TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לקראת עידן הזטא-בייט: Western Digital מרחיבה את פורטפוליו זיכרונות ההבזק שלה להתאמת גודל בארכיטקטורות ממוקדות נתונים


WESTERN DIGITAL
מאיפשור פתרונות קצה לעיבוד נתונים אינטנסיבי ועד לפתרונות ארכיטקטורות אחסון יעילות עבור מרכזי נתונים המבוססים על ZNS SSD החדשים. החברה מציגה לראשונה שלושה פתרונות חדשים ב-FMS 2020
Western Digital הכריזה על מערך חדש של פתרונות SSD NVMe תוך שהיא נבנית על פורטפוליו המוצרים הייחודי והמגוון שלה בתחום ה-HDD וזיכרונות ההבזק (פלאש), כדי לאפשר את הדור הבא של ארכיטקטורות ממוקדות נתונים עבור מרכזי נתונים, IoT תעשייתי, תעשיית הרכב וכן יישומי לקוחות. המשפחה החדשה כוללת את Ultrastar DC ZN540 ZNS NVMe SSD לתכנון אחסון יעיל עבור דאטה סנטרים שמשלב גם עלות בעלות כוללת תחרותית; את Western Digital IX SN530 Industrial SSD עבור סביבות עבודה בתנאים קיצוניים לפתרונות תעשייתיים ועבור רכבים; ואת 2TB WD Blue SN550 NVMe SSD להאצת ביצועי המחשב האישי.

המוצרים החדשים ממנפים את יכולות השילוב הוורטיקאלי הייחודיות של Western Digital - מתכנון וייצור זיכרונות NAND משלה ועד לפיתוח פנימי של בקרות וקושחות SSD - והם מדגישים את העוצמה והמחויבות המתמשכת של החברה לחדשנות בתחום האחסון לטובת ארכיטקטורות מערכת, יישומים ותרחישי שימוש חדשים עבור לקוחות גלובליים בענן, OEM, ארגונים, ערוצים, משווקים ומשתמשי הקצה.

איפשור ארכיטקטורות אחסון יעילות עבור דאטה סנטרים - כמות הנתונים שתיווצר בשלוש השנים הקרובות תהיה גדולה מכמות הנתונים שנוצרה ב-30 השנים האחרונות, כך לפי IDC. מיליארדי מערכות מקושרות ייצרו מספר עצום של מערכי נתונים בהקשרים שונים החל מווידאו חכם לצרכנים ועד נתוני חיישנים אותם יש ללכוד, להעביר ולנתח כדי ליצור ערך לתעשיות, עסקים ואנשים. מערכות ישנות אינן יכולות לשמור על הקצב בסביבות עתירות הנתונים של ימינו. האתגר הוא כיצד לבנות את תשתיות הדאטה באופן יעיל וחסכוני כך שיעמדו בדרישות הנתונים בעידן בו קנה המידה הוא כבר זטה-בייט. האחסון הוא קריטי ובסיסי ליצירת הארכיטקטורות החדשות הללו וכדי לחלץ ערך מהנתונים.

ארכיטקטורת האחסון החדשה 'אחסון מיועד' (Zoned Storage) מכוונות לשימוש בדור הבא של הדאטה סנטר הארגוני. מעבר לתמיכה בתוכנית Zoned Storage Initiative ו-ZoneStorage.io, תרומה לקביעת מפרט ה-ZNS בידי קבוצת העבודה של NVMe וכן לקהילת הקוד הפתוח של לינוקס לקידום פיתוח האקו-סיסטם, מודיעה Western Digital כי היא מעבירה כעת דוגמאות של Ultrastar DC ZN540 ZNS NVMe SSD החדש ללקוחות נבחרים. Ultrastar DC ZN540 ZNS SSD מכיל בקר NVMe משולב אנכית, כפול מחברים בזמינות גבוהה עם קיבולות של עד 8TB בתצורת U.2 סטנדרטית. DC ZN540 החדש, שממנף את המפרט התעשייתי הסטנדרטי ZNS, הוא דור חדש של SSD המתאים באופן אידיאלי לסביבות מרובות מופעים ויישומים אחרים ממוקדי נתונים כגון עיבוד של תזרים אירועים. בהשוואה לכונני SSD קונבנציונליים, הכונן מספק ביצועים עד פי 4 יותר ועם שיפור של עד פי 2.5 באיכות השירות, כמו גם יעילות, ניצול וקנה מידה טובים יותר תוך הקטנת עלות הבעלות הכוללת של תשתיות ענן ציבוריות ופרטיות. Western Digital מחויבת לפיתוח אקו-סיסטם מקיף עבור אחסון מיועד כולל תמיכה ביישומים, וכולל ניהול הסינרגיה של כונני SMR מכניים בנפח גבוה ו-ZNS SSD במסגרת תבנית אחסון מיועד מתוקננת ואחודה.

