TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הביטוח מנורה מבטחים נדל"ן וקבוצת בסט חתמו על הסכם מסגרת


מנורה מבטחים
לשותפות עסקית לייזום ופיתוח נכסי נדל"ן
קבוצת בסט וקבוצת מנורה מבטחים נדל"ן מדווחות היום על הסכם מסגרת לשותפות עסקית לייזום ופיתוח נכסי נדל״ן. ההסכם מעגן שותפות מלאה בחלקים שווים בין החברות. במסגרת ההסכם, בכוונת החברות להשקיע מאות מיליוני שקלים בתקופה הקרובה במיזמי נדל"ן בישראל.

הסכם המסגרת גובש בהובלתם של רפי ביסקר יו"ר קבוצת בסט (מי שכיהן בעבר כיו"ר קבוצת נכסים ובנין וכיו"ר קבוצת שופרסל) ועוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן, וזאת מתוך הבנה ששיתוף פעולה אסטרטגי זה ייצר מנוע צמיחה חשוב ויתרום להרחבת הפעילות הנדל"נית של שני הצדדים. את העסקה ליווה עורך דין לוי אמיתי ממשרד גולדפרב לוי.

קבוצת בסט מתמחה בייזום וביצוע של פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הנדל"ן בארץ ובעולם. החברה שהוקמה לפני כ-50 שנה הובילה לאורך השנים חלק ניכר מהפרויקטים הגדולים והמרשימים ביותר בישראל בתחום הבנייה וייזום הנדל"ן וכך הפכה לאחת מהכוחות המובילים בישראל בתחום. המיזמים שמניעה הקבוצה כוללים שיתוף פעולה עם כוחות פיננסים ונדל"ניים מובילים בארץ ובחו"ל. תחת קבוצת בסט פועלות ארבע חברות בתחום הייזום, בניה ופיתוח, הנותנות מענה להיבטים השונים של פעילותה: בסט בנייה- ביצוע פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום הנדל"ן; בילדאפ – מתמחה בפרויקטים מורכבים ועבודות גמר; בסט יזום – יזמות של פרויקטים למסחר ומגורים, הן במסגרת תכנית 'מחיר למשתכן' והן במסגרת תכנית התחדשות עירונית; בסט קנדה - השקעות ומיזמים בתחום הנדל"ן מחוץ לישראל.

עוזי לוי, מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן מסר כי הסכם מסגרת זה יאפשר לקבוצת מנורה להרחיב ולהעמיק את פעילותה בתחום הנדל"ן בישראל ולהעצים את ההשקעות בתחום וזאת במטרה לגוון את תיק ההשקעות אשר מייצבות ומשביחות את תשואת תיק הנכסים של הקבוצה לטווח הארוך.

אליאס טנוס מנכ"ל ובעלים קבוצת בסט: "אנחנו שמחים מהסכם השותפות עם חברת הביטוח מנורה מבטחים. אנחנו נקדיש משאבים וחשיבה מעמיקה להעצמת שותפות זו ולרתימת הכוח, המוניטין והניסיון שצברנו לטובת מיזמים חדשים. אני סמוך ובטוח שהניסיון, היכולות והמקצועיות של הצדדים לעסקה יובילו אותנו ליזום ולבניה של פרויקטים מרשימים בהיקפים משמעותיים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il