TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ONE הטמיעה מערכת IdentitiyIQ לניהול הרשאות בבנק מזרחי-טפחות


וואן
היקף הפרויקט מוערך במיליוני שקלים
ONE, מחברות ה-IT המובילות בישראל, השלימה בהצלחה פרויקט מורכב בבנק מזרחי-טפחות למימוש מערכת IdentitiyIQ לניהול זהויות והרשאות, של חברת SailPoint האמריקאית, המובילה בעולם ה-Identity Governance. הפרויקט שהיקפו מוערך במיליוני שקלים, בוצע באופן רב-שלבי לאורך כשנתיים וחצי והסתיים לאחרונה. הפרויקט הובל על ידי אלון סרפתי, מנהל הגנת הסייבר של בנק מזרחי-טפחות, ובוצע בידי ONE Security - חטיבת אבטחת המידע והסייבר של ONE - ובשיתוף פעולה הדוק עם החטיבה לבקרת סיכונים והחטיבה הטכנולוגית של הבנק.
בנק מזרחי-טפחות נחשב לארגון מתקדם, אשר מוביל את מהפכת השירות האישי בענף הבנקאות והשירותים הפיננסיים בישראל. הפרויקט למימוש מערכת IdentitiyIQ נועד לייעל את תהליכי ניהול ובקרת ההרשאות בבנק ולשפר את היבטי אבטחת המידע בתחום, על ידי יישום מערכת מרכזית המאפשרת נראות ושקיפות ומהווה מקור מידע אחיד למנהלי האבטחה והמחשוב בארגון.
לשם כך בחר בנק מזרחי-טפחות במערכת IdentitiyIQ של חברת SailPoint אשר תומכת בצורה מיטבית בכל האתגרים של ניהול הרשאות וסיכונים בארגון גדול ומורכב, ונמצאה כמתאימה ביותר לתהליכים הפנימיים של הבנק. מערכת זו מאפשרת את ניהול מחזור חיי הזהות של עובד בארגון מרגע כניסתו דרך מעבר תפקידים שונים ועד לעזיבתו את הארגון. המערכת החדישה של SailPoint החליפה מערכת קודמת שפותחה לפני למעלה מעשור ותהליכים בערוצים נוספים לניהול הרשאות, אשר הקשו על הניהול ואף דרשו משאבים רבים כדי להשיג את רמת השליטה והבקרה שהיו דרושות לבנק.
במסגרת הפרויקט הוקמה תשתית מתקדמת המבוססת על המערכת של SailPoint וחיבור המערכת עצמה בוצע באופן רב-שלבי ומדורג. גל ההטמעה הראשון היה במערך הסניפים של הבנק, שהיה מספיק רחב ואף הביא ערך-מוסף מידי. אחת לכמה חודשים הוקמו עוד תשתיות ובוצעה העלאה של המערכת על גבי אותן תשתיות ייעודיות, כולל ביצוע התאמות לצרכים התפעוליים של הבנק במקומות הדרושים. הפרויקט כלל גם פיתוח ממשק משתמש ידידותי ואינטואיטיבי, וההטמעה לוותה במערך הדרכות לעובדי הבנק שאימצו את השימוש במערכת בקלות ובמהירות.
הודות להשלמת הפרויקט, המערכת החדשה של SailPoint תסייע בניהול ההרשאות במערך המחשוב של הבנק ותאפשר ניהול אוטומטי ומאובטח של תהליכים מורכבים כגון תהליכי ניוד עובד (במקרים של קליטת עובד חדש, שינוי יחידה או עזיבה), סקירת הרשאות אוטומטית, בקשת הרשאות למערכות הקצה השונות באופן אחיד, ועוד.
אלון סרפתי, מנהל הגנת הסייבר, בנק מזרחי-טפחות: "מערכת לניהול הרשאות מהווה תשתית מרכזית בבנק הנדרשת לספק מענה למגוון רב של מערכות. פרויקטים שכאלו מאופיינים ברמת סיכון גבוהה לעמידה ביעדי לו"ז, תכולה ועלות. יצאנו לפרויקט עם תכנית סדורה ויעדים מוגדרים היטב תוך הירתמות של כלל הגורמים בבנק ובראשם אנשי החטיבה הטכנולוגית ושל צוות הפיתוח מטעם חברת ONE, מהלך אשר תרם לכך שהפרויקט המורכב עמד ביעדים ובלוחות הזמנים שלו. המערכת החדשה מאפשרת לנו להשתמש בטכנולוגיות החדשניות ביותר לניהול ובקרת הרשאות גישה למערכות הבנק ולשפר את חווית העובדים בהקשרי הרשאות. אנו שמחים על הבחירה במוצר של SailPoint ועל השותפות עם חברת ONE שעמדה במחויבותה להצלחת הפרויקט".
ניר אמקייס, מנהל חטיבת אבטחת המידע והסייבר, ONE Security: "מדובר בפרויקט אסטרטגי, כיוון שהוא משפיע על כלל הארגון ותורם לייעול תהליכי עבודה שחורגים מעבר לניהול הרשאות בלבד. אנחנו מודים על הבחירה בנו ושמחים בעמידה בכל יעדי הפרויקט. הצוות המקצועי שלנו הן ברמה התהליכית והן ברמה הטכנולוגית בשילוב עם מערכת יוצאת דופן בעולם הזהויות של חברת Sailoint אפשרו את הצלחת פרויקט מורכב שכזה. כל הגורמים בבנק, עד רמת ההנהלה, נכנסו לפרויקט עם רמת מעורבות ומחויבות גבוהה ביותר להצלחה. זכינו לשותפות מלאה עם לקוח שמבין את החשיבות של ניהול תהליכים רוחביים, והודות לשיתוף הפעולה עם מחלקות רבות בתוך הבנק הפרויקט הסתיים בהצלחה ובצורה מהירה ומקצועית".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il