TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ברנד תעשיות מתמזגת עם חברת התשתיות מרגל מערכות ונכנסת לתחום האנרגיה


המיזוג ייצור חברת תשתיות המשלבת יכולות נרחבות, ידע וניסיון של שנים ארוכות ושילוב סינרגטי של פעילות קבלנית ותעשייתית בתחומי התשתיות המתפתחים במדינת ישראל. ירון סילש, מנכ"ל דורגז (מקבוצת דור אלון) ומנכ"ל שיכון בינוי אנרגיה מתחדשת לשעבר, ימונה למנכ"ל הקבוצה החדשה
ברנד תעשיות בע"מ תתמזג עם מרגל מערכות בע"מ הנשלטת על ידי משפחת גלעדי אשר תהפוך לבעלת השליטה בחברה, לצידה של קרן קדמה (KCPS) אשר תמשיך להחזיק במניות ברנד.

ברנד תעשיות בע"מ, הנסחרת בבורסה של תל אביב הודיעה היום כי תתמזג עם מרגל מערכות בע"מ (לשעבר אהרון את גלעדי בע"מ) שבבעלות אסא גלעדי ולירן גלעדי. המיזוג ייעשה בדרך של רכישת פעילותה של מרגל מערכות על ידי ברנד, והקצאת מניות ברנד לבעלי השליטה במרגל. לאחר המיזוג וההקצאות המבוצעות במסגרת העסקה תחזיק משפחת גלעדי בכ- 60% ממניותיה של ברנד וקרן קדמה (KCPS) תחזיק בכ-24% ממניות ברנד והציבור יחזיק בכ-16%. בטרם מועד ההשלמה, תבצע ברנד גיוס בסך של כ-5 מיליון ₪. רוסאריו קפיטל שימשה כבנקאי ההשקעות בעסקה.
מרגל משלבת פעילות קבלנית ותעשייתית ופועלת בשוק התשתיות מעל 40 שנים. החברה, שנוסדה על ידי אסא גלעדי, המכהן כמנכ"ל החברה, מנוהלת על ידו ועל ידי לירן גלעדי (משנה למנכ"ל), מתמחה בתכנון וביצוע מערכות חשמל, תאורה, בקרה ותקשורת, ופעילה בתחומי התחבורה השונים (כבישים, מחלפים, רכבות וכו'), התעופה והאנרגיה. בנוסף, מרגל הינה הבעלים של מרגל-סריג, מפעל לייצור לוחות חשמל אותו פתחה ב-2019.
מרגל מעסיקה כ-80 עובדים באופן ישיר ועוד עשרות עובדי קבלן על בסיס יומי, וביצעה במהלך השנים מאות פרויקטים שונים בתחומי התשתיות בהצלחה מרובה.
ממוצע הכנסותיה של מרגל ב-2018-2019 עומד על סך של כ-60 מיליון ₪ עם רווח נקי ממוצע של כ-10.5 מיליון ₪. בחציון הראשון של 2020 הכנסות מרגל הסתכמו לסך של כ-35 מיליון ₪ עם רווח נקי של כ-5 מיליון ₪.
בשלוש שנים האחרונות חילקה מרגל דיבידנדים בהיקף כולל של כ-26 מיליון ₪ דבר המעיד רבות על חוסנה וכן על יכולותיה של מרגל לייצר רווחיות נזילה שתשמש כמנוף צמיחה לקבוצה כולה.
ברנד עוסקת בייצור, עיבוד והרכבה של מוצרי מתכת, ובהקמה של תשתיות מתכת לרבות קונסטרוקציות פלדה, מתקני אנרגיה, מתקני פטרוכימיה ומתקנים תעשייתיים שונים. הכנסות ברנד ב-2019 עמדו על כ-183 מיליון ₪. בשנים האחרונות נהנתה ברנד מביצועים טובים של גרנד, חברה בת של הקבוצה, העוסקת בתחום ההרכבות האלקטרומכניות.
