TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגדל ביטוח: מערכת חדשה תאתר תקלות בערוצים הדיגיטליים


מגדל
המערכת, שהוטמעה בעלות של מאות אלפי שקלים, תנטר בזמן אמת הפרעות גישה לכ-400 אפליקציות הפועלות ברשת התקשורת של החברה
מגדל ביטוח השלימה בימים אלה הטמעה של מערכת חדשה בשם Application Centric insight, שנועדה לאתר ולנטר בזמן אמת ובתוך דקות ספורות הפרעות גישה וכשלים חבויים ברשתות התקשורת שלה. מגדל, מחברות הביטוח הגדולות בישראל, מטפלת בכ- 2.5 מיליון לקוחות ומעניקה מערך שירותים ותמיכה לכ- 14 אלף סוכני ביטוח ועוד אלפי משתמשים חיצוניים.
המערכת, שמבוססת על פתרון Full Stack Monitoring של חברת UILA האמריקנית, הוטמעה על ידי חברת בינת אלקטרוניקה מקבוצת רד בינת – נציגתה הבלעדית של UILA בישראל, בהיקף של מאות אלפי שקלים.
תעבורת הרשת של מגדל כוללת כ- 400 אפליקציות שונות, רובן וירטואליות המצויות בענן וב- On-premises, הטמעת המערכת תוביל להתייעלות רבה בזיהוי בעיות גישה בשלל היישומים וערוצי ההפצה הדיגיטליים שהיא מפעילה. המערכת אף תתממשק לכלל הפעילויות העסקיות הנתמכות על ידי צוותי ה- IT השונים (תשתיות, יישומים, וולידציה, DB, SYSTEM) ותשפר את שיתוף הפעולה ביניהם כאמצעי לפתרון מהיר לטיפול בבעיות.
תמי אוחנה-קול, המשנה למנכ"ל מגדל ומנהלת חטיבת טכנולוגיות של החברה, אומרת ש- 30% מהפניות לחברה הן בערוצים דיגיטליים, נתון שנמצא בגידול מתמיד, ומכאן הצורך להבטיח פעולה תקינה של רשת התקשורת של החברה. "אנו מודים לבינת על ההטמעה המוצלחת של המערכת. מגדל ביטוח מובילה את הדיגיטציה בקרב חברות הביטוח, הייתה הראשונה להשיק אפליקציה מתקדמת לשימוש לקוחות החברה והיחידה להשיק אפליקציה לשימוש הסוכנים, שתיהן מאפשרות לבצע מגוון גדול מאוד של פעולות אונליין".
שניר הופמן, ארכיטקט התשתיות במגדל טכנולוגיות, הוסיף כי "בחברה גדולה כמו מגדל, התשתית מחולקת למספר צוותים תומכים וכאשר מתעוררת בעיה באחד היישומים או ערוצי ההפצה, הקורלציה בין הצוותים חשובה מאוד. המערכת של UILA תאפשר לנו לדעת מה קורה עם כל יישום ועם כל רכיב ברשת, בכל רגע נתון".
הופמן, שהוביל את תהליך ההטמעה, ציין כי מערכות הניטור הקודמות שהשתמשה בהן החברה, חסרו את הקישורים הלוגים המלאים שסייעו להצביע על מקור הבעיה. "המצב הקודם השפיע לרעה על אופן הטיפול וזיהוי הבעיות, ובעיקר גזל זמן עבודה יקר מצוותי ה- IT השונים של החברה".
מערכת ה- Application Centric insightתוטמע בתקופה הקרובה בחברות נוספות בישראל כדי להציע חוויית משתמש גבוהה יותר ללקוחות, ולקצר את זמני ההמתנה בעת טיפול בבעיות של ביצועי יישומים תשתית מחשוב ורשת.

לדברי אבי בראל, מנכ"ל חברת בינת אלקטרוניקה: "אנו מודים לחברת מגדל ביטוח על האמון שנתנה במערכת ובצוות המלווה ומקווים ביחד לצעוד לקראת האתגרים הבאים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il