TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחזקים את רשת הביטחון הסוציאלי לעצמאים


בדיון רחב וראשון מסוגו נועדו נציגי פורום העצמאים בהסתדרות, בראשות רמי בז'ה ודדי סוויסה עם יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד
ישיבת פורום העצמאים של ההסתדרות התכנסה היום לדיון רשמי ראשון במעמד יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד. מיד בתום הישיבה הפנימית, קיימו נציגי הפורום יחד עם יו"ר ההסתדרות ויו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי (המייצג גם את להב - לשכת ארגוני העצמאים והתאחדות המלאכה והתעשייה המאגדת עשרות אלפי עצמאים) דיון רחב עם יו"ר הקואליציה בכנסת, חה"כ מיקי זוהר.

הצדדים דנו בהצעות שונות לחיזוק רשת הביטחון לעצמאים, תוך בחינת הפתרונות לשיפור המצב הנוכחי. בתוך כך, נדונו סוגיות כגון החל"ת ומודל החל"ת הגמיש, עדיפות במכרזים ליצרנים מקומיים ולתוצרת ישראלית, גיבוש מנגנונים עתידיים להבטחת דמי אבטלה לעצמאים בעתות חירום, מגיפה או מלחמה, והתוויית מדיניות ארוכת טווח שנועדה לעגן בחקיקה את הביטחון הסוציאלי של עצמאים בישראל.

יו"ר הקואליציה, ח"כ זוהר, נעתר לקריאת הצדדים להידוק שיתוף הפעולה בין הכנסת לבין הפורום והארגונים השונים על מנת להבטיח מענה מהיר ויעיל לאתגרים שעולים מהשטח. סוכם כי צוותי עבודה מטעם הצדדים ייפגשו שוב בתקופה הקרובה, על מנת לגבש ולקדם יוזמות חקיקה רלוונטיות להבטחת החוסן הסוציאלי של ציבור העצמאים.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, בירך את הצדדים על הנכונות לפעול בשיתוף פעולה ומסר כי: "ציבור העצמאים בישראל צריך להיראות, להישמע ולקבל מענה אמיתי מהמדינה באופן שהולם את תרומתו האדירה לכלכלה הישראלית. אני מודה לח"כ מיקי זוהר על התגייסותו לנושא ומעריך את שיתוף הפעולה של ידידי, דובי אמיתי. פורום העצמאים בהסתדרות, בתמיכתי ובתמיכת כל הגורמים שנרתמו לכך, יוביל לשינוי משמעותי במדינת ישראל ויחזק את רשת הביטחון הסוציאלי של העצמאים".

יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, הודה ליו"ר ההסתדרות ולח"כ זוהר: "מדובר בתוספת כוח משמעותית למאבק העצמאים שמובילים היום להב - לשכת ארגוני העצמאים והתאחדות המלאכה והתעשייה. כולי תקווה שנצליח להביא בשורה לאנשים שמניעים את המשק הישראלי".

יו"ר הקואליציה, חה״כ מיקי זוהר, אמר בסיום הפגישה: ״שמחתי להירתם למשימה, העצמאים חייבים להיות לנגד ענינו משום שהם כוח מניע של הכלכלה הישראלית. אני סמוך ובטוח כי שיתוף פעולה פורה ביני לבין יו״ר ההסתדרות ויו״ר המגזר העסקי, יביא להישגים רבים. נעשה הכול לשתף פעולה עם ראש הממשלה ושר האוצר על מנת להשיג את הנדרש לעסקים בישראל בעת הזו״.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

24/8/20
1. ההסתדרות בחזית המאבק של - אורי
כל החלשים בישראל. השכירים והעצמאים
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il