TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת AimBetter הישראלית


דרור רייפר מנהל מכירותבמלם תים צילום אנדרו לארה
תהווה פלטפורמת ניהול בקרת ביצועים לשרתים מקומיים ובענן
מלם תים, קבוצת IT ואינטגרציה מובילה בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת AimBetter, יצרנית מערכת לניטור וניהול ביצועים לשרתים מקומיים ובענן, ותייצג את פתרונותיה המתקדמים והאיכותיים בישראל. מלם תים מספקת פתרונות לארגונים הגדולים והמובילים בישראל ובחרה ב- AimBetter להיות פלטפורמת ניהול בקרת ביצועים למסדי נתונים המובילה של לקוחותיה בכלל ובחטיבת התוכנה בפרט. הכרה זו מעצימה את מערכת היחסים בין שתי החברות ואת המחויבות שלהן ללקוחותיהן המשותפים.

AimBetter מספקת שירותים לקשת רחבה ביותר של תעשיות, לרבות: הייטק, רפואה, הנדסה, אנרגיה, קמעונאות, מדיה ועוד, עבור לקוחות כגון: פיקוד העורף, Afcon, ארטימדיה, טבע נאות, פולירון, Fiverr , Priority, בריטניקה, Brinks, איחוד הצלה ועוד.

יהודה לסרי, בעלים ומנכ"ל AimBetter: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מלם תים ועל ההזדמנויות שהיא טומנת בחובה. כשותפה, מלם תים תסייע לקדם את הצלחת הלקוחות הקיימים ותפתח את הדלת עבור פתרונות AimBetter ללקוחות חדשים. אנו נרגשים מהצמיחה העסקית המשותפת שלנו בישראל".

והוסיף על הפתרון: "AimBetter PCM - Performance Control Management היא מערכת ייחודית שנועדה לשרת את מנהלי מערכות המידע וצוותי ה- IT בהתמודדות המאתגרת והיומיומית בשמירה על סביבת דאטה פעילה, מהירה ובועטת. עולם הדאטה מתאפיין בחוסר וודאות, במשתנים ובתלותיות והמערכת יודעת לפזר את הערפל סביב סוגיות מורכבות ביותר המתרחשות בסביבת השרת, מערכת ההפעלה, WEB, אבטחה, קוד, רשת ועוד. יצרנו כלי שהולך ומשתפר והופך את העבודה ליעילה וקלה הרבה יותר. זהו יתרון משמעותי בשוק העסקי, בו כל דקה חשובה במירוץ לקידום העסק ליעדים חדשים וכמובן בתגובה לתקלות בזמן אמת. החלום שלנו הוא שכל מנמ"ר ייכנס לדשבורד של AimBetter לפני שהוא בודק בגוגל".

דרור רייפר, מנהל מכירות תים תוכנה במלם תים: "השותפות עם AimBetter מחזקת את סל הפתרונות המוצע ללקוחותינו. מלם תים שואפת כל העת לקדם טכנולוגיות מתקדמות, המביאות עמן בשורה חדשה ויתרונות ייחודיים וכזו היא AimBetter. ההכרזה על השותפות מעצימה את המחויבות של מלם תים ו- AimBetter לספק את הפתרונות והשירותים הטובים ביותר, המסייעים ללקוחות לעצב, לבנות ולנהל את פתרונות מסדי הנתונים, תוך שמירה על ביצועים גבוהים, זמינות והדרגתיות ועם TCO (Total Cost of Ownership) נמוך יותר.

זוהי הזדמנות עבור מחלקות ה- IT לקפיצת מדרגה, תוך הגדלת קצה גבול היכולת שלהן. בעוד שאנו, כבני אנוש, מוגבלים בזמן ובמשאבים, המערכת מבצעת את הבדיקות באופן שוטף, תוך שהיא 'חיה' את הסביבה, 24/7, 365 ימים בשנה. זהו ממשק ידידותי, המנגיש את המידע בצורה הנוחה ביותר ומקל על מנהל המערכות בארגון".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il