TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כמה עולה לעבור דירה ואיך תוזילו את המחיר?


הכנות הובלה צילום: 123rf
עוברים דירה? אנחנו שמחים ונרגשים עבורכם. אז לפני שאתם רצים להזמין מוביל, בכתבה הבאה נסביר מה משפיע על עלות ההובלה, איך תוכלו להוזיל אותה וגם, איך בוחרים חברה אמינה? כל התשובות

מה משפיע על מחיר ההובלה?

נתחיל בשאלה הכי מסקרנת – כמה עולה הובלה. התשובה מעט יותר מורכבת ממה שנדמה מפני שהיא נגזרת של כמה נקודות.

באופן כללי מומלץ להיעזר במחירון הובלה עדכני כדי להתכונן ולסנן את ההצעות של המובילים, אך צריך לזכור שבסופו של דבר העקרונות הבאים יכולים להכתיב סטיות של מחירים לכאן או לכאן.

נגישות למובילים

לנגישות ונוחות העבודה יש חשיבות מכרעת בכל הקשור למחיר ההובלה. באופן כללי חשוב שתדעו, ככל שהמוביל יצטרך לעבוד קשה, כך אתם תצטרכו להוציא יותר כסף מהכיס.

אז במידה ואין לכם חניה קרובה לכניסה לבניין, סביר להניח שהמוביל שלכם ידרוש יותר כסף על כך מפני שהסבלים שלו צריכים לעבור עם התכולה שלכם מהמשאית עד לדירה. אם אתם גרים בקומה גבוהה (החלק מקומה שלישית והילך) ואין לכם מעלית בבניין, צפו לעלייה חדה במחיר הסופי.

בנוסף, במידה ואת התכולה שלכם הסבלים לא יוכלו להוריד דרך חדר המדרגות הצר, או אם יש לכם פריטים כבדים שפשוט לא ניתן לשאת אותם על הגב, תצטרכו הובלה עם מנוף הרמה, דבר שכמובן ייקר את עלות העבודה הסופית.




זמן העבודה

בסופו של דבר זמן שווה כסף וככל שלמוביל ייקח יותר זמן להוביל, כך עלות העבודה תתייקר. הכלל הוא דיי פשוט, ככל שתהיה לכם יותר תכולה בבית, כך עלות העבודה תתייקר.

מדוע? יש שתי אופציות. האופציה הראשונה היא שהמוביל יצטרך להקצות לכם יותר סבלים. האופציה השנייה היא שההובלה פשוט תיקח יותר זמן. בשני המקרים, זה יבוא לידי ביטוי בכך שתצטרכו לשלם יותר.

מועד ההובלה

נפתח בשורה התחתונה – אם אתם מתכוונים להזמין הובלה בחודשים החמים של המובילים, קרי תקופת הקיץ, תצטרכו לשלם יותר כסף על ההובלה. מדוע? מהסיבה הפשוטה שהדרישה למובילים בשוק עולה. ככל שתגלו יותר גמישות בתאריך, כך סביר להניח שהמחיר ירד.

המרחק מהמוצא ליעד

בסופו של דבר מרחק הנסיעה מהמוצא ליעד בא לידי ביטוי בכסף שהמוביל יצטרך להוציא על נסיעות. לכן, ככל שהמרחק מהבית הישן לבית החדש אליו אתם עוברים גדול יותר, כך תצטרכו לשלם יותר כסף, שגם יכסה למוביל את הדלק וגם את הזמן על הכביש.

כך תוכלו לחסוך כסף

גלו גמישות במועד המעבר - במידה ויש לכם אופציה להיות גמישים יותר במועד ההובלה ואפילו לעשות אותה על בסיס מקום פנוי, סביר להניח שתוכלו לחסוך כמה פרוטות.

חפשו חברת הובלה מקומית – לכאורה זה לא נראה משהו כל כך חשוב אך כפי שציינו, המובילים מתמחרים את ההובלה בין היתר גם לפי מרחק הנסיעה.

פניה לחברת הובלה מקומית, תסייע לכם להימנע מתשלום מחיר יקר בלי הצדקה.

