TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סימנס ו- SAP משתפות פעולה להאצת הטרנספורמציה התעשייתית


צילום: אורן אגמי
יחדיו החברות יספקו פתרונות תוכנה משולבים מקצה לקצה; השת"פ ימנף את הניסיון והטכנולוגיה של שתי החברות כדי לספק חוט דיגיטלי כפתרון למהפכת Industry 4.0
סימנס (Siemens) ו- SAP הכריזו היום על שותפות חדשה שתמנף את מומחיותם בתעשייה ותאגד את פתרונות התוכנה המשלימים שלהם למחזור חיי המוצר, שרשרת האספקה וניהול הנכסים כך שלקוחותיהם יוכלו לספק חדשנות ומודלים עסקיים שיתופיים שיאיצו טרנספורמציה בתעשייה ברחבי העולם.

באמצעות הסכם זה, SAP וגם סימנס יוכלו להציע ללקוחות את הפתרונות המשולבים והמשופרים שלהם לניהול מחזור חיי המוצר (PLM), שרשרת אספקה, שירות וניהול נכסים. פתרונות אלו יאפשרו ללקוחות ליצור חוט דיגיטלי שמשלב את כל הדגמים וההדמיות הווירטואליות של מוצר או נכס עם מידע עסקי בזמן אמת, משוב ונתוני ביצועים לאורך מחזור החיים כולו.

"טרנספורמציה דיגיטלית תהיה קריטית עבור תעשיות הייצור כדי להגדיל את הפרודוקטיביות, את הגמישות ולהאיץ את החדשנות, ולכן חברות צריכות להתאגד בדרכים חדשות כדי לאפשר את הארגון הדיגיטלי," אמר קלאוס הלמריך, חבר מועצת המנהלים של סימנס AG ומנכ"ל סימנס תעשיות דיגיטליות. "שיתוף הפעולה המרגש הזה בין שתי חברות מובילות בתעשייה הוא יותר מסתם שיתוף פעולה; מדובר ביצירת חוט דיגיטלי משולב המאחד את ניהול מחזור החיים של המוצר והנכסים עם העסק המאפשר ללקוחות לייעל את הייצור של מוצרים."

"בעוד יצרנים מתכננים ומספקים מוצרים ונכסים חכמים יותר, גישה למידע עסקי בזמן אמת לרוחב רשתות היא קריטית על מנת להביא חידושים חדשים ומשופרים לשוק מהר יותר," אמר תומאס סורסינג חבר הוועד המנהל של SAP SE ואחראי על הנדסת מוצר. "שילוב המומחיות של SAP וסימנס כדי להציע תהליכים עסקיים של 4.0 Industry מאפשרים לארגונים ליצור חוט דיגיטלי לכל מחזור החיים של המוצר והנכסים. עם פתרון מקצה לקצה זה, צוותים ברחבי הרשת העסקית יוכלו לעבוד יחדיו ביעילות כדי לתכנן ולספק מוצרים חדשניים באופן פרודוקטיבי, רווחי ובר-קיימא."

בעתיד, SAP וגם סימנס יוכלו להציע פתרונות חדשים המשלבים את הטכנולוגיות שלהם על מנת לסייע לחברות לקצר זמן לשוק (time to market) על ידי מינוף נתוני 4.0 Industry באמצעות נכסים ומוצרים חכמים. זה גם יעניק לארגונים את היתרון של שילוב תובנות לקוח בפיתוח מוצרים באמצעות פתרון כולל, החל מתכנון מוצר ועד שירות וניהול נכסים. כצעד ראשון בשותפות, SAP תציע תוכנת Teamcenter של סימנס, וסימנס תציע את תוכנות SAP Intelligent Asset Management ואת SAP Portfolio and Project Management בכדי למקסם את הערך העסקי עבור יצרנים ומפעילים. שתי החברות ישתפו פעולה כדי לפתח יישומים מפרספקטיבה של מחזור חיים מקצה לקצה על מנת לעזור ללקוחות להשיג חוט דיגיטלי המשפר את ביצועי העסק.

"שילוב של Teamcenter מבית סימנס עם פתרון ה- ERP SAP S/4 HANA מספק לארגונים את היכולת לנהל תהליכי פיתוח מקצה לקצה, מתכנון מוצר ועד ליציאתו מכלל שימוש״, אמר אלדר צ'יפרוט, מנהל תחום שרשרת אספקה דיגיטלית ב-SAP ישראל. "שילוב מקדים של יישומי PLM, ERP, מאפשר למשתמשים העסקיים בחברות בכל גודל חזרה אל פיתוח המוצר בכל שלב בחייו. זאת כיוון ששילוב זה מפשט משמעותית ביצועי שינויים ותוספות ומייתרים את הצורך בתחזוקת אינטגרציות מסובכות ויקרות עבור ה-CIO״.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il