TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עמיתי מועדון 'הוט' רכשו מוצרים ושירותים במעל למיליארד ש"ח


במהלך חודש יולי - עלייה של 7% מחודש יוני וכמעט זהה ליולי שנה שעברה

• עלייה של 45% בהוצאה על מוצרי חשמל למול אשתקד

• עלייה של 18% בהוצאה על ריהוט וציוד נלווה, חודש שני ברצף של עלייה בהוצאה על התחום

• עלייה של 14% בהוצאה מזון למול יוני ועלייה של מעל ל-20% מול אשתקד

• עלייה של 38% בהוצאה על תיירות ונופש למול יוני אך ירידה של 86% למול החודש אשתקד

• תחומי, התרבות, הבידור הפנאי והבילוי הציגו הוצאה דומה לחודש יוני למול אשתקד עדיין מציגים ירידה של 33% למול אשתקד

• גם תחום הפארם מציג הוצאה דומה למול יוני אך למול אשתקד רואים כי ישנה עלייה של 8%

לאחר שבסוף חודש מאי, היה נראה שגל התחלואה הראשון מאחורינו וההגבלות הוסרו, כעבור חודש גילינו לצערנו כי הגל השני כבר כאן.

כיצד השפיע אי הוודאות והגל השני על התנהגות הצרכנים? האם שינו את הרגליהם?

על פי מחלקת המחקר והשיווק של מועדון הצרכנות הוט, בו חברים כ־270 אלף הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים נראה כי הישראלים עשו התאמות לקראת ההכנה לסגר במידה ויהיה. על פי נתוני המועדון, המרכזים את הוצאות כרטיסי האשראי של עמיתיו בחודש יולי אלו הן ההוצאות העיקריות ולמול חודש יוני ולעומת אשתקד:

בחודש יוני, עמיתי המועדון הוציאו מעל למיליארד שקל בכרטיס האשראי של המועדון (מהווה עלייה של 7% מחודש יוני, ועלייה של 13% מחודש מאי), ומספר זה כמעט וזהה להוצאה ביולי אשתקד. ככל הנראה בזכות המבצעים האגרסיביים של יבואני מוצרי החשמל בישראל, עם הפחד מסגר ארוך, ההוצאה שגדלה בצורה המשמעותית ביותר למול בתקופה אשתקד הינה ההוצאה על מוצרי חשמל ומחשבים (עלייה של 45% למול אשתקד, עלייה של 3% למול יוני).


עוד עולה מהדו"ח, שגם ביולי מגמת העלייה בצריכת ריהוט וציוד נלווה ממשיכה לטפס כאשר מנתוני כרטיסי האשראי של המועדון, הוצאה זו גדלה ב-18% למול יולי אשתקד ועלייה של 6% למול יוני. זאת ככל הנראה בשל ההבנה כי את שנת הלימודים הקרובה יעבירו התלמידים בבית וככל הנראה גם הוריהם יצטרכו לעשות התאמות לעבודה מהבית.

האיומים על סגר נוסף והפחד ממחסור במוצרי מזון, לצד ירידה בבילוי במסעדות, גרמו ככל הנראה לאזרחי ישראל לצאת ולהצטייד במזון וניתן לראות כי הוצאה זו גדלה ב-23% למול אשתקד ועלייה של 14% למול חודש יוני.

בתחום הפארמה, ההוצאה של עמיתי המועדון נשארה זהה למול יוני אך כאשר משווים זאת למול אשתקד, ההוצאה גדלה ב-8% אחוזים.

תיירות מתאוששת אך עדיין רחוקה מאוד משנה שעברה, ירידה בתחומי הפנאי, הבידור ובילוי

עוד עולה מהדו"ח, כי ייקח עוד הרבה זמן עד שתחומי הבידור הפנאי והבילוי יחזרו אל הכנסותיהם, ובחודש יולי ההוצאה קטנה בכמעט 40% למול אשתקד ומתנהג דומה למול יוני. אומנם נתוני יולי יכולים להוות כאור בקצה המנהרה לתעשיית התיירות הישראלית, בעוד שההוצאה על תחום זה גדלה ב-40% למול יוני, אך אם משווים זאת למול יולי אשתקד התמונה ממשיכה להיות עגומה עם התרסקות של כמעט 90% למול אשתקד.

מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט, צביקה וילנאי: "נתוני האשראי של המועדון לחודש יולי מציגים את אי הוודאות שבו נמצאים אזרחי ישראל בחודש האחרון. מצד אחד עלייה בתחלואה ודיבורים על סגר, בעוד שרוב המשק ממשיך לעבוד כמעט באופן רגיל. אנחנו במועדון הוט קשובים לצרכיהם ורצונותיהם של עמיתינו ונמשוך לפעול במטרה למקסם את החיסכון החודשי עבור עמיתינו כפי שעשינו עד כה."

מועדון הצרכנות הוט, מיסודה של הסתדרות ההנדסאים, הוקם ב־1996 כדי לשרת את האוכלוסייה ההנדסית-טכנולוגית בישראל, וחברים בו כיום כ־270 אלף איש בכ-165 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הינם: הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il