TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תל אביב לא נפרדת מתמ"א 38


בארט 11-19 קרדיט - ארטיום
הועדה המקומית לתכנון ובניה תל אביב, נתנה היתר לתחילת ביצוע לפרויקט "הבית בבארט" של בית וגג
בעוד מנהל התכנון מקדם בימים אלה תכנית שתחליף את תמ"א 38 , תוריד את נושא תמורות הדיירים מסדר היום ותחייב את היזמים למטלות ציבוריות וכמובן תגדיר את תוספת הזכויות ליזם , ישנן רשויות שעדיין מקדמות פרויקטים של תמ"א 38 /1 - תהליך של עיבוי ותוספת בניה .

פרויקט "הבית בבארט" שמקדמת חברת בית וגג ברחוב בארט 11,13,15,17,19 בשכונת נווה אביבים שבתל אביב, קיבל לאחרונה היתר בניה מידי הועדה המקומית לתכנון ובניה תל אביב ובקרוב יחלו עבודות העיבוי והחיזוק של הפרויקט רחב ההיקף המבוצע במסגרת תמ"א 38. ל- 40 הדירות של הדיירים ב-5 הבניינים הקיימים, יתווספו עוד 25 דירות חדשות בנות 3 ו- 5 חדרים וכן דירות פנטהאוז .סך הכל יכלול הפרויקט החדש 65 דירות. הפרויקט ממוקם ברחוב בארט, רחוב חד סטרי הגובל בעורפו בחורשה ירוקה רחבת ידיים, בה ניתן למצוא את גן סול וסיסי מרק, מרכז השחמט, גינת מרכז טאגור ועוד.

עם קבלת ההיתר, יחלו העבודות לבניית הפרויקט שיכלול חמש כניסות ושש קומות + קומת פנט'. הדיירים הוותיקים יקבלו על פי ההסכם עם בית וגג תוספת של .25 מ"ר לדירתם לדירות בקומות הטיפוסיות ו40 מ"ר תוספת לדירות בקומת הקרקע, חניה לכל דירה במתקן רובוטי, שכירות לתקופת הביצוע (עד שנה), הכוללים ממ"ד וכן מרפסת בשטח של.12 מטרים, ותקציב התאמת ישן לחדש לכל דירה . היזם יבנה כאמור דירות נוספות במסגרת התב"ע והזכויות מוענקות מכוח תמ"א 38 בקומות 4-6.5 בבניינים ששיווקן מתחיל כעת.

דירות 3 חדרים נמכרות כעת בפריסייל בהחל מ 3.3 מיליון שקל ודירות 5 חדרים ימכרו בהחל מ 5.26 מיליון שקל. הפרויקט כולל גם חניון רובוטי תת קרקעי מתקדם עם אפשרות למקום חניה לכל דירה .

שכונת נווה אביבים נחשבת לאחד המקומות היוקרתיים בתל אביב ומהחלקים הוותיקים של רמת אביב וקרובה לחוף הים . זהו המוקד התרבותי והחינוכי של תל אביב ובה נמצאים אוניברסיטת תל אביב והמוזיאון. כמו גם בסמיכות לקניון רמת אביב. בשכונה מספר רב של בתי ספר וגני ילדים וכן 3 מרכזי מסחר .

מחירי הדירות בשכונה עלו בעשור האחרון מעל ל 30% מ 2.529 מיליון שקל בממוצע לדירה ב 2010 ל 3.397 מיליון שקל ב 2020 , מה שמעיד על יציבות מחירים וביקושים.

רונן עקביה, מנכ"ל בית וגג, ״שכונת נווה אביבים היא מוקד משיכה לקהל תל אביב וקהל מהשרון המחפש את העיר הגדולה אך גם את הצביון השקט והרגוע יותר של חיי קהילה. בשכונה ישנם ביקושים גבוהים למגורים ומספר הפרויקטים החדשים מועט. שכונת נווה אביבים תעבור בשנים הקרובות תהליכי התחדשות עירונית משמעותיים במקביל לתהליכי שימור כחלק מהמדיניות של עיריית תל אביב לשמור על קו אדריכלי ייחודי ונוסטלגי בשילוב שימור בניינים, על כן אני צופה כי בעתיד נראה עליית מחירים נוספת בשכונה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il