TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פנאקסיה מקבלת היתר שיווק למוצרי קנאביס רפואי בגרמניה

תחת השם Panaxol-Naxiva זאת לאחר תהליך בדיקה קפדני ומורכב של רשויות הבריאות בגרמניה למוצריה ולמפעל הייצור.
השקה ומכירות ראשונות בגרמניה של מוצרי פנאקסיה ושותפתה חברת הפארמה האירופאית Neuraxpharm צפויות עד סוף שנת 2020, בכפוף לקבלת היתר ייצוא

ד"ר דדי סגל, מייסד ומנכ"ל פנאקסיה ישראל: "השלמת רישום וקבלת היתר השיווק של מוצרי פנאקסיה בגרמניה הם הישג רגולטורי חסר תקדים עבור חברה ישראלית, ומשקפים בין היתר את חוזקותיה הרגולטוריות והמסחריות של פנאקסיה. זוהי אבן הדרך האחרונה לפני קבלת היתר ייצוא, שמקרבת אותנו באופן ממשי לשוק הגרמני ואנו מלאי ציפייה להנגיש למטופלים בשוק זה מוצרי קנאביס רפואי איכותיים, בסטנדרטים רפואיים ומדעיים מחמירים. בימים אלה, אנו נערכים באינטנסיביות יחד עם שותפתנו Neuraxpharm, להשקה מסחרית של המוצרים ותחילת מכירות בגרמניה. "

תל אביב, 8 בנובמבר 2020 – פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ ("פנאקסיה ישראל", ת"א: פנאק PNAX) יצרנית מוצרי הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל ו- Neuraxpharm, שותפתה חברת הפארמה הגדולה באירופה בתחום מערכת העצבים המרכזית (CNS) הודיעו היום (א') על השלמת הליך הרישום וקבלת אישור רגולטורי סופי מרשויות הבריאות בגרמניה, שוק הקנאביס הגדול והצומח באירופה, לשיווק והפצה של סדרת מוצרי פרימיום מבוססי שמן קנאביס רפואי. המוצרים ישווקו בגרמניה תחת השם Naxiva-Panaxol.

סדרת מוצרי Naxiva-Panaxol מיוצרת על ידי פנאקסיה על פי תקן EU-GMP בסטנדרטים רפואיים ומדעיים מחמירים, באיכות גבוהה ובמינון קבוע של חומרים פעילים בכל סוג מוצר ומיוצרים מחומר גלם המגודל על ידי שותפתה של פנאקסיה, שיח מדיקל גרופ. פנאקסיה הינה החברה הישראלית הראשונה שמקבלת היתר שיווק למוצרי קנאביס רפואי בגרמניה.

היתר השיווק התקבל לאחר תהליך בדיקה קפדני ומורכב של רשויות הבריאות בגרמניה, שארך כ-8 חודשים וכלל בדיקת עומק אודות מפעל החברה ואיכות מוצריה- ובהן אבטחת האיכות, בקרת איכות, בדיקות יציבות ועוד. אישור זה מתיר ל- Neuraxpharm, שותפתה האסטרטגית של פנאקסיה, לשווק את המוצרים בגרמניה לרופאים המוסמכים להנפיק למטופלים מרשמים למוצרי קנאביס רפואי לטיפול במספר רחב של מחלות, כגון: פיברומיאלגיה (כאב כרוני), תסמונת לחץ פוסט-טראומתית (PSTD), כאב כרוני, סרטן, מחלות מעי דלקתיות ועוד.

בשבוע שעבר הודיעה פנאקסיה על ייצוא מסחרי ראשון לאוסטרליה של תפרחות קנאביס רפואי בעקבות היתר הייצוא שקיבלה שותפתה, חברת הקנאביס הרפואי שיח מדיקל. כעת, פנאקסיה רושמת לזכותה הישג נוסף בדרך לייצוא לשוק הגרמני.

פנאקסיה היא החברה הישראלית היחידה כיום בעלת תקןEU-GMP מרשות בריאות אירופאית המאפשר ייצוא של כל סוגי מוצרי הקנאביס הרפואי למרבית מדינות אירופה. החברה כבר החלה בייצור המוצרים על מנת לשלוח לגרמניה אצוות ראשונות עם קבלת היתר הייצוא. במקביל, החברה נערכת לייצור המוצרים באמצעות מתקן הייצור במלטה, כחלופה זמנית עד להסדרת ייצוא מישראל.

בנוסף לסדרת המוצרים שאושרו כעת לשיווק, במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Neuraxpharm יוגשו בהמשך בקשות לרישום ולשיווק של מוצרים מתקדמים נוספים שפיתחה פנאקסיה, כולל טבליות, פתילות (נרות) ומוצרים לשאיפה על פי דרישות הרגולציה בגרמניה.

שיווק המוצרים בגרמניה הינו חלק מהמיזם המשותף של שיח ופנאקסיה לייצור, ייצוא ושיווק של תמציות ושמני קנאביס רפואי מישראל לאירופה; המוצרים ישווקו בסטנדרטים רפואיים מחמירים, לפי תקן EU-GMP;

יוגב שריד מנכ"ל שיח מדיקל גרופ: "אנו ממשיכים להתרחב לארצות נוספות ומובילות המזהות את הערך המשמעותי במוצרי החברה. לפני מספר ימים דיווחנו על קבלת היתר ראשון מסוגו לייצוא קנאביס רפואי לאוסטרליה, וכעת אנו מדווחים על התקדמות נוספת במיצובה של שיח כחברה מובילה בשוק הקנאביס העולמי."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il