TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שחל טלרפואה מגייסת 35 מיליון פרנק שוויצרי


שחל
מזמנת אסיפה כללית להגדלת הון המניות הרשום. בנקאי ההשקעות רונן ויסרברג ונאור אל-חי הובילו את העסקה, אשר הגדילה את בסיס המשקיעים המוסדיים של החברה. מניית שחל עלתה כ-120% בשלושת החודשים האחרונים. המניה עולה כעת 8.5% בשוויץ
תל אביב / ציריך, דצמבר 17, 2020 – שחל טלרפואה (SIX Swiss Exchange: SHLTN), מובילה עולמית ומפתחת של פתרונות טלרפואה אישיים מתקדמים, הודיעה היום כי התקשרה בהסכם מכירת מניות לגיוס בהיקף כולל של 35 מיליון פרנק שוויצרי באמצעות הקצאת 3,588,889 מניות ("המניות החדשות") ושל 300,000 מניות באוצר (יחד עם המניות החדשות, "מניות ההקצאה") וזאת בדרך של הקצאה פרטית. לאחר ההקצאה, מספר מניות המונפק של שחל יגדל בכ- 33% ל -14,467,380. מניות ההקצאה יונפקו במחיר למניה של פרנק שוויצרי 9.00. בגין כל שתי מניות רגילות שהונפקו לרוכש, החברה העניקה לרוכש אופציה, לתקופה של 24 חודשים, לרכוש מניה רגילה אחת במחיר למניה של 11.00 פרנק שוויצרי.

דירקטוריון החברה החליט להנפיק סך של 3,588,889 מניות הקצאה, כל אחת מהן בערך נקוב של 0.01 ₪, כנגד תשלום במזומן, תוך שימוש בהון מניות מורשה על פי תקנון החברה, וכן במניות באוצר. המניות יונפקו בהקצאה פרטית, בעיקר למשקיעים מוסדיים בישראל. המניות החדשות יהיו שוות ערך לכל המניות הרשומות הקיימות כיום בהון המניות של החברה והן בעלות זכויות דיבידנד מלאות ממועד הנפקתן. השלמת ההסכם מתוכננת לתחילת שנת 2021. החברה תגיש בקשה לבורסה השוויצרית לרישום מניות ההקצאה עם השלמת ההסכם.
שחל מתכננת להשתמש בכספי הגיוס כדי לתמוך בצמיחת הפעילות העסקית שלה בגרמניה ולבניית פעילותה בארה"ב. כספי הגיוס ישמשו גם להרחבת שרשרת האספקה של החברה, להאצת פעילות המו"פ והשקת מוצרים וטכנולוגיות חדשים.

"זה הזמן הנכון להרחיב את בסיס המשקיעים המוסדיים שלנו", אמר ארז נחתומי, מנכ"ל שחל טלרפואה. "בגרמניה נכנס לתוקף בשנת 2020 חוק הבריאות הדיגיטלית המהווה חקיקה ראשונה מסוגה. החוק תומך במעבר למתן שירותי בריאות באמצעות שירותי טלרפואה ושירותים דיגיטליים. בעולם, מגפת הקורונה מהווה קטליזטור המאיץ את המעבר לשימוש בשירותי טלרפואה. בכוונתנו לנצל את המגמות הללו ולמנף את ההובלה הטכנולוגית של פלטפורמת הטלרפואה שלנו המוגנת בפטנטים."

הזמנה לאסיפה כללית מיוחדת
דירקטוריון החברה גם הודיע היום על זימון אסיפה כללית מיוחדת (SGM) של החברה שתתקיים ב- 7 בינואר, 2021 בשעה 13:00 (שעון ישראל), במשרדה הרשום של החברה, ברחוב יגאל אלון 90, בית אשדר, תל אביב, ישראל.
סדר היום יכלול את הנושא הבא:
- אישור להגדלת ההון הרשום מ- 14,000,000 מניות רגילות בסך 0.01 ש"ח ע.נ. ל- 25.000.000 מניות רגילות בסך 0.01 ש"ח ע.נ. ותיקון סעיף 4 לתקנון החברה בהתאם.
כל האמור לעיל מפורט באופן מלא יותר בהודעה לבעלי המניות הזמינה באתר החברה.
התאריך הקובע לזכות ההצבעה נקבע ליום 28 בדצמבר, 2020.
אחד או יותר בעלי מניות המחזיקים במניות המייצגים לפחות אחוז אחד (1%) מזכויות ההצבעה באסיפה הכללית רשאים לבקש מהדירקטוריון, בכתב, לא יאוחר משבעה (7) ימים מיום ההזמנה לאסיפה הכללית המיוחדת, לכלול נושא בסדר היום של האסיפה הכללית המיוחדת שתתקיים. סעיף זה ייכלל על סדר יומה של האסיפה הכללית המיוחדת, ובלבד שהדירקטוריון מצא שהוא מתאים לדיון באסיפה הכללית המיוחדת.
אם יחולו שינויים בסדר היום של האסיפה הכללית המיוחדת עקב בקשת בעל המניות כאמור, כתב הצבעה מתוקן וההודעה יהיו זמינים באתר החברה בכתובת
http://www.shl-telemedicine.com/about-us/investorrelations/general -לא יאוחר מארבעה עשר (14) ימים מיום ההזמנה לאסיפה הכללית המיוחדת.

ההזמנה ל- SGM לא תפורסם בעיתונים. ניתן להוריד את ההזמנה המלאה לאסיפה הכללית המיוחדת בכתובת http://www.shl-telemedicine.com/about-us/investorrelations/general-meeting/.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il