TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דוראל מרחיבה הפעילות הפוטו-וולטאית

מערכות סולאריות יוקמו מעל גידולים חקלאיים
קבוצת דוראל משאבי אנרגיה מתחדשת מביאה לישראל את בשורת החקלאות הסולארית, בפיתוח ייחודי שמשלב חקלאות מתקדמת ואנרגיה סולארית באותו תא שטח על מנת למקסם את תפוקת החשמל לצד כמות ואיכות התוצרת החקלאי. החברה מעדכנת הבוקר (א') על הרחבת הפעילות הפוטו-וולטאית, באמצעות קידם מיזמים המשלבים מערכות סולאריות מעל לגידולים חקלאיים (מטעים וכרמים).

בתוך כך, החברה השלימה הקמת מתקן הדגמה אגרי-וולטאי ראשון בצפון הארץ, במסגרתו הוצבו מערכות סולאריות מעל לגידולים חקלאיים.

החברה רואה במיזם מנוע צמיחה משמעותי לפורטפוליו ההכנסות ומעריכה כי באמצעות יכולות טכנולוגיות מתקדמות, מתאפשר שימוש דו-תכליתי בקרקע המהווה יתרון מובהק לשימוש יעיל ומיטבי בקרקעות, והשאת התמורות הנובעות הן מייצור החשמל במערכות הסולאריות והן מהגידולים החקלאיים.

במסגרת זו, החלה החברה בחתימת הסכמי שת"פ עקרוניים בהיקף של כ-15 מגה-וואט כ"א, עם גורמים חקלאיים ברחבי הארץ, ובכלל זה הסכמי מסגרת עם תאגיד חקלאי גדול וכן עם מספר קיבוצים. זאת ועוד, תאגיד משנה של החברה, קיבל את אישור משרד האנרגיה ורשות החשמל להקמת "מתקן חלוץ" ניסיוני אגרי-וולטאי אחר, בהספק של עד 10 מגה-וואט עם תעריף קבוע.

במקביל החלה החברה בבחינת שת"פים יזמיים גם בחו"ל, והיא בקשר עם חקלאים גדולים במדינות יעד נוספות.

יקי נוימן, מנכ"ל קבוצת דוראל: "אנו רואים בפרויקט הזדמנות להרחיב את הפעילות שלנו ומאמינים שהפיתוח הייחודי, הראשון מסוגו בישראל, יביא לניצול מיטבי של משאב הקרקע, במציאות בה האדמות הזמינות למתקנים סולאריים הולכות ואוזלות, זאת לצד יתרונות רבים לחקלאים, בהם הקמת מטע מתקדם ורשת בטחון כלכלית".

קבוצת דוראל היא מבין הקבוצות הוותיקות ובעלות הפריסה הרחבה ביותר בישראל בתחום הפוטו-וולטאי, עם פעילות ענפה ומניבה בשיתוף עם מאות בעלי קרקעות וקיבוצים ברחבי הארץ. החברה מחזיקה בהסכמים ארוכי טווח עם מגוון שותפים ושוקדת על הקמתם של מגוון פרויקטים פוטו-וולטאיים ובמגוון טכנולוגיות נוספות, לרבות אנרגיית רוח, ביו-גז, טיפול בפסולת ובשפכים. לדוראל פרויקטים מניבים, בשלבי הקמה, לקראת הקמה, וזכיה בהליכים תחרותיים, בהספק כולל של כ-461-529 מגה וואט, ופרויקטים נוספים בשלבי פיתוח וייזום, בהספק כולל של כ-2,983 מגה וואט, מתוכם כ-1,485 מגה וואט בארה"ב וכ-292 מגה וואט באיטליה.
החברה נסחרת במדד ת"א 90 בבורסת תל אביב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il