לדירות 6 חדרים ולקבל חדר עבודה".

טלי שרון, סמנכ"לית שיווק בקבוצת רם אדרת, מוסיפה כי "מאז היציאה מהסגר הראשון, בסביבות חודש מאי 2020, חל אצלנו גידול משמעותי בהתעניינות וברכישה של דירות גדולות ומיוחדות. אם בעבר היו אלו הדירות האחרונות שמשווקות ונמכרות, מאז הן הראשונות להיחטף, זה הפתיע אותנו מאוד. לדוגמה: ברמלה נמכרו 4 מתוך 8 פנטהאוזים כבר בחודשים הראשונים לשיווק. אנחנו מוכרים את הדירות הגדולות והמיוחדות במחירים טובים כבר על הנייר. הביקושים עלו משמעותית ואנחנו משביחים את הנכסים האלו גם במועדי אכלוס עתידיים. חתך האוכלוסייה שרוכש את הפנטהאוזים ודירות הגן הוא לאו דווקא אנשים שבאים מדירות קטנות וצריכים אוויר, אלא בעיקר אנשים שיש להם את התקציב הדרוש לכך והיו להם מחשבות לעבור לגור בדירה מרווחת יותר, והסגר והקורונה זירזו אותם לקבל החלטה בנושא".

גם בחברת יוסי אברהמי מדווחים על עלייה במכירת דירות גדולות ודירות מיוחדות במחצית השנייה של 2020. לדברי יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה, "אנחנו מזהים שתי תופעות שמתרחשות בחודשים האחרונים: בפרויקט היוקרה שלנו, הפילהרמונית, בצפון תל אביב, ישנם כמה וכמה רוכשים שמבקשים לחבר דירות על מנת לרכוש למעשה דירה בעלת שטח גדול יותר. בפרויקטים האחרים שלנו, בתל אביב ובאילת, נמכרו השנה יותר דירות מיוחדות כמו פנטהאוזים ודירות גן, לעומת שנים קודמות. הישראלים מחפשים היום להשקיע בבית הרבה יותר מבעבר, וזה מתחיל בהשקעה בגודל הבית, גודל המרפסת או החצר, תוספת של בריכה או ג'קוזי ועוד. בנוסף, גם הביקוש לדירות במתחמים סגורים גבר השנה. כך למשל, בפרויקט sea side באילת, הכולל את כל הפסיליטיס כמו בריכה, חדר כושר, מועדון דיירים ומסעדות, הביקושים היו גבוהים יותר מאשר בשאר הפרויקטים שלנו באילת".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il