TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

״לקניונים יכולת לפעול תוך שמירה מרבית על בריאות הציבור״


דוכן סיגולד בקניון עופר סירקין, צילום יחצ
פרופסור חיים ביטרמן, המנהל המדעי של המכון הלאומי לחקר מדיניות בריאות
ביטרמן ממליץ: הקניונים יאמצו מערכות code QR שיסייעו בזיהוי המבקרים ויאפשרו קטיעה מהירה של שרשרת ההדבקה, שחלוף אויר תדיר בחלל הקניון, סיירת קורונה, הגבלת מספר מבקרים ועוד

הבוקר (יום א15/11/2020) הגיש פורום הקניונים מתווה הפעלה לפתיחה בטוחה של הקניונים, שתאפשר שגרת מסחר בטוחה כחלק משגרת חיים לצד וירוס הקורונה. המתווה, שהוגש לקבינט הקורונה, לראש שירות בריאות הציבור המשרד הבריאות, ד״ר שרון אלרעי, ולבכירים נוספים במערכת הבריאות, מתבסס על מתווה הפעלה מחמיר שניסח פרופ׳ חיים ביטרמן, המנהל המדעי של המכון הלאומי לחקר מדיניות הבריאות. המתווה שם דגש על הפעלה בטוחה של הקניונים לצד קטיעה מהירה של שרשרת ההדבקה, גם במפגש עם אנשים זרים, דבר שלא קיים כיום בחנויות הרחוב, בסופרים, ובמקומות קולטי קהל אחרים.

פרופ׳ ביטרמן קורא לנהל תיעוד דיגיטלי של הנוכחים בקניון בעזרת מערכת QR code, שתאפשר איתור מהיר וקטיעת שרשרת הדבקה ככל שיהיה צורך. הוא מבקש התאמת מערכת המיזוג בקניון כך שיתבצע שחלוף תדיר של האוויר בחלל הציבורי בקניון ויבטיח סירקולציה ואוויר נקי למבקרים. כמו כן, על רקע תמונות התורים והצפיפות מהימים האחרונים, הוא דורש הגבלת מספר המבקרים בכל רגע נתון ברחבי בקניון, ביחס ישיר לגודל הקניון, דבר שימנע צפיפות והתקהלות, וכן הקמת צוות פיקוח "סיירת קורונה" שיתעד, יפקח ויאכוף באופן שוטף את קיום כללי התו הסגול ברחבי הקניון ובתוך החנויות. כמו כן, לגישתו יש להגדיל את מספר הקופות הפעילות כך שימנע התקהלויות ליד הקופות, וכן עידוד קניה בשעות ״מתות״ לריווח הגעת המבקרים ועוד.

לדבריו של פרופ' ביטרמן: "לקניונים יתרונות מהותיים ביכולת שמירה, ניהול, פיקוח ובקרה על שגרת חיים בצל הקורונה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, הקצאת כוח אדם ייעודי לשמירה על ההוראות ואיכפתן לצד יכולת שמירה על תחלופת אוויר גבוהה. כל אלה חוברים ומאפשרים לקניונים להיות סביבה בטוחה שאינה נופלת ואף עולה על מסגרות מסחר אחרות".

בהמלצות שניתנו על ידי פרופ' ביטרמן, נלקח בחשבון המבנה ההנדסי של הקניונים מבחינת המרחב הגדול, גובהן הרב של התקרות ויכולת תחלופת האוויר בו.

פורום הקניונים, קיבל את המלצותיו של פרופ׳ ביטרמן, והוא נכון להפעלת על הקניונים ומרכזי הקניות בהתאם לדרישות נתן הסגול ולדרישותיו המחמירות של פרופ׳ ביטרמן בכדי להבטיח חווית קניות בטוחה גם בתקופה זו.

פורום הקניונים הוקם במטרה לאפשר שיח פתוח וישיר בין הגופים המרכזיים בענף הקניונים והמסחר ובין מקבלי ההחלטות והרגולטורים, בסוגיות הנוגעות בענף.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il