TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנרג'יקס פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2020:


גידול של 18% בהכנסות ממכירת חשמל ברבעון השלישי אשר הסתכמו לכ-52 מיליון ש"ח, בהשוואה ל כ-44 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
אנרג'יקס פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2020:

· גידול של 18% בהכנסות ממכירת חשמל ברבעון השלישי אשר הסתכמו לכ-52 מיליון ש"ח, בהשוואה ל כ-44 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע בעיקרו מהכרה בהכנסה מפרויקטים בישראל (הליך 2 – 62MWp) ומפרויקטים בארה"ב (82MWp) אשר טרם הופעלו מסחרית בתקופה המקבילה אשתקד.

· הEBITDA ברבעון השלישי הסתכם לכ-49 מיליון ש"ח בהשוואה ל-43 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-%14.

· פעילות החברה בארה"ב

- במהלך הרבעון הגיעו לכדי הפעלה מסחרית ארבעת הפרויקטים הראשונים שהחברה הקימה בוירג'יניה בהספק כולל של 82MWp. עם תחילת הזרמת החשמל מהפרויקטים לרשת החשמל, השלים שותף המס של הפרויקטים את יתרת התחייבותו ובכך הושלם המימון הכולל בסך של כ-47 מיליון דולר.

- החברה החלה בהקמתו של צבר נוסף של שישה פרויקטים נוספים בהספק כולל של כ-140MWp המצויים בשלבי סגירה פיננסית ובמקביל ממשיכה להרחיב את צבר הפרויקטים בייזום אשר בבעלותה המלאה. בהתאם, רכשה לאחר מועד הדוח פרויקט נוסף בשלב ייזום מתקדם בהספק של כ-100MWp.

· פעילות החברה בישראל - החברה ממשיכה בפעילות ההקמה של פרויקטים בהספק של כ-149MWp (מכוח ההליכים התחרותיים 3 ו-4) ובמקביל פועלת לפיתוח צבר הפרויקטים בייזום שבבעלותה והרחבתו.

· פעילות החברה בפולין –

- החברה החלה בעבודות ההקמה של 2 חוות רוח נוספות בפולין בהספק כולל של כ-MW126, ונמצאת במגעים מתקדמים לחתימה על עסקה למימון עבור פרויקטים אלה.

- גידורים : החברה החלה להתקשר בעסקאות לקיבוע מחיר החשמל לטווח של 3 שנים. בהתאם, לחברה עסקאות לקיבוע מחיר החשמל ביחס להספק בממוצע של כ-43% מצפי ייצור החשמל ב-2 חוות הרוח בהפעלה מסחרית של החברה לשנים 2021-2023. טווח המחירים נע בין 235-250 זלוטי ל-1MWh מיוצר. בנוסף, לחברה עסקאות לקיבוע מחיר התעודות הירוקות לשנת 2020 ביחס לכ-75% מצפי היקף התעודות הירוקות שיונפקו ל-2 חוות הרוח במחיר ממוצע של כ-146 זלוטי לתעודה וכן כ-54% מצפי היקף התעודות שיונפקו במהלך 2021 במחיר של כ-146.5 זלוטי לתעודה.



· לתאריך אישור הדוח, לחברה מערכות בהספק של כ-MW402 בהפעלה מסחרית, כ-MW415 פרויקטים בהקמה או ערב הקמה, כ- MW516 בייזום מתקדם ומעל ל- 1,200MW פרויקטים בייזום.



· דיבידנד : לאור הגידול בבסיס ההכנסות ויתרות המזומנים של החברה, בסמוך לאחר אישור דוחותיה הכספיים של החברה לרבעון השלישי 2020, החליט דירקטוריון החברה לאשר חלוקת דיבידנד בסך השווה ל-16 אגורות למניה רגילה (סך כולל של כ-76 מיליון ש"ח). בכוונת החברה לבחון אימוץ מדיניות דיבידנד שנתית בסמוך לאישור דוחותיה השנתיים של החברה לשנת 2020.



אסא (אסי) לוינגר, מנכ"ל אנרג'יקס מסר: "ברבעון השלישי של שנת 2020 נמשכה תנופת העשייה האינטנסיבית בכל אפיקי הפעילות של החברה: הן על ידי הקמת פרויקטים אשר יחוברו לרשת בתקופה הקרובה והן על ידי המשך פיתוח צבר פרויקטים בשלבי ייזום שונים. לאור הגידול בהכנסות ובסיס מזומנים, החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בסך של 76 מיליון ש"ח.

החברה ממשיכה בקידום הפעילות המואצת בארה"ב, לאחר שבמהלך הרבעון השלישי פרויקטים ראשונים בהספק של MWp82 הגיעו לכדי הפעלה מסחרית והושלמה השקעת שותף המס. פרויקט זה מבסס את מעמדנו וסולל את הדרך להאצת הפעילות ולצמיחה משמעותית בשוק זה ואנו צופים כי בשנת 2021 נקים פרויקטים בהספק של מאות מגה וואטים בארה"ב. מעבר לכך, הגדלנו את צבר הפרויקטים בשלבי ייזום שמסתכם כיום בהספק כולל של מעל ל-MWp800 ואנו ממשיכים לפעול באינטנסיביות להגדלת הצבר ולהמשך מואץ של פעילותנו בטריטוריה זו.

בישראל ובפולין התחלנו בהקמת הפרויקטים הזוכים באסדרות השונות, במסגרתם אנחנו צפויים להכפיל את ההספק המותקן שלנו בשנה הקרובה בכל אחת משתי הטריטוריות. בנוסף, אנו משלימים את הערכותינו לקראת השתתפות במכרז תעריף שצפוי להתפרסם בפולין בסוף החודש וכן במכרז סולארי בשילוב אגירה נוסף בישראל.

בד בבד לרוח הגבית לתחום האנרגיה המתחדשת, אנו פועלים במלוא המרץ להרחבת צבר הפרויקטים בשלוש הטריטוריות בהן אנו פועלים במטרה לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו ועל מנת להמשיך ולבסס את התשתית להמשך הצמיחה העקבית בשנים הבאות."



החברה תקיים שיחת Zoom לסקירת התוצאות היום בשעה 11:00 בהשתתפות הנהלת החברה.

את השיחה תלווה מצגת שתפורסם באתר המאיה עם פרסום התוצאות.

להצטרפות לשיחת הועידה: Join Zoom Webinar


Webinar ID: 879 5704 1099

Passcode: 338473



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il