TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בנק דיסקונט מציע חבילת פתרונות ושירותים נוספת


מסלולים גמישים במשכנתאות והארכת מועד סיום המשכנתא בשנה. הלוואה להשלמת משכורת ללקוחות שבחל"ת - 5 חודשים ללא ריבית. השקת מיזם חברתי "ביחדנ'ס" לתמיכה בעסקים קטנים.
דיסקונט מרחיב את הסיוע ללקוחותיו ומציע חבילת פתרונות ושירותים נוספת ללקוחות העסקיים והפרטיים, שיאפשרו להם להתמודד עם אי הודאות הכלכלית ולצלוח תקופה מורכבת זו. צעדים אלו מצטרפים לצעדים נוספים עליהם הודיע הבנק מאז פרוץ משבר הקורונה, ובכלל זה דחיית תשלומי המשכנתאות עד 6 חודשים, מסלולי הלוואות נוחים, מסלולי השקעה מותאמים בפאסיבה ועוד.

במסגרת זו, יציע הבנק מסלולים גמישים וייחודיים לבעלי המשכנתאות. הבנק יאפשר הקפאת תשלומי המשכנתא קרן + ריבית והפרשי הצמדה, לתקופה של עד 12 חודשים.
על מנת להקל על חיוב התשלומים שלאחר תקופת ההקפאה, יאפשר הבנק להאריך את תקופת פירעון המשכנתא עד ל-12 חודשים נוספים.

בנוסף, בתקופה ההקפאה הבנק יאפשר החזר גמיש של תשלומים. כלומר ניתן יהיה להקפיא את כל התשלומים או חלק מהם, לפי יכולת ההחזר של הלקוח, על ציר זמן של שנה.

ללקוחות הפרטיים מוצעים מגוון הלוואות בתנאים נוחים ובפריסה גמישה. בין השאר, מציע הבנק את הלוואת "השלמת משכורת" ללקוחות שבחל"ת או ללקוחות שהכנסתם נפגעה. מסלול הלוואה זה יאפשר קבלת סכום של עד 6,000 ש"ח מידי חודש, ולמשך תקופה של עד 5 חודשים. בתקופת קבלת הלוואת "השלמת המשכורת" הלקוח לא משלם ולא צובר ריבית, כלומר הלקוח נהנה גם מדחיית החזר ההלוואה וגם מפטור מתשלום הריבית. רק בתום קבלת הכספים יתחיל הלקוח להחזיר את ההלוואה בפריסה נוחה של 24 ועד 36 תשלומים.

כמו כן, משיק הבנק את מיזם "ביחדנ'ס" – מדובר במיזם חברתי שנועד לעודד את הפעילות העסקית של לקוחותינו, שנפגעה כתוצאה ממשבר הקורונה. "ביחדנ'ס" יחבר בין הלקוחות העסקיים של הבנק (עצמאיים ועסקים קטנים) לבין הלקוחות הפרטיים, ולהיפך. במסגרת זו, דיסקונט יקצה תקציבי פרסום לקידום הלקוחות העסקיים של הבנק ברחבי הארץ. לקוחות שיצטרפו למיזם, יזכו לקבל בחינם חבילת פרסום במדיה המקומית הכוללת, בין היתר, שילוט חוצות, פרסום ברדיו האזורי וברדיו הדיגיטלי, פרסום ברשתות החברתיות, חיפוש ב- Google ועוד. בעלי העסקים יוכלו להציע הנחות מבית העסק שלהם לכלל לקוחות הבנק באמצעות מפתח דיסקונט.

יפית גריאני, ראש החטיבה הבנקאית, ציינה: "הפתרונות המוצעים היום גובשו לאחר בחינת הצרכים של הלקוחות שלנו. אנו מחויבים להמשיך ללוות את הלקוחות ולעודד את הפעילות העסקית שלהם שנפגעה במשבר הקורונה. אנו משוכנעים שפתרונות האשראי הייחודים והחיבור בין קהילת בעלי העסקים שלנו ללקוחות שלנו יסייעו להם בתקופה מורכבת זו".
פרטים נוספים ניתן לקבל באתר הבנק בכתובת: www.discountbank.co.il ובמוקד הטלפוני: 6111*



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il