הקבוצה החדשה, תמנף, בין היתר, את הניסיון והידע של המנכ"ל החדש, ירון סילש, לשעבר מנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת, בתחום התשתיות ככלל ובתחום האנרגיות המתחדשות בפרט, ותפתח חברה ייעודית לייזום והקמת פרויקטי אנרגיה מתחדשת בהובלתם של ירון ושל עומר גלעדי, לשעבר מנהל פעילות שיכון ובינוי אנרגיה בארה"ב, אשר ימונה למשנה למנכ"ל הקבוצה לפעילות האנרגיה.
במסגרת השינויים הארגוניים שמבצעת החברה, חיים ברנד, המנכ"ל הנוכחי של החברה, ישמש כמשנה למנכ"ל ויהיה אמון על כלל פעילות הפלדה בקבוצה כשבמקביל החברה פועלת לגייס סמנכ"ל כספים בכיר לשורותיה.
המיזוג יצור קבוצה חדשה בתחום התשתיות הכוללת זרוע קבלנית לביצוע פרויקטים בתחומי תחבורה, אנרגיה מתחדשת, תשתיות וכדומה וזרוע תעשייתית סינרגטית העוסקת בייצור קונסטרוקציות פלדה, לוחות חשמל ועבודות מתכת אחרות המשתלבות בפעילות הפרויקטים.
גלעד הלוי, יו"ר דירקטוריון ברנד ושותף בכיר בקרן קדמה (KCPS) מסר בתגובה: "אנו שמחים ונרגשים להכריז על מיזוג מנצח של הפעילויות של ברנד ומרגל. הקבוצה החדשה תהנה משותפים חדשים ואיכותיים בעלי ניסיון וקבלות בתחום התשתיות בישראל. הסינרגיה בין החברות תייצר לנו חוסן פיננסי ויכולות שיאפשרו לנו לגשת לפרויקטים גדולים יותר, להציע סל שירותים רחב ללקוחותינו המשותפים ולהפוך לקבוצה מובילה בתחום התשתיות בישראל דבר שייצר ערך משמעותי לבעלי המניות של החברה הממוזגת".
אסא גלעדי, מייסד, בעלים ומנכ"ל מרגל מערכות מסר: "אנו מזהים הזדמנות גדולה הטמונה במיזוג. השילוב של יכולות העבודה והניסיון המוכח של ברנד, שהינה מותג מוביל בתחום הפעילות שלה, ביחד עם הגישה שלנו לניהול הקבוצה והיכולות שלנו לחבר לקוחות רבים נוספים מתחומי התחבורה והתשתיות, בצירוף ההזדמנויות הגדולות בתחום האנרגיה תאפשר לנו להצמיח את החברה הממוזגת למעמד משמעותי בשוק. אנו כבר מזהים הזדמנויות טובות בשוק לרכישת חברות סינרגטיות שייתנו לקבוצה ערך נוסף בשוק התשתיות הצומח בישראל. חובת ההוכחה עלינו ואנו מוכנים לכך".
ירון סילש, מנכ"ל הקבוצה הנכנס מסר: "אני שמח להצטרף לחברות ותיקות ומיומנות בתחומן שמתחברות לכדי חברה אחת גדולה, עם הנהלה מנוסה שיש לה רוח גבית משמעותית לשינויים, פיתוח וצמיחה. תחומי התשתיות והאנרגיה נמצאים בנסיקה ואני בטוח שהשוק ירגיש במהרה את הנוכחות שלנו במגוון תחומי הפעילות ואת היתרונות הגדולים של המיזוג".
רוסאריו קפיטל, באמצעות ליאור פייס, בועז לוי ויובל ליפקין-שחק, שימשה כבנקאי השקעות בלעדי למרגל ולברנד בתהליך.
את ברנד ייצגו בעסקה עורכי הדין עטיר יפה וקרן שמואלי ממשרד פרל כהן.
את מרגל ייצגו בעסקה עורכי הדין עדי זלצמן, קרן אלגרבלי גולדמן ועינבר איתן-גולדשטיין ממשרד שבלת.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il