TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דרופבוקס השיקה כלים חדשים לחבילת ה Dropbox Plus לשיפור ארגון החיים הדיגיטליים

חברת דרופבוקס משיקה שיפורים חדשים המהווים כעת חלק בלתי נפרד מחבילת Dropbox Plus, במטרה לסייע למשתמשים לשמור על החיים הדיגיטליים מסודרים ונגישים

חברת דרופבוקס משיקה שיפורים חדשים המהווים כעת חלק בלתי נפרד מחבילת Dropbox Plus, במטרה לסייע למשתמשים לשמור על החיים הדיגיטליים מסודרים ונגישים – בנוחות ובקלות.
שירותי Dropbox Passwords, Dropbox Vault ו-computer backup פותחו במטרה לשמור את החשבונות והקבצים מאורגנים במקןם אחד, וכעת הוכנסו מספר שיפורים המאפשרים יכולות חדשים:

שירות Passwords - לשמירת פרטי החשבון במספר מכשירים
אף אחד לא אוהב להגיע לסיטואציה בה החשבונות שלו ננעלים והוא נדרש לאפס את הסיסמאות בכל המכשירים שלו. מנהל הסיסמאות מאפשר שמירה אוטומטית, באופן המאפשר למשתמש להיכנס באופן מיידי לאתרים ולאפליקציות בהן הוא עושה שימוש מדי יום. באמצעות שירות Passwords, ניתן להיכנס מכל מקום דרך אפליקציות למערכות הפעלה - Windows, Mac, iOS ואנדרואיד - וסיסמאות משולחן העבודה יסונכרנו אוטומטית למכשיר הנייד.


 ניתן להיכנס בקלות גם לחדשות המועדפות, לסדרות בהן צופים ברצף, ולאתרי קניות, באמצעות מספר הקשות ספורות. שירות Passwords מאבטח את אישורי הכניסה באמצעות הצפנת-ידע-אפס, באופן שהסיסמאות יהיו מוגנות ונגישות רק למשתמש. שירות Passwords זמין גם בחבילת Dropbox Professional.

אבטחה והגנה על מסמכים רגישים באמצעות שירות Vault
בין אם יש צורך לשלוח פרטי ת.ז לטובת משרה חדשה, אוסף מסמכים לקניית בית חדש או ארגון דפי חשבון הבנק לאיזון התקציב, החיפוש אחר קבצים חשובים עשוי להיות מתיש. שירות Vault מסייע לאבטח ולארגן את המסמכים הרגישים ביותר במקום מרכזי אחד עם גישה נוחה.


באמצעות סיסמת קוד לגישה מאובטחת, Vault מספקת שכבת אבטחה נוספת עבור כל הקבצים האישיים החשובים, כגון תלושי משכורת, מסמכי זהות רפואיים, דרכונים ומסמכי מס. השירות אף מקנה למשתמש שקט נפשי, בידיעה שניתן לאשר לחברים או לבני משפחה מהימנים לקבל גישה לקבצים מכל מכשיר, במצב חירום.

תכונת גיבוי המחשב מסנכרנת תיקיות במחשב האישי וב- Mac ל- Dropbox
פתיחת האריזה של מכשיר חדש עשויה להיות מרגשת, אולם העברת קבצים חשובים מהמכשיר הישן למכשיר החדש היא מטלה שהיינו שמחים לוותר עליה. עם תכונת גיבוי המחשב, הקבצים בטוחים ואין צריך לדאוג לגיבוי ידני. לאחר הפעלת תכונת גיבוי המחשב, ניתן לגבות באופן אוטומטי תיקיות במחשב האישי או ב- Mac, כולל שולחן העבודה, ותיקיות ההורדות והמסמכים, ישירות לתיקיית Dropbox.


הקבצים והתיקיות מסונכרנים באופן רציף בין הענן לכונן הקשיח ונגישים מכל מקום – ואין זה משנה מה יקרה למחשב. ניתן אפילו לקבל גישה למספר רב של גיבויים למחשב האישי ול- Mac במקום מרכזי אחד, באופן שיאפשר להשאיר את כל המידע בצורה מאורגנת. תכונת גיבוי המחשב זמינה גם בחבילת - Professional וגם ב- Dropbox Basic.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il