TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

JDE Peet’s מדווחת על תוצאות חזקות למחצית הראשונה של 2020


הביצועים החזקים משקפים עמידה איתנה של הפעילות העסקית וחוזק מותגים

• צמיחת שיא במכירות לבתים (CPG) בזכות פעילות בשווקים מפותחים
• ביצועי CPG קיזזו את ביצועי המכירות מחוץ-לבית
• התאוששות טובה נרשמה במכירות מחוץ-לבית החל מחודש יוני
• צמיחה אורגנית ברווח תפעולי מתואם של 10.5% לרמה של 642 מיליון יורו
• רווחיות שוטפת צמחה ב- 12%, עם רווח למניה של 0.79 יורו
• מכפיל המינוף השתפר לפי 3.4 מרמה של 4.2 בסוף שנת 2019
• הושלמה הנפקה מוצלחת

אמסטרדם, 4 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

הודעה מקייסי קלר, מנכ"ל JDE Peet’s: "JDE Peet’s סיפקה ביצועים חזקים במחצית הראשונה של 2020, כשהיא מציגה עמידות בפעילות העסקית וחוזק מותגים, על אף השיבוש הכלכלי והחברתי חסר התקדים שנוצר על ידי COVID-19. פורטפוליו מוצרי הקפה והתה שלנו מאפשר לנו לבצע התאמות מהירות להרגלי הצרכן המשתנים, עם המעבר הדינאמי מרכישת כוסות מחוץ לבית אל הסביבה הביתית.

בשלב מוקדם במהלך המשבר, הצוות שלנו נקט באמצעים פרואקטיביים כדי להבטיח את בריאות וביטחון העובדים ברחבי העולם, להגנה על הפעילות העסקית, וכדי לאפשר לנו להמשיך לשרת לקוחות וצרכנים ללא שיבושים באספקה. על אף התנודתיות הגבוהה, אנו מספקים צמיחה חזקה ברווח תפעולי מתואם, המשקף את המיקוד המלא שלנו ואת הגישה הקפדנית בניהול עלויות. בנוסף, אנו נמצאים במסלול הנכון לעמידה ביעדים שלנו להקטנת המינוף. החל מחודש יוני, ראינו התאוששות טובה בפעילות העסקית מחוץ-לבית כאשר שווקים מקומיים החלו להתאושש מהסגרים.

בהינתן מערך המוצרים וערוצי המכירה החזקים שלנו, אנו ממוקמים היטב כדי להמשיך לצבור נתח שוק, כאשר אנו מבצעים התאמות כדי לענות על הזדמנויות ועל הצרכים של לקוחותינו ושל צרכנים ברחבי העולם".

תחזית
במחצית הראשונה של 2020, JDE Peet’s הושפעה מהתפרצות קוביד-19, דבר שהוביל למצב חסר תקדים עבור החברה, העובדים, הלקוחות והספקים. לאורך המשבר, המיקוד המרכזי נותר זהה: להבטיח את בריאות וביטחון העובדים ולשמר המשכיות עסקית. החברה שלנו, וקטגורית הקפה והתה בכללותה, המשיכו להציג עמידות חזקה במהלך שיאי המשבר של קוביד-19, על אף חוסר הוודאות בכלכלה הגלובלית.

הייצור ורשת האספקה הגלובלית, בשילוב פורטפוליו רחב של מותגים אמינים, והגישה החזקה והמגוונת של החברה לשיווק, מציבים את החברה בעמדה טובה כדי לעמוד בחוסר וודאות עתידית בכלכלה.

בעוד שעדיין קיים חוסר וודאות לגבי ההשלכות העתידיות של קוביד 19 על הכלכלה הגלובלית, ראינו סימנים חיוביים לשיפור החל מחודש יוני, כאשר שווקים החלו להיפתח מחדש. בהנחה שהמגמה תמשיך, אנו צופים צמיחה אורגנית חיובית במכירות במהלך השנה הפיננסית של 2020. אנו גם צופים כי הצמיחה ברווח תפעולי מתואם במהלך 2020 תהיה במסגרת יעדי טווח הזמן הבינוני והארוך שלנו של 5-8%, עם קידום מכירות ושיווק מוגברים שיבוצעו במחצית השנייה של השנה.אנו נמצאים במסלול להפחתת מינוף החוב הנקי ביחס לרווח תפעולי בתוספת פחת והפחתות מתואמות אל מתחת לרף X3 עד סוף המחצית הראשונה של שנת 2021.

רווחיות שוטפת (למניה) – Underlying Profit – אינה כוללת את כל הסעיפים המתואמים (מס נקי). מידע נוסף ניתן למצוא בדיווח הכספי לתקופה. נתונים למניה מבוססים על ממוצע פרופורמה של 499 מיליון מניות.

עדכון לגבי קוביד-19
מאז ההתפרצות של מגיפת קוביד-19, נקטנו באמצעי מנע וזהירות כדי להבטיח את בריאות וביטחון העובדים שלנו, וכדי להגן על המשכיות עסקית. דרך המותגים שלנו תרמנו יותר מ- 20 מיליון כוסות תה וקפה למגזר שירותי הבריאות ולמרכזים לחלוקת מזון.

האמצעים שננקטו על ידי ממשלות ברחבי העולם כדי לצמצם את ההתפרצות הביאו לשינוי ניכר בצריכת הקפה והתה, עם מעבר מצריכה מחוץ לבית אל הסביבה הביתית ועם גידול ניכר במכירות דרך מסחר אלקטרוני. מגמות אלה תמכו בביצועים ברוב פעילות ה- CPG של החברה – ובמיוחד בשווקים מפותחים – אך יצרו השפעה שלילית על ביצועים בפעילות מחוץ לבית. לרוחב כל הפעילות העסקית, אפריל ומאי היו החודשים שהושפעו ביותר. החל מחודש יוני, חלה התאוששות טובה בפעילות מחוץ-לבית.

הצוותים שלנו ממשיכים לנטר מקרוב את התפתחות המגיפה – ואת השינויים בהתנהגות הצרכנים שהיא מייצרת – כדי להבטיח כי אנו פועלים בהתאם לביקושי הצרכנים ומתאימים את הפעילות שלנו ביחס לכך.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il