TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבינט הדיור אישר את התכנית להקמת הפרויקט הסולארי הגדול בישראל - "הדרי שאן" - של קבוצת דוראל אנרגיה ושותפיה


וילה שמשלמת על עצמה - סולארית דוראל - הדמיה
הפרויקט, בהספק של כ-200 מגה-וואט ובשטח כולל של כ-1,900 דונם, מתוכנן לקום בעמק בית שאן - עמק המעיינות
קבוצת דוראל משאבי אנרגיה מתחדשת הודיעה כי התקבל אישור "קבינט הדיור" לתכנית לתשתית לאומית, המאפשר את הקמת פרויקט "הדרי שאן" של החברה ושותפיה (חלק דוראל 32.5%). "הדרי שאן", יהיה השדה הסולארי מהגדולים בישראל, בהספק של כ-200 מגה-וואט, אשר יתחבר לקווי מתח עליון, בשטח כולל של כ-1,900 דונם ובהשקעה של למעלה מחצי מיליארד ש"ח.

בכוונת החברה לפעול להוצאת היתר בנייה לפרויקט במקביל לקבלת אישור תעריפי (מכוח האסדרה הרלוונטית שתפורסם על ידי רשות החשמל).

יקי נוימן, מנכ"ל קבוצת דוראל אנרגיה, מסר: "קבלת אישור "קבינט הדיור" הינה אבן דרך חשובה נוספת בדרך להקמת הפרויקט הסולארי הגדול בישראל לייצור חשמל, המתחבר למתח עליון. הפרויקט מהווה נדבך נוסף בתוכנית הצמיחה של החברה. קבוצת דוראל ממשיכה לפעול במרץ להגדלת צבר הפרויקטים שלה, בארץ ובחו"ל, בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה והיעדים שהציבה לעצמה."

בחודש אוקטובר 2020, השלימה החברה הנפקת מניות שניה, בהצלחה, וגייסה כ-191 מיליוני ש"ח, זאת לאחר שבחודש יוני 2020 השלימה את הנפקת המניות הראשונה שלה לציבור (IPO), בביקושי יתר מרשימים מצד הגורמים המוסדיים בישראל, וגייסה כ-126 מיליוני ש"ח. בכוונת קבוצת דוראל להשתמש בסכומים אלה לצורך תכנית ההשקעות המאסיבית שלה בישראל ובחו"ל.

דוראל אנרגיה היא מבין הקבוצות הוותיקות ובעלות הפריסה הרחבה ביותר בישראל בתחום הפוטו-וולטאי, עם פעילות ענפה ומניבה בשיתוף עם מאות בעלי קרקעות וקיבוצים ברחבי הארץ. החברה מחזיקה בהסכמים ארוכי טווח עם מגוון שותפים ושוקדת על הקמתם של מגוון פרויקטים פוטו-וולטאיים ובמגוון טכנולוגיות נוספות, לרבות אנרגיית רוח, ביו-גז, טיפול בפסולת ובשפכים. לדוראל פרויקטים מניבים, בשלבי הקמה, לקראת הקמה, וזכיה בהליכים תחרותיים, בהספק כולל של כ-461-529 מגה וואט, ופרויקטים נוספים בשלבי פיתוח וייזום, בהספק כולל של כ-2,983 מגה וואט, מתוכם כ-1,485 מגה וואט בארה"ב ו-292 מגה וואט באיטליה. החברה נסחרת במדד ת"א 90 בבורסת תל אביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il