TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אוגווינד וסולגרין חתמו על הסכם אסטרטגי לייצור חשמל

באמצעות מתקנים פוטו-וולטאים משולבי מערכת האגירה של אוגווינד – AirBattery
תום שפרן, מנכ"ל סולגרין: "שיתוף הפעולה עם אוגווינד מייצר סינרגיה עם האסטרטגיה העסקית של סולגרין לפעול כגורם מוביל של הקמת פרויקטי אנרגיה מתחדשת בשילוב עם טכנולוגית אגירה. סולגרין נמצאת כיום בתנופה עסקית גדולה, עם פעילות של ייזום והקמה של מתקנים סולאריים בישראל ולאחרונה נכנסנו גם לפעילות משמעותית באיטליה. שיתוף הפעולה עם אוגווינד יתמוך באסטרטגיית הצמיחה של סולגרין, בארץ ובחו"ל, תוך מתן דגש על חדשנות וקידום פרויקטים משמעותיים הכוללים פתרונות אגירה, שילוב שצפוי לתפוס נתח הולך וגדל בעולם האנרגיות המתחדשות".
אור יוגב, מנכ״ל ומייסד אוגווינד: ״אוגווינד מרחיבה את מעגל השותפים האסטרטגיים שלה לפריסות והתקנות של מערכת ה- AirBattery וחוברת לשם כך לחברת סולגרין, מהחברות המובילות בתחום האנרגיה ירוקה בישראל. מהלך זה, לצד מהלכים אחרים, הינם חלק מתוכניתה האסטרטגית של החברה להפיכתה לספק המוביל בשוק אגירת האנרגיה למשק החשמל".

חברת אוגווינד וחברת סולגרין הודיעו היום כי חתמו על מזכר הבנות אסטרטגי לשיתוף פעולה ארוך טווח לייצור חשמל פוטו-וולטאי משולב מערכת אגירה של אוגווינד, מערכת ה - AirBattery .
במסגרת ההסכם נקבע כי אוגווינד וסולגרין, יפעלו להקמת מתקן פוטו–וולטאי קרקעי לייצור חשמל בשילוב מערכת האגירה שתאגור את האנרגיה המופקת ממתקן הייצור ותזרים אותה לרשת החשמל, כמתקן החלוץ.
מתקן חלוץ, הינו מתקן אשר יוגדר על ידי משרד האנרגיה, כמתקן חדשני בעל טכנולוגיות חדשניות לייצור חשמל, ולפיכך הוא יקבל רישיון הפעלה ממשרד האנרגיה להתחבר לרשת החשמל.
מתקן זה יחובר לרשת החשמל בחיבור בגודל של עד 5 מגה וואט, ותשולב בו מערכת אגירה של אוגווינד בעלת קיבולת אגירה של פי ארבע מגודל החיבור של מתקן החלוץ.
שתי החברות צופות שתנאי הקמת מתקן החלוץ יהיו דומים לתנאי הקמת מתקנים פוטו-וולטאים משולבי אגירה מכוח הליכים תחרותיים שעורכת רשות החשמל ולתקופה של 23 שנים שתחילתן במועד ההפעלה המסחרית.
אוגווינד וסולגרין מעריכות כי יחזיקו במתקן החלוץ בחלקים שווים כאשר, סולגרין תוביל את התכנון, ההקמה, התפעול והתחזוקה של מתקן הייצור ואילו אוגווינד תהיה ספק הטכנולוגיה של מערכת האגירה ותוביל את היבטי התכנון, ההקמה, התפעול והתחזוקה של מתקן האגירה.
שתי החברות יפעלו בשיתוף פעולה לשם השגת מלוא ההסכמות והאישורים הנדרשים לשם הקמת והפעלת מתקן החלוץ. מזכר ההבנות יתבטל ככל שלא יתקיימו התנאים המתלים אשר נקבעו בו, ובהם, בין היתר, קבלת אישור המדען הראשי במשרד האנרגיה, אישור תעריף מרשות החשמל ותשובת מחלק חיובית.
להערכת החברות, הקמתו של מתקן החלוץ צפויה להיות מושלמת תוך 12-24 חודשים ממועד התקיימות התנאים המתלים.
אודות אוגווינד:
 אוגווינד הוקמה בנובמבר 2012 על ידי יוגב אור. החברה מתמחה בפיתוח והטמעת טכנולוגיית אגירה אוויר דחוס למטרת התייעלות אנרגטית (AirSmart) ולמטרת אגירת אנרגיה לטובת משק החשמל ובין היתר ממקורות ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות כגון PV או רוח הכוללים בתוכם את מערכת האגירה שפיתחה אוגווינד ((AirBattery. אוגווינד פועלת בשתי חזיתות: שוק אגירת האנרגיה ושוק מדחסי האוויר. בשניהם היא פועלת באמצעות טכנולוגיה של מערכת דחיסת אוויר תת קרקעית, המאפשרת חיסכון של עד 40% בצריכת האנרגיה הדרושה לדחיסת האוויר בלחץ גבוה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את פפסיקו העולמית,תנובה, שטראוס,ישקר, יטבתה, Rapac, תעשייה אווירית, נשר מפעלי מלט, תעשיות פלסטיק, NILIT, כתר פלסטיק, אלידן פלסטיקה, וקבוצת שלם פאקג'ינג. 
לינק לאתר החברה: https://ir.aug-wind.com
אודות סולגרין:
הינה חברת אנרגיה מתחדשת המתמחה בייזום, תכנון, פיתוח, הקמה ותפעול של מתקני חשמל לטווח ארוך. לחברה, הנמצאת בשליטת קרן האנרגיה והתשתיות ג'נריישן קפיטל, צבר נכסים מניב של 23 מגה וואט עם צפי הכנסות שנתי של כ-37 מיליון שקל. החברה מקדמת בפיתוח למעלה מ-450 מגה וואט של פרויקטים קרקעיים בדרום ובצפון הארץ. במקביל, החברה פועלת לייזום פרויקטים על מאגרי מים וגגות מסחריים. לאחרונה סולגרין דיווחה כי החלה בפעילות בינ"ל באיטליה. יו"ר החברה הינו גל בוגין, והמנכ"ל הינו תום שפרן. לינק לאתר החברה - https://solegreen.co.il/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il