TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתאל החזקות: ביקושים של כ- 463 מיליון שקל בהנפקת אג"ח להמרה שהינם פי כ- 2.3 מהסכום שביקשה לגייס


פתאל
החברה גייסה כ- 252 מיליון שקל; מניית החברה זינקה בלמעלה מ – 18% וסדרות האג"ח רשמו עליות מרשימות.
הריבית האפקטיבית בשלב המוסדי נקבעה על 3.1% במח"מ ל- 5 שנים
שחר עקה דירקטור וסמנכ"ל הכספים בחברה" שוק ההון הביע אתמול אמון גדול בפתאל החזקות, פעילותה והנהלתה, גם באמצעות הגיוס המוצלח של אג"ח להמרה בו נרשמו ביקושים של למעלה מפי 2.3 מהסכום שביקשה החברה לגייס, והן בזינוק שרשמה המניה והעליות הגדולות בסדרות האג"ח של החברה. למעשה, ההודעה של פייזר על ההצלחה בחיסון והבחירות בארה"ב מחד וחוסנה של פתאל מאידך, הובילו את המשקיעים בתל אביב לעניין רב במניית החברה שרשמה אתמול זינוק של למעלה מ – 18% וכן לעליות גבוהות בסדרות האג"ח.
רשת המלונות פתאל החזקות, שהינה רשת בתי המלון הגדולה בישראל, דיווחה הבוקר, כי השלימה בהצלחה רבה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב שקליות הניתנות להמרה - סדרה 1 (סדרה חדשה). במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושים בהיקף של כ-463 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-252 מיליון שקל, כ-1.3 מהסכום שביקשה לגייס.
השלב המוסדי ננעל במחיר של 1,045 שקל ליחידה (1,000 שקל ע.נ.) - המשקף תשואה אפקטיבית שקלית שנתית של 3.1%, לעומת מחיר מינימום של 980 שקל ליחידה.
במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב שקליות הניתנות להמרה למניות, הנושאות ריבית שנתית נקובה של 4%, עם מח"מ של כ-5 שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש מאי 2028. במהלך השנתיים וחצי הקרובות, עד חודש מאי 2023, אגרות החוב יהיו ניתנות להמרה לפי יחס המרה של 305 שקל ע.נ. של אגרות החוב ל-1 שקל ע.נ. מניה – המשקף פרמיה של כ-19% בלבד ביחס למחיר המניה הבוקר העומד על כ-255.5 שקל למניה. מחודש מאי 2023 ועד למועד הפירעון המלא יחס ההמרה יעלה ל-430 שקל ע.נ. של אגרות החוב ל-1 שקל ע.נ. מניה.
את ההנפקה הובילו אוריון חיתום ולידר חיתום, לצד קונסורציום החתמים – ברק קפיטל חיתום ואפסילון חיתום.
בתוך כך, בחודש שעבר דיווחה החברה על הקצאה פרטית של מניות פתאל החזקות למגדל סל מניות ישראל ולידר הנפקות בסכום כולל של כ-50 מיליון שקל, בהמשך להנפקת זכויות בסך של כ-99 מיליון שקל שביצעה החברה בחודש יולי האחרון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il