TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נאוויטס השלימה גיוס חוב של 410 מיליון שקל בשלב המוסדי

במסגרת הגיוס התקבלו ביקושים בסך של כ-525 מיליון שקלים. נאוויטס תבצע פדיון מוקדם של אג"ח בקסקין מימון א' (כ-42 מיליון דולר) ואג"ח פטרוליום א' (כ-37 מיליון דולר) ויתרת הגיוס מיועדת בעיקרה לפיתוח מאגר שננדואה
הבעת אמון בשותפות נאוויטס פטרוליום: במסגרת השלב המוסדי של גיוס החוב בסדרה ב' (סדרה חדשה) התקבלו ביקושים של למעלה מחצי מיליארד שקלים מצד שורה של גופים מוסדיים מובילים, ונאוויטס השלימה את הליך הגיוס המתוכנן, בהיקף של 410 מיליון שקלים. תמורת הגיוס תשמש לפירעון מוקדם של סדרות האג"ח הקיימות של השותפות (בקסקין מימון א ונאוויטס פטרוליום א) וכן בעיקר לפיתוח מאגר שננדואה (224 מיליון חביות חלק נאוויטס), בו נאוויטס מחזיקה ב-53%.

אגרות החוב (שקלי, לא צמוד) מדורגות בדירוג A- על ידי מעלות P&S, נושאות ריבית שנתית בשיעור קבוע של 6.5% ומח"מ של כ-5 שנים (עד דצמבר 2026). הסדרה החדשה מגובה בשעבוד על זכויות נאוויטס (7.5%) במאגר בקסקין צפון, שהחל בהפקה מסחרית בשנת 2019, ואשר ההפקה הסדירה ממנו עומדת על כ-35 אלף חביות ליום בממוצע. את הגיוס הובילו פועלים איביאי, רוסאריו ומנורה מבטחים.

בהמשך לגיוס החוב, בכוונת השותפות לבצע פירעון מוקדם של סדרת אג"ח בקסקין מימון א בהיקף של כ-42 מיליון דולר ופירעון מוקדם של אג"ח פטרוליום א' בהיקף של כ-37 מיליון דולר. יתרת הגיוס, בהיקף של כ-40 מיליון דולר יחד עם יתרות המזומנים המשמעותיות בקופת השותפות, ישמשו בעיקר לטובת פיתוח מאגר שננדואה, פרויקט הדגל של נאוויטס, שצפוי לעבור לקבלת החלטת השקעה סופית ((FID ברבעון הראשון של שנת 2021.

יו"ר נאוויטס פטרוליום גדעון תדמור: "אנו מעריכים מאד את הבעת האמון של שוק ההון הישראלי בשותפות נאוויטס ובפיתוח פרויקט הדגל שלנו - מאגר שננדואה. השלמת הגיוס בתקופה מורכבת ומאתגרת זו בשווקים, מעידה על חוסנה הפיננסי של נאוויטס ותאפשר לנו לנוע במהירות לפיתוח מאגר שננדואה. נאוויטס הוכיחה למשקיעיה כי היא מיישמת את תוכניותיה להרחבת צמיחתה ופועלת להשאת ערך ותשואה למשקיעי ההון והחוב בשותפות".

נאוויטס פטרוליום פועלת בתחום הנפט בצפון אמריקה ומחזיקה בפורטפוליו נכסים שכולל מאגרים שכבר החלו בהפקה מסחרית של נפט, כשסך חלקה במשאבי הנפט המוכחים עומד על כ-303 מיליון חביות.

נאוויטס פטרוליום מחזיקה ב-53.1% מהזכויות בפרויקט שננדואה, תגלית נפט מוכחת, בה הושקעו בעבר 1.7 מיליארד דולר בקידוחי אקספלורציה ואימות. שננדואה הינו פרויקט הדגל של השותפות, והוא צפוי ליצור לה תזרים מזומנים מהוון (10NPV) המוערך בכ-1.3 מיליארד דולר. נאוויטס פועלת יחד עםBeacon , חברת בת בבעלות מלאה של קרן בלקסטון, השותפה עמה במאגר שננדואה, להשלמת המימון הנדרש לפרויקט ולהיערכות לפיתוחו.

לצד פרויקט שננדואה, נאוויטס מחזיקה ב-7.5% מהזכויות בפרויקט בקסקין במפרץ מקסיקו, שהחל בהפקה מסחרית של נפט ביוני 2019. פרויקט בקסקין מכיל כ-469 מיליון חביות (P2) ונחשב למאגר נפט בקנה מידה בינלאומי, שיוצר לנאוויטס תזרים מזומנים יציב.
לצד הפעילות במפרץ מקסיקו, נאוויטס פועלת לפיתוח הזרוע היבשתית שלה, ומחזיקה כיום ב-5 שדות נפט יבשתיים מפיקים בטקסס.

.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il