TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת רמי לוי שיווק השיקמה מסכמת את הרבעון השני של השנה


ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-1.53 מיליארד שקל, הרווח הנקי ברבעון עלה בכ-12% לכ-36 מיליון שקל.

רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה: " אנו מסכמים את המחצית הראשונה של השנה, בצל משבר הקורונה, עם צמיחה של 7% בהכנסות ועלייה של 17% ברווח הנקי. הצמיחה בהכנסות הושפעה מצריכה מוגברת של הציבור במהלך חודש מרץ במסגרת היערכותו לסגר והשהייה הממושכת בבית, בחודש אפריל נרשמה התמתנות בצריכה בעקבות ההגבלות במשק ולאחר מכן בחודשים מאי ויוני נרשמה בחזרה התאוששות בהיקפי הצריכה.

במקביל לצמיחה בהכנסות, רשמנו עלייה ברווחיות הגולמית הודות לפעולות שנקטנו לשיפור משמעותי בתנאי הסחר מול הספקים ומהמשך התייעלות לוגיסטית באמצעות המרכז הלוגוסטי החדש וכן הודות לרווחיות החברות הבנות והפעילות במותג הפרטי, תוך שאנו נמנעים מניצול משבר הקורונה לצורך העלאת מחירים.


אנו ממשיכים להקפיד על מתן שירות איכותי ללקוחותינו ולצורך כך בעיצומו של משבר הקורונה ביצענו את כל התאמות הנדרשות שיאפשרו לנו לתת מענה לביקוש הגובר של הלקוחות לרכישות מקוונות - כמתבטא בהכפלת שיעור המכירות המקוונות מכ-5% לכ-10% תוך מספר שבועות בלבד.


אנו ממשיכים ביישום התכנית העסקית, במסגרתה אנו צפויים לפתוח בחודשים הקרובים 3 סניפי דיסקואנט נוספים בקריית גת, אור עקיבא ובחדרה כך שנגיע ל-55 סניפי דיסקאונט עד סוף השנה, נגדיל את מספר המרכולים העירוניים תוך שאנו פועלים להסבת מרבית המרכולים של קופיקס לפורמט "רמי לוי בשכונה" ולאחר שבשנה האחרונה הסבנו כבר 11 מרכולים ובכוונתנו להסב עוד 12 מרכולים ובכוונתינו לפתוח חנויות חדשות בתוך הערים, וכן נמשיך להאיץ את היקף הפעילות בתחום הפארם עם פתיחת עשרות סניפים חדשים של רשת גוד-פארם במהלך השנים הקרובות.


אני מבקש להודות ללקוחותינו על הבעת האמון ומבטיחים שנמשיך לספק להם מוצרים איכותיים, במחיר הזול ביותר ועם שירות איכותי. אני מבקש להודות לעובדי הרשת הפועלים במסירות רבה ולבעלי המניות השותפים לדרכנו".

רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השני של שנת 2020, ברקע על התפשטות נגיף הקורונה, המלמדות ירידה קלה בהכנסות בעקבות הגבלות בגין משבר הקורונה, עלייה בשיעור הרווח הגולמי והתפעולי לצד עליה בהוצאות התפעול כתוצאה מגיוס של כ-1300 עובדים להתמודדות במתן שירות בתקופת הקורונה בחנויות הפיזיות ובשירות המקוון.

רבעון שני של שנת 2020:
ההכנסות של רשת רמי לוי שיווק השקמה ברבעון השני של שנת 2020 הסתכמו בכ-1.53 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.55 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד (לא כולל 3 סניפים הנמצאים בזכיינות). הקיטון בהכנסות נבע בעיקר מירידה בפדיון חנויות זהות בשיעור של כ-4.6%, לאחר עלייה של כ-13.8% במכירות חנויות זהות ברבעון הראשון, בעקבות התמתנות במכירות בחודש אפריל בשל הגבלות הקורונה בקיזוז חלקי עם הגידול במכירות בחודשים מאי ויוני השנה.

הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2020 עלה בכ-8% לכ-377.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-348.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

שיעור הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2020 עלה לכ-24.76%, לעומת כ-23.73% ברבעון הקודם ובהשוואה לכ-22.52% ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר מהשיפור האמור בתנאי הסחר, מהתייעלות לוגיסטית נוספת בעקבות פעולות המרכז הלוגיסטי, מהרווחיות הגולמית של החברות הבנות ומהפעילות במותג הפרטי.

שיעור ההוצאות התפעוליות – הוצאות מכירה, שיווק, הנהלה וכלליות – ברבעון השני של שנת 2020 עמד על כ-20.6%, לעומת כ-20.39% ברבעון הקודם ובהשוואה לכ-18.68% ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בשיעור הוצאות התפעוליות נבעה בעיקר מהגידול בהוצאות השכר. כחלק מההתמודדות עם נגיף הקורונה גייסה החברה במהלך הרבעון הראשון והשני כ- 1300 עובדים חדשים הנותנים שירות בחנויות הפיזיות כמו גם בשירות המקוון.

