TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רווח נקי של 96 מיליון ₪ בחציון הראשון של שנת 2020


צילום: יוני מורדכי
פרשקובסקי ממשיכה להציג תוצאות חזקות ולבסס את עצמה כאחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל.

לאחר שסיימה את שנת 2019 עם תוצאות שיא שכללו הכנסות של מעל מיליארד ₪ ורווח נקי של כ- 182 מיליון ₪, חברת פרשקובסקי ממשיכה להציג תוצאות חזקות גם בחציון הראשון של שנת 2020.

החברה מציגה את הדוחות לרבעון השני של שנת 2020 עם הכנסות של כ- 308 מיליוני ₪ ורווח גולמי של כ- 85 מיליון ₪, שמהווה שיעור רווחיות גולמית של כ-28% לעומת הכנסות של כ- 219 מיליוני ₪ ורווח גולמי של כ- 53 מיליון ₪ עם רווחיות גולמית של כ- 24% בתקופה המקבילה אשתקד. את החציון הראשון של שנת 2020 החברה מסיימת עם הכנסות של כ-531 מיליון ₪ ורווח גולמי של 150 מיליון ₪.

בשורה התחתונה החברה רושמת רווח נקי לרבעון בסך של כ-61 מיליון ₪ לעומת רווח נקי בסך של כ- 31 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. ומסיימת את החציון הראשון של שנת 2020 עם רווח נקי של 96 מיליון ₪.

חברת פרשקובסקי מסיימת את הרבעון השני של שנת 2020 עם הון עצמי של כ- 826 מיליון ש"ח וזאת לאחר שחילקה השנה דיבידנדים בסך של כ-32 מיליון ש"ח.

בהקשר של חלוקת דיבידנדים ניתן לראות כי החברה מיישמת את מדיניות חלוקת הדיבידנד שקבעה ועם פרסום הדוחות לרבעון השני של שנת 2020 החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד נוספת בסכום של 20 מיליון שקל בחודש ספטמבר 2020 (מעבר ל-32 מיליון ₪ שכבר חולקו בשנת 2020) וזאת לאחר חלוקה של 59 מיליון ₪ בשנת 2019.

לחברת פרשקובסקי מספר מגזרי פעילות הכוללים את:

1. מגזר הנדל"ן למגורים- מרוכז ע"י החברה- תחום הנדל"ן למגורים בישראל כולל פרויקטים בשוק החופשי לצד פרויקטים במסלול מחיר למשתכן ופרויקטים של פינוי בינוי. החברה מבצעת את כל הפרויקטים בביצוע עצמי באמצעות א.ש.י. פרשקובסקי חברה לבנין בע"מ, חברת בת בבעלותה המלאה. החברה בונה כיום פרויקטים בהיקף של מאות יחידות דיור בשכונת נווה דורון במערב רמלה (952 יח"ד), בגליל ים הרצליה (430 יח"ד) ובשכונת נווה שאנן בחיפה (484 יח"ד);

2. מגזר הנדל"ן להשקעה בארה"ב- מרוכז ע"י פרשקובסקי ארה"ב, חברת בת בבעלות מלאה של החברה- כולל 800 יחידות דיור להשכרה וכן שטחי משרדים ומחסנים להשכרה בפלורידה ארה"ב.

3. מגזר הנכסים המסחריים בישראל- מרוכז ע"י פרשקובסקי מניבים, חברת בת בבעלות מלאה של החברה- בו כלולים פרויקטים מניבים בערים רחובות (פעיל), ראשון לציון (מתחם האלף-בביצוע), הרצליה פיתוח (בתכנון), רמלה (בביצוע) ובאר יעקב (בתכנון).

4. מגזר דיור להשכרה ארוכת טווח בישראל- מרוכז ע"י פרשקובסקי מניבים, חברת בת בבעלות מלאה של החברה- לחברה שני פרויקטים של מגורים, מסחר ומשרדים בקרקעות ששווקו ע"י החברה הממשלתית דירה להשכיר, בהן החברה תקים בערים רמלה ולוד פרויקטים שיכללו בין היתר 527 יחידות דיור להשכרה ארוכת טווח (בין 15-20 שנים).

לדברי יוסי פרשקובסקי, יו״ר החברה: החברה ממשיכה להציג תוצאות חזקות בכל המגזרים עם שיעורי רווחיות גולמית מהטובים בענף לצד תשואת דיבידנד גבוהה למשקיעים.

החברה נמצאת עם הפנים קדימה וממשיכה לפעול לתכנון פרויקטים חדשים ולהוצאת היתרי בנייה בפרויקטים השונים של החברה (בחודשיים האחרונים החברה הוציאה היתרי בנייה ל-8 בניינים נוספים בשכונת נווה דורון וזאת בנוסף ל-6 בניינים הכוללים 684 יח"ד, שנמסרו לרוכשים השנה ול-4 בניינים נוספים שנמצאים כבר בבנייה.


הפרויקט ברמלה יכלול בסופו של דבר כ- 24 בניינים עם כ- 1,800 יח"ד). בניית הפרויקטים שבביצוע נמשכה כמתוכנן ללא הפסקה גם בתקופת הקורונה וזאת בהתאם להנחיות ממשלת ישראל על פיהן הוגדר ענף הבנייה כענף חיוני למשק.

בנוסף, עם פרסום ההקלות שאפשרו את פתיחת משרדי המכירות בחודש מאי 2020 החברה ממשיכה לראות במהלך החודשים האחרונים תנועה ערה של לקוחות במשרדי המכירות וגידול במכירות בערים השונות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il