TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צמח המרמן מרחיבה את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית


חיים פייגלין מנכל צמח המרמן צילום כפיר סיון
רוכשת 50% מפרויקט THE LAKE בפארק הלאומי ברמת גן
צמח המרמן תחבור לחברת סרוגו לביצוע פרויקט פינוי בינוי רחב היקף על גדות האגם בפארק הלאומי ברמת גן. מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ ראול סרוגו, לבין סגנו חיים פייגלין

חברת צמח המרמן מרחיבה את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית – החברה דיווחה הבוקר לבורסה לניירות ערך כי רכשה 50% מפרויקט THE LAKE ברמת גן תמורת 28 מיליון שקל.

צמח המרמן רכשה את חלקו של אבנר לוי בפרויקט ובעצם נכנסת כשותפה של חברת סרוגו. זהו שיתוף פעולה מעניין בין נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו לבין סגנו, חיים פייגלין. שהוא בעלי ומנכ"ל צמח המרמן.

מדובר בפרויקט פינוי בינוי על גדות האגם בפארק הלאומי, במסגרתו ייהרסו שלושה בניינים ישנים הכוללים 45 יח"ד, ובמקומם יוקמו שלושה מגדלים שיכללו 180 יח"ד, על שטח של 6 דונמים. הפרויקט, שלפי ההערכות יניב ליזמים הכנסות בהיקף של 460 מיליון שקל, נמצא לפני קבלת היתר בנייה וליווי בנקאי, כשהריסת הבניינים הישנים צפויה בתוך כחודש.

הפארק הלאומי ברמת גן נמצא לפני הליך פיתוח ושדרוג משמעותי בהיקף של כ-100 מיליון שקלים, שצפוי להפוך אותו לאחד מהפארקים היפים והמושקעים בארץ.

"מדובר בשיתוף פעולה טבעי ויוצא מהכלל עם שותף שהוא גם חבר", אמר מנכ"ל צמח המרמן, חיים פייגלין, בהקשר לשותפות עם סרוגו. לדבריו, "השותפות בין החברות תניב לרוכשים פרויקט ברמה הגבוהה ביותר, ובמיקום מהיפים בישראל. אנו מאמינים מאוד בתחום ההתחדשות העירונית שהולך וצובר תאוצה ובטוחים כי נוסיף ונגביר את הפעילות בו בשנים הקרובות לצד כל האפיקים האחרים בפעילות החברה".

מדובר בהסכם השני של צמח המרמן בתחום ההתחדשות העירונית. לפני מספר חודשים החברה רכשה מקבוצת רוזיו של האחים יובל ויניב רוזיו 50% מהמניות בפרויקט ויצמן פנקס סמוך לכיכר המדינה בתל אביב. הפרויקט כולל הריסת 41 דירות בשני בניינים והקמת 73 דירות במקומם.

אבנר לוי, שמכר את חלקו בעסקה, הוא קבלן ותיק, איכותי ויציב כלכלית ובעל מוניטין ללא רבב בפיתוח הארץ בכלל ובירושלים בפרט, ושימש כיו"ר ארגון הקבלנים והבונים בתל אביב-יפו ובת ים, וכממלא מקום נשיא ההתאחדות הארצית, והחליט להתמקד בתקופה זו בניהול הנכסים המניבים והמלונות שבבעלותו, בעזרת בניו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il