TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה פנה לנגיד בנק ישראל בעניין צעדים מוצעים לצמצום מחנק האשראי לעסקים קטנים ובינוניים


משרד הכלכלה והתעשיה
ביקש כי ההטבות אותן מעניקה המדינה באמצעות קרן ערבויות להלוואות לעסקים קטנים והבינוניים, יוענקו גם לגופים החוץ בנקאיים
מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, דוד לפלר לנגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון: "האפליה שמייצרת המדינה בין הבנקים לגופים החוץ בנקאיים במתן הלוואות לעסקים, פוגעת ביכולת ההתאוששות והשרידות של העסקים ומונעת קיומה של תחרות בריאה וחשובה בתחום האשראי"



מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, דוד לפלר, פנה אל נציג בנק ישראל, הפרופ' אמיר ירון וביקש כי ההטבות אותן מעניקה המדינה, באמצעות קרן ערבויות להלוואות לעסקים קטנים והבינוניים, בתנאים נוחים, יוענקו גם לגופים החוץ בנקאיים, כך שיפתחו בפני העסקים מגוון אפשרויות להלוואות, שיאפשרו את המשך פעילותם.

לפלר ציין במכתבו לנגיד כי עסקים רבים, על אף ששבו לפעילות, נתקלים בקושי בקבלת אשראי חדש ואף בתופעה של צמצום מסגרות האשראי הקיימות לצד ייקור עלויות. במקביל, ציין לפלר, אנו רואים צמצום האשראי לו זוכים גם הגופים החוץ בנקאיים מצד הבנקים.

סוגיית מקורות האשראי הינה קריטית ליצירת תחרות בשוק ההלוואות לעסקים הקטנים והבינוניים, בימי השגרה, ובוודאי בימים אלו של אתגר קריטי, הניצב לפתחם של העסקים.

ככל שישנם פתרונות שמעמידה המדינה לטובת הבנקים, נבקש לבחון את העמדת אותם פתרונות האשראי גם לטובת הגופים החוץ בנקאיים, כך שיפתחו בפני העסקים עוד אפשרויות לקבלת הלוואות, לצד עידוד התחרות בתחום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il