TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וואן טכנולוגיות וטלדור מתמזגות


וואן
חברות ה-IT וואן טכנולוגיות וטלדור הודיעו היום על עיסקת מיזוג ביניהן. המיזוג יתבצע בדרך של מיזוג משולש הופכי שבסיומו וואן טכנולוגיות תחזיק במלוא המניות של טלדור תמורת 250 מיליון שקל במזומן . לפני ביצוע העסקה טלדור תחלק לבעלי המניות שלה דיבידנד בסך של 16.5 מיליון שקל ( כ-1.5 שקל למניה). העיסקה תושלם בכפוף לאישורים שונים
עם מחזור שנתי מצרפי של כ-2.5 מיליארד שקל וכ-6,500 עובדים, תהווה הקבוצה הממוזגת את אחד משני הגופים הגדולים והמובילים בתחום שרותי טכנולוגיות המידע בישראל עם המגוון הרחב ביותר של טכנולוגיות , פתרונות תוכנה ותשתיות ונוכחות בכל מגזרי המשק .
 
עדי אייל, מנכ"ל וואן טכנולוגיות, מסר: "מיזוג טלדור לוואן הינו אירוע משמעותי, מרגש ובעל פוטנציאל אדיר לשתי החברות, עובדיהן ולקוחותיהן. מדובר על חברות הפועלות אמנם באותו ענף, אך משלימות אחת את השנייה בתחומי פעילותן, כך שהחיבור ביניהן ייצור מכפיל כוח משמעותי וארוך טווח, וטומן בחובו הזדמנויות משמעותיות להמשך התפתחות וצמיחה למנהלי ועובדי שתי החברות. אני בטוח שעובדי טלדור ימצאו בית חם ופוטנציאל רב למימוש עצמי בקבוצה הממוזגת. ביחד נתמודד על הובלת שוק טכנולוגיות המידע בישראל תוך שאנו ממשיכים במחויבות עמוקה ובנחישות להיות הגוף המקצועי והמוביל בענף."
 
ברק דותן, יו"ר טלדור, מסר: "מיזוג וואן טכנולוגיות וטלדור הינו המהלך העסקי הנכון לטלדור, עובדיה, מנהליה, לקוחותיה ובעלי מניותיה. אני מודה למנהלי החברה ולעובדיה, שהובילו את החברה להיות אחת מהחברות המובילות בתחום ה-IT במשק הישראלי.
העובדה שה-DNA של שתי החברות דומה, והעובדה שחלק משמעותי מהפעילויות בטלדור לא קיימות בוואן טכנולוגיות, ומשכך משלימות אותן, היוו שיקול נוסף בהחלטה שלנו על המיזוג עם וואן.  אנחנו חושבים שזו עסקה נהדרת לכל הצדדים ושמחים על האפשרות שהייתה לנו להוביל את טלדור שנים רבות וגאים על המהלך הנוכחי שישיא ערך לבעלי מניותינו."
 
נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור, מסר : "מדובר בשתיים מהחברות המובילות בשוק , לשתיהן הישגים רבים , פתרונות עסקים מגוונים ונוכחות במרבית השוק הישראלי . החברות משלימות זו את זו בתחומים רבים, בשתיהן צוות עובדים ומנהלים מעולה, ואני מאמין שהקבוצה הממוזגת תצליח ותישם את המשפט "אחד ועוד אחד שווה שלוש".
 
וואן יוצגה ע"י עו"ד שירי שחם ושי מרגלית ממשרד יגאל ארנון ושות' וטלדור יוצגה ע"י עו"ד שיראל גוטמן-עמירה ואמיר גודרד ממשרד אגמון ושות'.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il