TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בזק משיקה את Be Home - הדור החדש של הבית החכם


השירות מנוהל באמצעות אפליקציה חכמה שיודעת לחבר בין כלל הגלאים וליצור בניהם מערכת גומלין, כך שכל אחד יכול להיות הטריגר שמפעיל את האחר.


בזק מציעה ללקוח שירות מקצה לקצה, החל בהתקנת הרכיבים בבית ועד להגדרת האפליקציה לפי צרכיו
• עלות השימוש לשירות עומדת על 14.90 שקלים לחודש ובנוסף עלות גלאים ומתגים לפי בחירת הלקוח
• כבר היום 30% מהבתים בישראל הם בתים חכמים

חברת בזק השיקה הבוקר את Be Home - הדור החדש של שירות הבית החכם. מדובר באבולוציה של שירות הבית החכם, אותו השיקה בזק לראשונה לפני כחמש שנים, אז היתה החברה הראשונה שהשיקה בארץ שירות מסוג זה. השירות החדש מאפשר לנהל מגוון גלאים ומתגים חכמים ולעקוב מרחוק אחר הנעשה בבית. השירות החדש מנוהל באמצעות אפליקציה חכמה שיודעת לחבר בין כלל הגלאים וליצור בניהם מערכת גומלין, כך שכל אחד יכול להיות הטריגר שמפעיל את האחר. כך ניתן להגדיר תרחישים ולקבוע מראש פעולות שיתקיימו באופן אוטומטי, תוך ניהול הרכיבים החכמים באמצעות אפליקציה בעלת ממשק פשוט ובעברית.

בבסיס השירות, דמי שימוש חודשיים בעלות של 14.90 שקלים בחודש ובנוסף עלות גלאים ומתגים לפי בחירת הלקוח. במסגרת השירות, בזק מציעה למכירה מבחר רחב של גלאים ומתגים חשמליים חכמים, בניהם; מצלמה חכמה, גלאי מזגן, גלאי הצפה, גלאי תנועה, גלאי דלת/ חלון, מתג תריס, מתג דוד ומתג תאורה. בזק מציעה את הגלאים למכירה בפריסה נוחה של 36 תשלומים, כאשר טווח המחירים עומד על 9.90 – 14.90 שקלים לחודש.

לקראת השקת השירות, מציעה בזק חבילה משתלמת בהנחה הכוללת מצלמה, מתג למזגן ושלושה גלאי אבטחה לבחירת הלקוח (הצפה, דלת ותנועה). החבילה כוללת גם שירותי תמיכה והתקנה על ידי טכנאי בזק מוסמך, המבצע בנוסף גם את התקנת האפליקציה והגדרת התרחישים הרצויים לפי צרכיו של הלקוח ובביתו. מחיר החבילה עומד על 54.90 שקלים, בפריסה של 36 תשלומים חודשיים. לאחר 3 שנים, עלות השירות תעמוד על 14.90 שקלים בלבד לחודש.

בזק השיקה לראשונה את שירות הבית החכם בשנת 2015. השירות כלל אז מצלמה בעלת חיישני תנועה, לחות ושמע דו כיווני, שאפשר לדבר מרחוק עם הנמצאים בבית. הדור החדש של הבית החכם, מבוסס על נתב ה-Be המשמש כמח של המערכת כולה ומאפשר מגוון גדול יותר של גלאים ומתגים מיום השקת השירות ועד לתמיכה במאות גלאים ומתגים נוספים בעתיד.

השקת השירות החדש מצטרפת לשורה של מהלכים שביצעה בזק לאחרונה, כחלק מאסטרטגיית בזק לחיזוק ושיפור חווית האינטרנט בבית הלקוח. תחילה השיקה בזק את נתב ה – Be יחד עם הגנת סייבר מובנית, בשלב השני השיקה בזק סדרת מוצרים, Bspot ו-Be Mesh, לשיפור כיסוי ה – WIFI בבית. היום שירות הבית החכם המוטמע בתוך נתב ה-Be, הופך את הבית עצמו לדיגיטלי וחכם. השירות החדש מושק בשלב בו כ-450 אלף מלקוחות האינטרנט של בזק הם בעלי נתב Be, המשמש כמוח וכשער הכניסה לחיים הדיגיטליים בבית.

השירות החדש הוא פרי שיתוף פעולה של בזק עם חברת Alarm.com, מחברות ה-IOT המובילות והגדולות בעולם. חברת Alarm.com מספקת שירותים ל-6 מיליון משקי בית ומתפעלת כ-100 מיליון מכשירים מחוברים, ב-42 מדינות בעולם.

קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות בבזק: "יש הרבה מוצרים היום בשוק תחת הכותרת של בית חכם, אבל הייחוד של בזק הוא שאנחנו מציעים שירות בית חכם הוליסטי, המאפשר שליטה של מגוון גלאים באפליקציה אחת. אנחנו לא מוכרים רק את הגלאים, אנחנו מציעים ללקוח שירות מקצה לקצה, החל בהתקנת הרכיבים בבית הלקוח ועד להגדרת האפליקציה לפי צרכיו.




שירות הבית החכם נבנה תוך שיתוף פעולה מלא עם היצרן Alarm, כשהמטרה שעמדה לנגד עינינו היתה לייצר שירות פשוט ונוח להפעלה, המתבסס על שימוש במוצר חדשני והמתקדם ביותר שמספק ללקוח חוויית שימוש מרשימה. להשקת השירות החדש קדמה פעילות הכנה ארוכה ומעמיקה, תוך ניתוח צרכי הלקוח ובחינת היכולות הטכנולוגיות הקיימות כיום בשוק. ממחקר שביצענו לקראת השקת השירות עולה כי בכל בית יש מעל 10 מכשירים מחוברים בממוצע וכ-30% מהבתים בישראל היום כבר חכמים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il