TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יוניבו חתמה על הסכם לייבוא תפרחות קנאביס רפואי עם Clever Leaves הקנדית מהחווה בפורטוגל


Credit-Univo
ההסכם מדורג לרכישה כוללת של כ-12 טון תוצרת קנאביס רפואי בתקן GACP עם רמת THC גבוהה מ-20%
אשקלון, 17 לאוגוסט 2020 – חברת יוניבו (ת"א: יונבו), המחזיקה בבעלותה מפעל המייצר מוצרי קנאביס רפואי באסדרה החדשה של משרד הבריאות ומוכרת מוצרים בתקינת IMC-GMP לבתי מרקחת בישראל וכן 2 בתי מסחר להפצה ישירה בדרום ובצפון הארץ ובעלת חוות לגידול לקנאביס רפואי הנמצאת בהקמה, מודיעה כי חתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת Clever Leaves הקנדית לרכישה וייבוא של קנאביס רפואי ממתקנה של Clever Leaves בפורטוגל שיימכר בכ-90 בתי מרקחת בישראל. Clever Leaves מחזיקה חוות גידול בתקן EU-GACP ומפעל בתקן EU-GMP.

ההסכם לרכישה כוללת של 12 טון הוא הסכם מדורג לרכישה של 200 ק"ג שכבר הוזמנה על ידי יוניבו מפורטוגל. בנוסף כולל ההסכם רכישה וייבוא של 500 ק"ג ועד 5 טון בשנת 2021 ו-500 ק"ג ועד 7 טון בשנת 2022.

התפרחות נושאות תקן GACP, שיאפשר בעתיד ליוניבו למכור את התוצרת גם ללקוחות באירופה בתקן EU-GMP המחייב ספק המחזיק בתקינת GACP ותוצרת נושאת תקן זה. כמו כן נקבע בהסכם כי התפרחות יהיו עם רמת THC גבוהה של למעלה מ-20%, שיוניבו, על רקע נגישותה למטופלים, מכירה כי תפרחות מסוג זה מבוקשות מאוד על ידם.

ע"פ הערכות בשוק ועל פי פרסומים בין השאר של משרד הבריאות, נמכרים היום בישראל מידי חודש למעלה מ-2.5 טון מוצרי קנאביס רפואי, כשיוניבו מספקת היום תוצרת לבתי מרקחת בהיקף של מאות ק"ג בחודש – מכאן כי נתח השוק של יוניבו מהווה נתח לא מבוטל מכלל השוק. לאור זאת, יוניבו מעריכה כי הייבוא האיכותי והמבוקש עשוי לסייע לה להגדיל את נתח השוק, את ההכנסות ואת הרווחים של החברה. בנוסף מציינת יוניבו כי תנאי הסחר בהסכם מאפשרים לה לרכוש את תוצרת הקנאביס הרפואי מ-Clever Leaves במחירים דומים לתוצרת הנרכשת על ידה מחוות בישראל כך שהיא תוכל להבטיח גם את הרווחיות הגבוהה בה היא פועלת.

גולן ביטון, מנכ"ל יוניבו: "לאחר שדיווחנו על הכנסות של 7 מיליון ₪ ברבעון השני של 2020, עם רווחיות גולמית גבוהה, יוניבו ממשיכה לחוות צמיחה חזקה בביקוש ממטופלים והגדילה את מספר המשמרות במפעל ואת היקף הייצור והמלאי של המוצרים המוגמרים. כיום אנחנו משנעים תוצרת מהמפעל שלנו, מספר פעמים בשבוע, בהיקף חודשי של מאות ק"ג. ההסכם שלנו עם Clever Leaves מבטיח אספקה נוספת של תוצרת קנאביס רפואי באיכות הגבוהה ביותר, בתקינת GACP המתאימה לאירופה ובהתאם לתוצרת שמטופלים מבקשים לרכוש בבתי מרקחת. אנו ממשיכים לפתח את דריסת הרגל הבינלאומית של החברה ובוחנים שיתופי פעולה דומים עם חברות בינלאומיות מחוץ לישראל."

יוניבו דיווחה לאחרונה על תוצאות מקדמיות למחצית הראשונה של 2020 מהן עולה כי ברבעון הראשון של 2020 הכנסות החברה עמדו על 3 מיליון ₪ וברבעון השני כבר זינקו ל-7 מיליון ₪ - וסה"כ כ-10 מיליון ₪ עם רווחיות גולמית הגבוהה מ-50%. לחברה קופת מזומנים של מעל 20 מיליון ₪ המבטיחה את מימוש האסטרטגיה העיסקית ופותחת בפניה אפשרויות לניצול הזדמנויות עסקיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il