TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קומוולט מכריזה על תוכנית שותפים חדשה ומתגמלת

החזרים חדשים ומשופרים; גמישות מוגברת ברמות השונות של התכנית; הטבות רישום עסקאות חדשות, וכל זאת ביחד עם פורטפוליו מוצרים חדשני שיאפשר לשותפים לצמוח, להגדיל רווחים, ולהיות מוכנים לעתיד.
קומוולט, מובילה עולמית בתחום ניהול נתונים בענן ובסביבות מקומיות, הכריזה על השקת תוכנית השותפים העסקיים Partner Advantage המשופרת שלה, שתסייע למוכנות עתידית של שותפיה בהתבסס על הפתרונות לניהול נתונים חכמים ומחויבות לחדשנות של קומוולט.

עם התפתחות התוכנית, השותפים יקבלו מגוון הטבות הכוללות תגמול על עסקאות, על צמיחה וביצועים. לשותפים תהיה גם גמישות רבה יותר בכל רמות התוכנית עם פוטנציאל רווח קבוע וקבלת תמיכה עסקית לצמיחה עסקית. בנוסף, הטבות על רישום עסקאות חדשות ותמריצים לשותפים חדשים יסייעו לשותפים להאיץ את מחזור המכירות ולקבל תגמולים.

"כחברה הפועלת בהובלת שותפים, אנו תמיד מחפשים אחר דרכים לתמוך בהצלחת השותפים שלנו באמצעות הגדלת הרלוונטיות והרווחיות", אמרה שירה פרונר, מנהלת שותפים בקומוולט ישראל. "עם הגישה העדכנית לתוכנית Partner Advantage שלנו, אנו מספקים לשותפים שלנו תמריצים מוגברים להניע את הרווחיות, ומהלכי מכירות שיתופיים כדי לסגור עסקאות נוספות, שניהם נתמכים על ידי פורטפוליו מוצרים חזק ואקוסיסטם רחב של שותפים. בנוסף, אנו מספקים תמיכה אזורית, הכשרה נרחבת, ואמצעי שיווק מתקדמים העוזרים לשותפים שלנו לבנות עסק מוכן לעתיד עם הזדמנויות בלתי מוגבלות."

התוכנית מבוססת על ארבעה עמודי תווך מרכזיים - מוצרים חדשניים ומוכנים לשיווק, צוות מכירות מתואם היטב, אסטרטגיית Go-to-Market ואקוסיסטם הבנוי לנצח, ותוכנית להשגת רווחים על פי תחזיות. השילוב של אלמנטים אלה מסייע לשותפים להרחיב את העסק שלהם באופן חלק ובטוח עם קומוולט.

באמצעות תוכנית זו, שותפים יקבלו פתרונות ניהול חכמים ומובילים ותמיכה ייעודית במכירות, תהליכים פשוטים יותר והזדמנויות חדשות לשיתוף פעולה וטיפול בצרכי הלקוח בהצלחה. השותפים ימשיכו ליהנות גם מהתוכנית הקיימת, הכוללת תכנית בת שלוש רמות, תגמולים על עסקאות חדשות , על צמיחה ותגמול על ביצועים. התכנית כוללת גם השקעות כספיות לביצוע פעילויות שיווקיות (MDF), להבאת לקוחות חדשים, גידול בפעילות השותף וביצועים. קומוולט תמשיך להשקיע בפורטל השותפים שלה, במכירות והדרכות טכניות והסמכות, כלי תמחור וסיוע במכרזים, וב- Partner Demand Center לבניית והאצת מערך לקוחות חזק.

"במהלך התפתחות מערכת היחסים בינינו ובין קומוולט, חווינו בשנים האחרונות באופן תדיר את השיפור ומציאת הדרכים הייחודיות בהן קומוולט תומכת בשותפיה. התוספות החדשות לתוכנית השותפים שלהן הינן יוצאות דופן, והן מספקות הזדמנויות חדשות ומרתקות לתגמולים כספיים, הדרכות, מכירות משותפות, ובסופו של דבר צמיחה עבור הלקוחות שלנו," אמר שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת. "אנו גאים להיות שותף ותיק והמפיץ הבלעדי של קומוולט בישראל אשר מחדשת ומרחיבה את תוכניות התמריצים לשותפיה העיסקיים בכפוף ליעדים ויכולות מזה ותנאי שוק וסביבה מתחרה מזה."

העדכונים לתוכנית Partner Advantage של קומוולט זמינים כעת עבור כל ספקי הפתרונות ושותפי ההפצה. קומוולט תכריז על עדכונים נוספים בדגמים עסקיים אחרים של השותפים, כולל ספקי שירותי ענן ושירותים מנוהליים, בעתיד הקרוב. למידע נוסף על התוכנית או על איך להפוך לשותף של קומוולט, בקרו בדף השותפים שלנו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il