הרווח התפעולי של רמי לוי ברבעון השני של שנת 2020 עלה בכ-7% לכ-62.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ-58 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

שיעור הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2020 עלה לכ-4.08%, בהשוואה לכ-3.24% ברבעון הקודם ובהשוואה לכ-3.75% ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי לפני יישום תקן IFRS16 ברבעון השני עמד על כ-3.20%, בהשוואה כ-2.76% ברבעון הקודם ובהשוואה לכ-3.11% ברבעון המקביל אשתקד.

הוצאות המימון, נטו ברבעון השני של שנת 2020 הסתכמו בכ-14.7 מיליון שקל, בהשוואה להוצאות מימון, נטו בסך של כ-13.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, המיוחסות בעיקר ליישום תקן חשבונאי 16 IFRS.

בשורה התחתונה, רשת רמי לוי שיווק השקמה מסכמת את הרבעון השני של השנה עם עלייה של כ-12% ברווח נקי לסך של כ-36 מיליון שקל, בהשוואה לכ-32.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הנקי, נבעה מהעלייה בשיעורי הרווחיות בעקבות הפעולות שנקטה החברה לשיפור תנאי הסחר מול הספקים.

ה-EBITDA ברבעון השני של שנת 2020 עלה בכ-7% לכ-121.4 מיליון שקל (כ-8% מההכנסות), לעומת כ-113.3 מיליון שקל (כ-7.3% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA לפני יישום תקן IFRS16 הסתכם ברבעון בכ-108 מיליון שקל, בהשוואה לכ-103.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

מחצית ראשונה של שנת 2020:
ההכנסות של רשת רמי לוי שיווק השקמה במחצית הראשונה של שנת 2020 צמחו בכ-7% לכ-3.15 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-2.94 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד (לא כולל 3 סניפים הנמצאים בזכיינות). הגידול בהכנסות נבע בעיקר מעלייה בפדיון חנויות זהות בשיעור של כ-4.5% בעקבות משבר הקורונה.

המכירות למ"ר במחצית הראשונה של שנת 2020 עלו לכ-31.52 אלף שקל למ"ר, לעומת כ-30.28 אלף שקל למ"ר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון במחצית הראשונה של שנת 2020 עלה בכ-15% לכ-763.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-663 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

שיעור הרווח הגולמי במחצית הראשונה של שנת 2020 עלה לכ-24.23%, לעומת כ-22.53% בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר מהשיפור האמור בתנאי הסחר, מהתייעלות לוגיסטית נוספת בעקבות פעולות המרכז הלוגיסטי, מהרווחיות הגולמית של החברות הבנות ומהפעילות במותג הפרטי.

שיעור ההוצאות התפעוליות – הוצאות מכירה, שיווק, הנהלה וכלליות – במחצית הראשונה של שנת 2020 עמד על כ-20.49%, לעומת כ-18.99% בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בשיעור הוצאות התפעוליות נבעה בעיקר מהגידול בהוצאות השכר. כחלק מההתמודדות עם נגיף הקורונה גייסה החברה במהלך הרבעון הראשון והשני כ- 1300 עובדים חדשים הנותנים שירות בחנויות הפיזיות כמו גם בשירות המקוון.

הרווח התפעולי של רמי לוי במחצית הראשונה של שנת 2020 עלה בכ-13% לכ-115 מיליון שקל, בהשוואה לכ-102.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

שיעור הרווח התפעולי במחצית הראשונה של שנת 2020 עלה לכ-3.65%, בהשוואה לכ-3.47% בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח התפעולי לפני יישום תקן IFRS16 במחצית הראשונה של השנה עמד על כ-2.97%, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד – אז עמד על כ-2.94% מההכנסות.

הוצאות המימון, נטו במחצית הראשונה שנת 2020 הסתכמו בכ-30.4 מיליון שקל, בהשוואה להוצאות מימון, נטו בסך של כ-27.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

בשורה התחתונה, רשת רמי לוי שיווק השקמה מסכמת את המחצית הראשונה של השנה עם עלייה של כ-17% ברווח נקי לסך של כ-65.1 מיליון שקל, בהשוואה לכ-55.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה ברווח הנקי נבעה מהגידול האמור בהכנסות, שיפור בשיעור הרווח הגולמי בגין הפעולות שנקטה החברה לשיפור תנאי הסחר מול הספקים, בקיזוז חלקי עם הגידול בהוצאות התפעוליות המיוחסות להיערכות וההתאמות שנדרשו במסגרת משבר הקורונה.

ה-EBITDA במחצית הראשונה של שנת 2020 עלה בכ-10% לכ-233 מיליון שקל (כ-7.4% מההכנסות), לעומת כ-212.3 מיליון שקל (כ-7.2% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד. ה-EBITDA לפני יישום תקן IFRS16 הסתכם במחצית בכ-211.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-196.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת במחצית הראשונה של שנת 2020 הסתכם בכ-227 מיליון שקל, בהשוואה לכ-146 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. השינוי בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת נבע מהגידול האמור ברווח הנקי, לצד השינויים בהון החוזר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il