TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בשבוע שעבר קיימה לנובו DCG את אירוע השותפים השנתי כשהשנה, ברוח הזמן והריחוק החברתי, התקיים הכנס באופן וירטואלי.


לנובו
דני ארז, מנכ"ל לנובו DCG – "אם יש משהו שלמדנו בתקופת הקורונה זה שצריך להיות ערוכים להתגמש ולמתוח את הגבולות"
בשבוע שעבר קיימה לנובו DCG את אירוע השותפים השנתי כשהשנה, ברוח הזמן והריחוק החברתי, התקיים הכנס באופן וירטואלי. את הכנס פתח דני ארז, מנכל לנובו DCG, באומרו כי היה שמח לראות את השותפים והאורחים פנים אל פנים, "אך אם יש משהו שלמדנו בתקופה המוזרה הזאת, זה שצריך להתגמש, להיות מסוגלים למתוח את הגבולות ולהוציא את המיטב מכל סיטואציה. זה לא סוד שהמציאות של כולנו השתנתה לבלי היכר בשנה האחרונה ושאנחנו מתמודדים יום יום עם קבלת החלטות בתנאי אי ודאות ובמציאות מאתגרת. עם זאת, אני בוחר להתייחס לצדדים החיוביים שהתגלו השנה, ליכולת שלנו לשמור על המשכיות עיסקית, להתגייסות המערכתית ולמוטיבציה להמשיך ולגדול ולהביא לצמיחה".

ארז המשיך ותיאר כיצד "ביחד עם הצוות המקצועי והמסור, היחידה המובחרת לנובו DCG, וביחד עם השותפים העיסקיים, הגענו במהלך השנה להישגים מרשימים, פעלנו ליצירת הזדמנויות חדשות, הרחבנו את סל הפתרונות לתחומים חדשים, העמקנו את הכיסוי המוצרי, השקנו מוצרים חדשים, חתמנו על הסכם OEM עם חברת תקשורת חדשה ובכך חיזקנו את היכולת שלנו לתת פתרון מוכלל ללקוחות. גם בעולם השירותים השקנו מוצרי שירות חדשים וכלים חדשים והגענו ליכולת טובה יותר לדעת בכל נקודת זמן מה מידת שביעות הרצון. אנחנו עושים כל אשר ביכולתנו להיות קשובים לצרכי הלקוחות, מעדכנים ככל שניתן את האסטרטגיה למגמות השוק ושואפים לצקת ערך לפעילות העיסקית".

בהמשך הרצה לירן מצליח, מומחה טכני בכיר בלנובו DCG, על המעבר מניהול תשתיות לניהול המידע. לירן הסביר מי היא בעצם אותה דמות שכולנו רוצים לעזור לה – ה-IT Manager. לדבריו, " ה-IT Manager עמוס בהמון דברים – הוא אמור לדאוג לדאטה סנטר ולדאוג לשרתים ולתשתיות, לפיירוולים ולתקשורת, ובמיוחד היום בעידן ה-COVID, הוא אמור לדאוג לתקשורת מרחוק ולגישה מרחוק ולאנשים שעובדים מהבית או מהמשרד ולדאוג ל-capacity ושלכל אחד יהיה את הנפח מתי שהוא צריך, והכל צריך להיות זמין ומסונכרן בכל רגע נתון, וצריך לגבות את כל המידע, להצליח לשחזר ברגעי משבר וכמובן - שהכל יהיה מאובטח”.
בנוסף, הרחיב מצליח על כמויות המידע הגדולות של השנים האחרונות ועל ניצול הדאטה הזה באמצעות Monetizing. "אם עד היום ביקשו כל הזמן מנהלי IT כספים כדי להגדיל את נפח המידע, הרי שהיום הם מתחילים להפוך את המידע הזה לכסף – לקחת את הדאטה, לנתח אותו נכון ולהפוך אותו לכסף עבור הארגון. ארגון כזה שמצליח להנפיק תובנות ולהפוך אותן לכסף הוא ארגון ריווחי", אמר.

בהמשך האירוע דיבר אופיר רום, מנהל ההנדסה של ארגון השותפים בנוטניקס. רום התמקד בהשקעה הגדולה שעושה נוטניקס בחיבור השותפים, והעיד כי ביחד עם לנובו נוצרות שותפויות רבות ומשמעותיות בין הצוותים המקומיים והגלובליים במטרה ליצור חיבורים בולטים בין כמה שיותר שותפים, לזהות עסקאות ולאפשר גדילה משותפת.

עוד השתתפו בפאנל - עמיר שינגרוס, מהנדס פתרונות בכיר בתחום HCI מ-VMware, שסיפר על הפלטפורמה של לנובו ו-VMware ל- Multi cloud, שנותנת תשתית אחודה גם ל-private cloud וגם ל- Public cloud; אסף ברי מנהל מכירות בלנובו DCG ששוחח עם כפיר אפרים, מנהל ה-IT והתשתיות של אילון חברה לביטוח על המעבר המוצלח של ארגון כה גדול כמו איילון לעבודה מרחוק בתקופה לא פשוטה; וארז הרשקוביץ מנהל הפצות לנובו DCG שסיפר על תוכנית Elevate וריבייטים לשותפים.
את הכנס חתמה ההרצאה המרתקת של טל פרידמן :"מה למדתי מהבת שלי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il