TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיט-טק רוכשת את חלוצת השומן המתורבת Peace Of Meat הבלגית


צילום: יחצ
הסכם לרכישת כלל הון המניות (100%) תמורת 15 מיליון יורו במזומן ומניות רגילות של מיט-טק
מוצרים ראשונים צפויים כבר ב-2022

נס ציונה, ישראל, 8 בדצמבר 2020 – מיט-טק (סימול: מיטק), חברה בינלאומית לייצור מוצרי בשר מתורבת למאכל המפתחת את הדור הבא של מוצרי מזון מבוססי טכנולוגיית הדפסה דיגיטלית תלת ממדית, מדווחת על חתימת הסכם לרכישת כלל הון המניות (100%) של חברת Peace Of Meat הבלגית, חלוצת ייצור בתחום מוצרי עוף מתורבת, תמורת 15 מיליון יורו במזומן ומניות רגילות של מיט-טק. מיט-טק מאמינה כי היא תוכל למנף את הטכנולוגיות של Peace of Meat, ובכלל זה באמצעות מוצרי מזון היברידיים, לכדי כניסה מהירה לשוק, בעוד מיט-טק מפתחת תהליך תעשייתי לגידול והפקת נתחי בשר אמיתי, ללא פגיעה בבעלי חיים, באמצעות טכנולוגיית הדפסה דיגיטלית תלת ממדית. העסקה צפויה להיסגר בשבועות הקרובים, בהתאם לתנאי מתלה מקובלים.
Peace of Meat פיתחה טכנולוגיה ייחודית לייצור שומנים מן החי מעוף וברווז, באמצעות ריבוי בביו-ריאקטורים, המבוססת על תאי גזע, וזאת ללא פגיעה בבעלי חיים. יישום הטכנולוגיה הראשון צפוי במוצרי מזון היברידיים, המשלבים חלבון מן הצומח עם שומן מתורבת מן החי, במטרה לספק לתחליפי בשר תכונות של "בשרניות" (טעם ומרקם) הקרובה יותר למוצרי בשר מסורתיים, וכן בוצעו מספר בדיקות טעימה להדגמת הפוטנציאל של השומן המתורבת שפיתחה לשדרוג טעמם של מוצרים מבוססי חלבון מן הצומח.
בהתאם להסכם הרכישה, מיט-טק תשלם מחצית מהתמורה בתשלום מיידי והיתרה תשולם בכפוף לעמידתPeace of Meat באבני דרך טכנולוגיות שנקבעו על פני תקופה של כשנתיים. סוכם, כי שדרת הניהול שלPeace of Meat תמשיך לכהן בתפקידה כדי להוביל את תהליך הפיתוח.
החברה הגדירה תכנית אסטרטגית להרחבת הפיתוח של הבשר המתורבת לסוגי חיות נוספים וכן לחדור לשוק בזמן קצר ככל האפשר, וכך לממש את הפוטנציאל הגדול שבשוק. בעוד החברה עוסקת בפיתוח בשר בקר בשילוב טכנולוגיית הדפסה דיגיטלית תלת-ממדית, Peace of Meat מפתחת שומן מבעלי כנף. החברה מעריכה כי המוצרים ההיברידיים הראשונים המבוססים על הטכנולוגיית Peace Of Meat יתחילו להיכנס לשוק כבר בשנת 2022. מעבר למוצרים היברידיים, השומן המתורבת צפוי להוות רכיב במוצרים נוספים (לא בהכרח אכילים) המכילים שומן, ורכיב משולב בטכנולוגיית ההדפסה של החברה בכדי לייצר רקמה מודפסת. מיט-טק פועלת ליצירת סינרגיה וערך מוסף לשוק המזון בייצור מתקדם של בשר מתורבת, תוך שיפור רווחת בעלי החיים ועמידה בביקוש העולמי הגובר לבשר.
שרון פימה, מנכ"ל מיט-טק : "הטכנולוגיה החדשנית של מיט-טק לייצור בשר באמצעות הדפסה תלת-מימדית זוכה להכרה בינלאומית הולכת וגוברת. בעזרת אסטרטגיית הרכישות שלנו, אנו מאמינים כי נוכל להפוך את מיט-טק למרכז עולמי מוביל ובית לפתרונות מזון חדשניים ופורצי דרך המבוססים על תאי גזע, אשר הינם בריאים וידידותיים לסביבה. שילוב ההון האנושי והטכנולוגיה של Peace of Meat מקדמת אותנו משמעותית בכיוון זה. אני שמח ששני צוותי ההנהלה חולקים חזון ואסטרטגיה משותפים ויכולים לאחד כוחות בכדי לקדם פיתוח מוצרי מזון מתורבתים עם פוטנציאל ליצור חלופות אמיתיות בשוק הבשר העולמי."
דייויד ברנדס ודירק פון היינרישהורסט מייסדים משותפים של חברת Peace Of Meat: "בתעשייה הפועלת לקיום עולם אדיב ובר-קיימא יותר, איחוד הכוחות הופך אותנו לחזקים יותר. Peace of Meat פיתחה מערכת משמעותית לייצור ביומסה מתורבתת שניתן לפתח לכדי ייצור תעשייתי, וביחד עם מיט-טק אנו מתכוונים להאיץ את פיתוח המוצר לקראת מסחור. בעוד שפעילות הליבה של Peace of Meat נותרה ממוקדת בייצור שומן טעים ומתורבת כרכיב B2B לתחליפי בשר, אנו רואים הזדמנות אדירה בבנייה משותפת של מיזם פוד-טק מוביל עם מיט-טק, המבוסס על פלטפורמת תאים. כיזמים, אנו נרגשים מרכישה זו מכיוון שהיא מהווה דרך חדשנית לבניית והצמחת חברה, תוך הגדלה משמעותית של הסיכויים להשקת המוצר שלנו בשוק."


אודות מיט-טק:
מיט-טק מפתחת תהליך הדפסה ביולוגי ייחודי וראשון מסוגו המיועד ליצירת רקמות בשר חיות למאכל באמצעות חקלאות תאית. מיט-טק מפתחת שיטות, תהליכים ומכונות לגידול, ריבוי, ייצור, והדפסה של בשר מתורבת. החברה מאמינה שהייתה הראשונה בעולם שביצעה הדפסה דיגיטלית תלת ממדית של דיו ביולוגי אכיל להדפיס רקמה חיה בתלת מימד מתאים שונים אשר הופקו מפרה. לחברה טכנולוגיה, ידע וניסיון ביישום פרקטיקות של הנדסת רקמות לייצור שומן ושריר לצריכת מזון וכן יכולות להדפסה ביולוגית תלת ממדית יחד עם שילוב של תאים חיים, גורמי גדילה וחומרים ביולוגיים לייצור רקמות חיות המחקות את מאפייני הרקמה הטבעית.

מצ"ב תמונה: שורה תחתונה (מימין) - עמרי שיינין מייסד שותף ומשנה למנכ"ל מיט טק, דירק פון היינרישהורסט מייסד משותף בחברת Peace Of Meat
שורה עליונה (מימין) - דייויד ברנדס מייסד משותף בחברת Peace Of Meat, גיא חפר סמנכ"ל הכספים של מיט טק
צילום: יח"צ



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il