העצמת IoT תעשייתי ותכנוני רכב שעובדים עם נתונים באופן אינטנסיבי - IX SN530 החדש של Western Digital הוא כונן SSD NVMe ברמה תעשייתית המיועד לעבודה בתנאים קיצוניים, עם דרישה לביצועים, סיבולת גבוהה ואמינות כנדרש ביישומי רכב ותעשייה. IX SN530 NVMe SSD אידיאלי ליישומים כגון אוטומציה של מפעל, תחבורה, רפואה, רובוטיקה, מזל"טים, הגנה, קמעונאות וסביבות קצה אחרות, עם תמיכה בטמפרטורת הפעלה שנעה רחבה בין -40oC ועד 85oC ועם תצורה של עבודה ברטט הפעלה של עד 20G. עם ביצועי קריאה של עד 2,400 מגה-בייט/לשנייה מדובר בפתרון ביצועים גבוהים עבור יצרני OEM המפתחים יישומים חדשים או מבצעים הגירה מכונני SSD SATA. הוא זמין בתצורה קומפקטית בגודל M.2 2230 או M.2 2280 עם נפחים מ-85 גיגה-בייט ועד 2 טרה-בייט. משפחת IX SN530 TLC מוצעת כעת להדגמה. גרסאות SLC יהיו זמינות בינואר 2021.

להביא תכולה של 2 טרה-בייט ומהירות עבודה ליוצרי תוכן - הפורטפוליו עטור הפרסים WD Blue מציע כעת את WD Blue SN550 NVMe SSD הפופולארי גם בנפח של טרה-בייט, וכך מציע פתרון NVMe בנפח גבוה ליוצרי תוכן, כולל מעצבים גרפיים, אנימטורים, עורכי וידאו, אדריכלים ומפתחי תוכנה. בין אם יוצרים אומנות דיגיטלית, משתמשים בתוכנת CAD או עורכים סרט, WD Blue SN550 NVMe SSD מספק עד מהירות גבוהה יותר עד פי 4 לעומת כונני ה-SATA המהירים ביותר של Western Digital. WD Blue SN550 בנפח 2 טרה-בייט זמין כעת לרכישה, כולל בחנות של החברה, תמורת מחיר מומלץ של 249.99 דולרים.

"חברות בכל תעשייה מרכזית ובכל שוק ורטיקאלי משתמשות בטכנולוגיית ההבזק כדי להמיר את עסקיהן. עתיד האחסון ממוקד ביישומים וממוטב לעסקים אלה", אמר רוברט סודרברי, סגן נשיא ביצועי ומנכ"ל עסקי זיכרון ההבזק של Western Digital. "הפעם אנו משיקים מוצרי SSD חדשים ליישומי ענן, אחסון ארגוני, תעשייה ומחשוב לקוח. SSD חדשים אלו מהווים אבני יסוד קריטיות עבור עולמנו הדיגיטלי, והם מאופשרים בזכות ארכיטקטורות חדשות, ומעניקים למגוון לקוחות אפשרויות מגוונות מתמיד כדי להבטיח כי הנתונים שלהם מהירים, מאובטחים ומוגנים."

אודות Western Digital:
ווסטרן דיגיטל, היא חברה מובילה בתשתיות נתונים. החברה מניעה את החדשנות הדרושה כדי לעזור ללקוחות ליצור, למנף, לחוות ולשמר מגוון הולך וגובר של נתונים. בכל מקום בו קיימים נתונים, ממרכזי נתונים מתקדמים לחיישנים ניידים ועד מכשירים אישיים, הפתרונות שלה, מאפשרים את מימוש הערך מהמידע. פתרונות האחסון של החברה משווקים תחת המותגים ®Western Digital , ™G-Technology, ®SanDisk  ו  ®WD. החברה מעסיקה בישראל מעל 1,200 עובדים בשלושה מרכזי פיתוח: בכפר-סבא, בעומר ובתפן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il