TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קנדוק קיבלה היתר לייצוא מסחרי ראשון כחלק משיתוף הפעולה עם Tilray


מוצרי קנאביס רפואי של חברת קנדוק. קרדיט: קנדוק
קנדוק תייצא את מוצריה ותשווקם באמצעות מערך ההפצה והמכירות העולמי של Tilray ב-15 מדינות, בכללן גרמניה, תחת מותג משותף
היתר ייצוא מסחרי ראשון לאירופה, המהווה את שוק היעד המרכזי לייצוא קנאביס רפואי בתקן GMP

תחילת הייצוא מישראל מהווה צעד משמעותי להרחבת שיתופי הפעולה הבינלאומיים בהם התקשרה קנדוק עם החברות המובילות Organigram ו-Aphria

16 בנובמבר, 2020: חברת אינטרקיור (ת"א: אנקר) מודיעה כי קנדוק, החברה הבת בבעלות מלאה, קיבלה את היתר משרד הבריאות לייצוא מסחרי ראשון לאירופה במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Tilray. בכך יתאפשר כעת לקנדוק לייצא את מוצריה ולשווקם באמצעות מערך ההפצה והמכירות העולמי של Tilray, הכולל מערך הפצה ב-15 מדינות, בכללן גרמניה, תחת מותג משותף.

קבלת היתר היצוא מהווה צעד משמעותי מבחינת הנהלת קנדוק למימוש ההסכם האסטרטגי עם Tilray וכן עשוי לאפשר ייצוא מוצרי קנדוק ומימוש הסכמים נוספים עליהם חתמה החברה. היתר הייצוא יאפשר לקנדוק להנגיש את מוצריה האיכותיים במחירים נוחים לטובת קהל המטופלים בישראל ולהרחיב משמעותית את פעילותה בשווקים חדשים בעולם לטובת המשך הצמיחה המהירה.

היתר משרד הבריאות לייצוא מסחרי של מוצרי קנדוק ל-Tilray Portugal Unipessoal, Lda. התקבל לאחר קבלת היתר יבוא מהרשויות בפורטוגל ובחינת עמידת המוצרים המיוצאים בדרישות הרגולציה האירופאית בפורטוגל. להערכת הנהלת קנדוק, מדובר באישור הייצוא המסחרי הראשון לאירופה המהווה את שוק היעד המרכזי לייצוא קנאביס רפואי בתקן GMP. קנדוק הגישה את בקשת הייצוא כבר ביולי 2020 והחברה צופה ומעריכה כי הייצוא יושלם בזמן הקרוב.

Tilray מוסמכת בתקן EU-GMP ואוחזת בכל הרישיונות הנדרשים לייצור, שיווק, ייצוא ויבוא של מוצרי קנאביס רפואי. בקשת הייצוא הינה בהמשך להתפתחויות שחלו בישראל בחודשים האחרונים והיערכות החברה לייצוא מוצריה, לרבות השתתפות החברה בפיילוט משרד הבריאות לייצוא מוצרי קנאביס מחוץ לישראל. הייצוא של המוצרים המוגמרים מבוצע במסגרת שיתוף פעולה של קנדוק עם פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות בישראל בע"מ.

קנדוק פועלת לבסס את מעמדה כשחקנית מובילה ומשמעותית בתחום הקנאביס לשימוש רפואי בארץ ובעולם ומקדמת פעילות עסקית נרחבת במדינות בעלות רגולציה המאפשרות פעילות של קנאביס לשימוש רפואי.

ייצוא מוצרי קנדוק ומימוש ההסכמים האסטרטגיים הבלעדיים עם החברות המובילות בעולם יאפשרו לקנדוק להנגיש את מוצריה האיכותיים של קנדוק למטופלים במדינות האיחוד האירופאי ומדינות נוספות ברחבי העולם, בהן קיימת רגולציה תומכת ובנוסף לממש יתרונות לגודל לטובת מחירים נוחים לקהל המטופלים בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il