TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קורנית דיגיטל עוקפת את תחזיות האנליסטים לרבעון השני


מודיעה על רכישת Custom Gateway'', ספקית תוכנה בריטית של פתרונות מבוססי ענן לניהול תהליכי ייצור on-demand.

• הכנסות הרבעון השני של 2020 הסתכמו בכ-37.4 מיליון דולר, בנטרול של כ-0.8 מיליון דולר המיוחס להשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון.

• הפסד נקי (NON-GAAP) של כ-1.3 מיליון דולר (0.03 דולר למניה בדילול מלא, כולל הפסד של כ- 0.02 דולר למניה המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות).

• גידול בפעילות בערוצי האונליין מאיצה את הטרנספורמציה הדיגיטאלית של תעשיית הטקסטיל, ומספקת רוח גבית חזקה לפעילות בצפון אמריקה.

• צבר הזדמנויות גדל ומומנטום עסקי חזק.

• שילוב הטכנולוגיה של 'Custom Gateway'עם הטכנולוגיות של קורנית תביא לשוק פתרון ייחודי לניהול כולל של תהליכי ייצור טקסטיל ב- on-demand.

קורנית מדווחת על רכישת 'Custom Gateway', ספקית פתרונות תוכנה בריטית חדשנית של פתרונות workflow מבוססי ענן למודלים עסקיים של ייצור לפי דרישה.

רכישת 'Custom Gateway', תאפשר לקורנית לחולל מהפכה בייצור דיגיטלי של טקסטיל לפי דרישה עם פתרון כולל וייחודי, שיעניק לה יתרון תחרותי משמעותי בתעשייה.

פלטפורמת הענן החזקה והפונקציונאלית של 'Custom Gateway' מתאימה לתהליכים עסקיים הן של B2B והן של B2C ומטפלת בייעול שלבי ייצור הטקסטיל לפי דרישה. הפלטפורמה מטפלת במיקור תכנים, יצירה, ניהול תוכן ותצוגה בקצה הקדמי. הזמנות שמתקבלות מועברות לרצפת הייצור, מנותבות ומנוהלות בצורה חכמה המאפשרת ייצור יעיל על פי דרישה בהיקף המוני. כל התהליך, מיצירת הזמנות ועד משלוח, מועשר באינטגרציות לסביבות IT קיימות, החלטות מונחות נתונים וניתוח בינה עסקית. הטכנולוגיה מאפשרת ללקוחות ליהנות מיעילות תפעולית בהתאמת הייצור לביקוש המשתנה ורווחיות גבוהה של הדיגיטציה.

ל'Custom Gateway' למעלה מ-300 לקוחות פעילים ברחבי העולם, כולל מותגים בינלאומיים.

רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל:
"אנו שמחים מאוד לראות תנופה חזקה בפעילות העסקית עם פתיחתם מחדש של עסקי לקוחותינו בחודש אפריל, וכניסתם לפרויקטים גדולים וזאת בתגובה לביקוש משמעותי, במיוחד בערוצים המקוונים. אנו מאמינים שאנחנו נמצאים באחת התקופות המרגשות בתולדות החברה, היות והמגמות הגדולות בתעשייה שלנו מאיצות את המעבר לייצור דיגיטלי של טקסטיל, ומעמידות אותנו בעמדה ייחודית. אנחנו מאמינים שנקודת מפנה זו בתעשיית הטקסטיל מביאה להתאוששות חזקה בעסקים, כאשר אנו מסייעים למותגים ושותפים אסטרטגיים לאמץ במהירות ייצור דיגיטלי יעיל ובר-קיימא של טקסטיל, על פי דרישה".

"בנוסף, אנו נרגשים מאוד להודיע על רכישת 'Custom Gateway', ספקית תוכנה מובילה של פתרונות workflow בענן. רכישה אסטרטגית זו מאיצה את מאמץ הפיתוח האורגני שלנו, ובשילוב עם הטכנולוגיות של קורנית, תביא לשוק פתרון כולל וייחודי לניהול ייצור טקסטיל לפי דרישה. השילוב החדשני של קורנית ו-'Custom Gateway' מרחיב עוד יותר את מובילותנו בשוק".