אחת הדרכים המומלצות לבחור חברה מקומית היא להשוות הצעות מחיר באתר ASK5 שמאפשר למצוא חברת הובלה לפי חלוקה לערים וישובים ברחבי ישראל.

ארגנו חניה למוביל – אתם לא מאמינים כמה כסף ועוגמת נפש זה יכול לחסוך לכם. אז גם אם אין לכם חניה משלכם, בקשו טובה מהשכנים וארגנו חניה קרובה למוביל.

הצטרפו להובלה אחרת – במידה ואתם סטודנטים או שיש לכם רק כמה פריטים להעביר, תוכלו אולי להצטרף להובלה של שכן או חבר ובכך לחסוך קצת במחיר, שכן המוביל יעשה את זה על הדרך.

עשו זאת בעצמם – לא, אנחנו לא אומרים לכם לנסות להוביל בעצמכם, אך בהחלט אם יש לכם פריטים קלים שאתם יכולים להעביר בעצמכם, עשו זאת. במידה וזה יחסוך זמן למובילים, סביר להניח שתוכלו לחסוך כמה פרוטות.

כך לא תהיו מופתעים מהמחיר

נפתח בשורה התחתונה – פשוט אל תסגרו הובלה בטלפון, לא תאריך, לא מחיר, פשוט אל. אם תעשו זאת, אל תתפלאו שהמחיר יקפוץ מבלי שתדעו על כך מראש. חברת הובלה מקצועית תשלח אליכם נציג מטעמה שיגיע אליכם עם טופס עבודה מסודר.

נציג החברה יסייר אתכם בדירה ויבדוק מקרוב את כל האלמנטים שעשויים להשפיע על המחיר, על מנת שלא יהיו הפתעות מיותרות. הוא יבדוק את כמות התכולה האמיתית בשטח, האם יש מעלית, חניה, האם אתם צריכים מנוף, פירוק ארונות ועוד.
בסוף הפגישה הוא ייתן לכם הצעת מחיר מסודרת ומבוססת על פי הנתונים בשטח ורק לאחר שתסכימו למחיר, הוא יסגור אתכם את מועד ההובלה.

כך תבחרו חברת הובלות אמינה

אז כאמור, כפי שציינו בסעיף הקודם, בחרו רק חברה מקצועית שתשלח אליכם הביתה נציג לביקור מקדים ותיתן לכם הצעת מחיר מסודרת.

בנוסף, אנו ממליצים לכם לבדוק מראש שלחברת ההובלה יש ביטוח שנקרא ביטוח תכולה בהובלה. רק כך תבטיחו שהתכולה שלכם מכוסה ומבוטחת בכל מקרה של פגיעה במהלך הנסיעה.

אל תוותרו על חוזה עבודה מסודר, חוזה שיכלול כמובן את תאריך ההובלה, את השעה, המחיר ואתם כל האלמנטים הנוספים אם קיימים, כמו אריזה, פירוק והרכבה, מנוף ועוד. אל תסמכו על מוביל שאומר לכם שיהיה בסדר וזכרו, מה שלא כתוב פשוט לא קיים.

כמה טיפ מקובל לתת למוביל?

כמובן שאין אף חוק שמכריח אתכם לתת טיפ למוביל, אך אין ספק שמדובר בנוהג מקובל שהסבלים בשטח ממש מצפים לו. אז במידה ואתם מרוצים מהעבודה וההובלה עברה בשלום, דעו שמקובל לתת בין 50-100 ₪ למוביל.

מדובר בסכום לא קטן, במיוחד אם חברת ההובלה מקצה עבורכם שלושה או ארבעה סבלים. לכן, גם את הטיפ מומלץ לסגור מראש על מנת שלא יהיו לא הפתעות לא נעימות.

חשוב לציין – הטיפ בסופו של דבר מביא לידי ביטוי את שביעות הרצון שלכם מהעבודה. במידה ואתם לא מרוצים ממנה או שהמוביל לא סיים את עבודתו כפי שאתם מצפים לה, פשוט אל תתנו טיפ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il