TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רבל מפרסמת תוצאות כספיות לרבעון השני והמחצית הראשונה לשנת 2020


ההכנסות של 43 מיליון אירו ברבעון השני, ו-107 מיליון אירו מתחילת השנה
שמוליק וולודינגר, יו"ר רבל: סגירת מפעלי ייצור כלי הרכב באירופה ובצפון אמריקה במהלך החודשים אפריל ומאי השפיעו על מכירות החברה ברבעון השני. לאור תנאי השוק המשתנים ביצענו תהליך של התאמת ההוצאות להיקף הפעילות בכל אתרי הייצור, מה שסייע לנו לשמור על שיעורי הרווחיות ולסיים את הרבעון ברווח נקי, על-אף הסביבה העסקית המאתגרת. מתחילת השנה ביצענו מהלך עמוק של גביית חובות הלקוחות במקביל לקבלת התמיכות הממשלתיות במדינות בהם אנו פועלים, מה שהביא לכך שתזרים המזומנים של החברה מתחילת השנה היה גבוה במיוחד, והסתכם בכ-23 מיליון אירו.

נכון למועד הדוח כל אתרי הייצור של החברה חזרו לעבודה, והפעילות בהם גדלה בהדרגה. אנו מלאי הערכה לצוות ההנהלה של רבל בראשות המנכ"ל ניר אלימלך ומנכ"ל ארקל רמי ביטנסקי ולכלל העובדים של חברות הקבוצה ברחבי העולם, על ההיערכות וההתנהלות בסביבת המשבר העולמי".

התוצאות הפיננסיות המלאות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של 2020:
ההכנסות
רבל ברבעון השני הסתכמו בכ-43 מיליון אירו, בהשוואה ל-65.3 מיליון אירו ברבעון המקביל אשתקד; מתחילת 2020, הסתכמו ההכנסות בכ-107 מיליון אירו, בהשוואה לכ-129 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון השני עמד על כ-9.9 מיליון אירו (כ-23% מסך ההכנסות), וזאת בהשוואה לרווח גולמי של 14 מיליון אירו (כ-21.5% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד; במחצית הראשונה של 2020, הרווח הגולמי הסתכם בכ-22.9 מיליון אירו (כ-21.4% מסך ההכנסות), בהשוואה לרווח גולמי של 26.4 מיליון אירו (כ-20.5% מסך ההכנסות) במחצית הראשונה של 2019.

ה- EBITDA ברבעון השני של 2020 הסתכם בכ-7.7 מיליון אירו (18% מסך ההכנסות), בהשוואה ל-EBITDA של 10.4 מיליון אירו (כ-15.9% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד; במחצית הראשונה של 2020, הסתכם ה-EBITDA ב-16.8 מיליון אירו (כ-15.7% מסך ההכנסות), בהשוואה ל-EBITDA של 18.3 מיליון אירו (כ-14.3% מסך ההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם בכ-0.8 מיליון אירו, לעומת רווח נקי של 2.4 מיליון אירו ברבעון המקביל אשתקד; מתחילת 2020, הרוויחה רבל 4.1 מיליון אירו, בהשוואה לרווח נקי של 3.5 מיליון אירו במחצית הראשונה של 2019.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון השני בכ-9 מיליון אירו, בהשוואה לתזרים של 7.5 מיליון אירו ברבעון המקביל אשתקד; מתחילת 2020, הסתכם תזרים המזומנים מפעילות שוטפת בכ-23 מיליון אירו, לעומת כ-10.3 מיליון אירו בתקופה המקבילה אשתקד.

צבר הסכמי המסגרת למועד פרסום הדוח מסתכם בכ-1.4 מיליארד אירו. מתחילת 2020 ועד מועד פרסום הדוח הכספי הנוכחי התקשרו חברות הקבוצה בהסכמי מסגרת חדשים לאספקת מוצרים ותבניות בסך כולל של כ-64 מיליון אירו.

במהלך התקופה חלו עדכונים בהסכמי מסגרת קיימים שהקטינו את היקפם בכ-70 מיליון אירו, והשינויים בשער האירו, מטבע הדיווח של החברה, ביחס לדולר וליואן הסיני, הקטינו במונחי אירו את צבר הסכמי המסגרת בכ-48 מיליון אירו.

אודות רבל:
רבל הינה חברה בינלאומית העוסקת בשני תחומים:
(א) תכנון, פיתוח, ייצור ושיווק של שסתומים לאוורור מיכלי דלק ברכב, שסתומים למערכות בלימה ומתזים לשטיפת הפנסים.

(ב) תכנון, פיתוח, ייצור ושיווק של חלקים מבניים מפלסטיק המיוצרים בטכנולוגית הזרקה תרמופלסטית מחוזקת בסיבי זכוכית ומיועדים להתקנה במערכות שונות של כלי רכב. חלקים אלו מחליפים חלקי מתכת ומשמשים בעיקר להפחתת משקל הרכב.

עם לקוחות החברה נמנים יצרני מערכות לרכב המובילים בעולם (Tier-1) ויצרני רכב (OEM) כגון פולקסווגן, אאודי, ג'נרל מוטורס, מרצדס, יונדאי ואחרים.
החברה מפעילה אתרי ייצור בישראל, לוקסמבורג, גרמניה, קנדה, ארה"ב, ספרד וסין.
בעלי השליטה בחברה הם קיבוץ רביבים ושמוליק וולודינגר, המשמש כיו"ר החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il