גיא אבידן, סמנכ"ל הכספים של קורנית דיגיטל:
"אנו נרגשים מאוד מההזדמנות האדירה שאנו רואים בשוק שהביאה ל-pipeline חסר תקדים ונראות טובה מאוד לרבעונים הבאים. צוות החברה עסוק מאוד בטיפול בלקוחות חדשים, כמו גם ביישומי מערכות של שותפים אסטרטגיים, שלא זו בלבד שצפויים להניב הכנסות ממכירת מערכות ברבעונים הקרובים, אלא גם ייצרו ביקוש לדיו ושירותים לטווח ארוך. כשפנינו קדימה, אנו ממוקדים באופן ספציפי בסיום חזק של השנה ומחויבים לרווחיות עבור שנת 2020".

נתוני ה-GAAP ו-Non-GAAP של 2019 מוצגים בהודעה זו על בסיס שווי הערכה שונה להשפעת כתבי האופציה בגין עסקת אמזון בהשוואה לשנה קודמת, זאת כתוצאה מעדכוני תקינה חשבונאיים שפורסמו לאחרונה (ASU 2019-08).


עיקרי תוצאות הרבעון השני 2020
ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-37.4 מיליון דולר, בנטרול סך של כ-0.8 מיליון דולר המיוחס להשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, זאת בהשוואה להכנסות של כ-45.3 מיליון דולר, בנטרול של כ-1 מיליון דולר המיוחס להשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, ברבעון המקביל 2019.

ההפסד התפעולי (Non-GAAP) ברבעון השני הסתכם בכ-2.5 מיליון דולר (כ-6.8% מהמכירות), בהשוואה לרווח תפעולי של כ-4.2 מיליון דולר (כ-9.2% מהמכירות) ברבעון המקביל 2019.
ההפסד התפעולי (GAAP) ברבעון הסתכם בכ-5.3 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי של כ-1.3 מיליון דולר ברבעון המקביל 2019.

החברה סיכמה את הרבעון השני עם הפסד נקי (Non-GAAP) של כ-1.3 מיליון דולר (0.03 דולר למניה בדילול מלא, כולל הפסד של 0.02 דולר למניה המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות), בהשוואה לרווח נקי של כ-4.3 מיליון דולר (0.11 דולר למניה בדילול מלא, בניכוי של 0.03 דולר למניה המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות) ברבעון המקביל 2019.

החברה סיימה את הרבעון הראשון עם הפסד נקי (GAAP) של כ-4.6 מיליון דולר (0.11 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל 2019 (0.05 דולר למניה בדילול מלא).

קורנית סיימה את הרבעון השני לשנת 2020 עם מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות לזמן קצר וניירות ערך סחירים בסכום כולל של כ-237.4 מיליון דולר. יצוין כי לחברה אין חוב פיננסי.

החברה סיפקה תחזית לרבעון השלישי של 2020 במסגרת שיחת הוועידה שהתקיימה אמש, על פיה סך ההכנסות ברבעון השלישי ינועו בטווח של 53.5-57.5 מיליון דולר, ושיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) ינוע בטווח של 8%-11% (ללא השפעה חשבונאית של כתבי אופציות).

הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת ה-EDGAR. נוסח זה הינו תרגום של ההודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין ההודעה בשפה האנגלית לתרגום ההודעה בעברית, יגבר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם במערכת ה-EDGAR.

קורנית דיגיטל הינה חברה פורצת דרך המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל. קורנית דיגיטל הוקמה בשנת 2003, מונה כ-574 עובדים והינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסת הנאסד״ק בארה״ב תחת הסימבול KRNT בניהולו של רונן סמואל המכהן כמנכ״ל החברה. לחברה משרדים בארה"ב, אסיה, אירופה וישראל. עם בסיס לקוחות של למעלה מאלף מאתיים בכל העולם, קורנית מחויבת לספק ללקוחותיה טכנולוגיה פורצת דרך המבטיחה תוצאות איכותיות וחדשניות עם רווחיות גבוהה. בנוסף, קורנית היא החברה הראשונה בעולם אשר פיתחה את הדיו הלבן לדפוס הדיגיטאלי על טקסטיל המ


אפשר הדפסה דיגיטאלית גם על בגדים כהים והראשונה שהביאה את הדפוס הדיגיטלי לשוק הטקסטיל. יחד עם שורת מוצרי הדיו אשר פותחו באופן בלעדי לתעשיית הדפוס על טקסטיל ופתרונות הכימיה הייחודיים לאפליקציות הדפוס הדיגיטאלי על ביגוד, קורנית דיגיטל מציעה לדפסים ומותגים מובילים ברחבי העולם הזדמנויות עסקיות חדשות ומבטיחות. למידע נוסף היכנסו לאתר האינטרנט: https://ir.kornit.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il