TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אסקיולינק פותחת קורס מבוא לתכנות - בחינם למובטלי קורונה


לימור רוזיליו - מנהלת פיתוח עסקי צילום: אפרת קופר
חברת SQLink מסייעת לנפגעי התעסוקה בקורנה: תעניק קורס מבוא לתכנות ללא עלות
קבוצת SQLink, מחברות התוכנה הגדולות בישראל, מודיעה היום כי היא תמשיך לסייע למובטלי קורונה באמצעות קורסי הסבה/הכשרה מקצועיים. הפעם מציעה החברה את הקורס מבוא לתכנות (40 שעות) והוא מיועד למובטלי קורונה המעוניינים לעשות הסבה ולרכוש מיומנויות כניסה לעולם ההיי-טק.

מאז החלה הקורונה ענפים רבים קרסו ופוטרו בישראל מאות אלפי עובדים מכלל מגזרי המשק. מגזר ההיי-טק הינו בין הבודדים שמוכיח איתנות ויציבות, מה שמושך אנשים למצוא עוגן ולשנות את הכיוון לשם. כחלק מאחריות חברתית ומתוך אמונה שלמה בהתפתחות מקצועית, פועלת SQLink ברבדים חברתיים במסגרת יכולותיה המקצועיות וכדי לסייע לצמיחת הענף, על מנת להכשיר עובדים לעולם התעסוקה.

לימור רוזיליו, מנהלת פיתוח עסקי ב-SQLabs, מקבוצת SQLink, אומרת: "המצב במשק מדאיג. כמות המובטלים אינה יורדת ואנחנו כל הזמן מחפשים דרך ליישם מהלכים במסגרת האחריות החברתית שלנו, להשקיע שם משאבים שגם יסייעו למאות אלפי מובטלים וגם יעזרו לצמיחת הענף שלנו. הקורס, ינתן ללא כל עלות לנפגעי התקופה ויש רבים כאלה. נדגיש כי הוא מתאים כקורס הסבה לחסרי רקע בתחום המחשבים, כאלה אשר מעוניינים לקבל את דריסת הרגל הראשונה לעולם המחשבים ולהתחיל את דרכם בעולם ההיי-טק. כל הקורסים יועברו On-Line, בזמן אמיתי, עם מרצים מן השורה הראשונה, שיעורי בית, מטלות ומבחנים. הקורס מעניק את ההכנה הנדרשת כדי לעשות הסבה להיי-טק".

במסגרת הקורס ילמדו כל מושגי היסוד מעולם ההיי-טק, ביניהם: BI, AI, AWS, AZURE ועוד, כמו גם הכרת חומרת המחשב, חשיבות הבדיקות, מערכת ההפעלה ושלל הפונקציות שהיא מציעה, זאת לצד מבוא לרשתות ורכיבי תקשורת. הקורס יסתיים במבוא לתכנות אשר יאפשר לחסרי רקע בתכנות לייצר פתרונות לוגיים והבנת הפעולות ולמימוש.

נציין כי מאז תחילת הקורונה פתחה אסקיולינק כ-50 קורסים שונים במקצועות הנדרשים ביותר בתעשיית ההיי-טק והעניקה לנפגעי קורונה 25% מהמקומות ללא עלות. עד כה השתתפו בקורסים (שעדיין מתקיימים) קרוב ל-700 מובטלים / נפגעי קורונה.

קורס התכנות יתקיים ע"י מרכז ההכשרות של החברה למקצועות ההיי-טק, SQLabs, המציעה בשוטף מגוון של הכשרות במקצועות הנדרשים ביותר בתעשייה ויכללו מגוון רחב של תחומים ממוקדי טכנולוגיה במקצועות המבוקשים ביותר בהייטק: פייטון, React, AWS, סייבר, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, ניהול פרוייקטים, חווית משתמש UI/UX וקורסים נוספים במיומנויות רכות כגון: NLP, ניהול תקשורת, פרזנטציה אפקטיבית, פיתוח מנהלים עוד.

קבוצת SQLink מונה כ-2,500 מומחים ויועצים מכל תחומי ה-IT והפיתוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il