TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

במיוחד לימי הקורונה- מחשב נייד עם מעטפת אני-בקטריאלית

דיינבוק-טושיבה השיקה את מחשב ה-Satellite PRO C-50, הראשון בעולם עם מעטפת אנטי בקטריאלית.

המחשב, משווק על ידי חברת מפעיל, מתאים לבתי ספר וארגונים. שכבת הצבע מונעת התרבות וגידול של -99.9% מהבקטריות על המחשב ובכך שומר עלינו ועל ילדנו מהדבקות.

חברת מפעיל, המשווקת את מחשבי טושיבה ודיינבוק בארץ, השיקה מחשב נייד חדש מסדרת Satellite PRO. הדגם החדש ה-C50 הינו הפתרון המושלם למעבדות מחשבים בבתי הספר, ארגונים וכמובן בבית. סוג החומר האנטי- בקטריאלי, בתקן רשמי, שממנו עשוי מונע התרבות של חיידקים וכך ממזערת את סיכויי ההדבקות שלנו. לפי התקן הרשמי, 99.9% מהחידקים לא מסוגלים להדבק ולחיות על המחשב, מה שהופך אותו לבטוח מאוד ובהתחשב התקופה בה אנו חיים, מדובר ביתרון רב.

הנייד מגיע עם מסך 15.6 אינץ' FHD, בעיצוב מודרני, מעבד חזק Intel® Core™ Processor, 8GB of DDR4 RAM יחד עם אחסון SSD וכניסת USB Type-C™ 3.1 התומכת בטעינה, תצוגה חיצונית והעברת נתונים, הכל בבת אחת באמצעות אביזר ה- USB-C dock .Dynabook.

נייד ה-C50 החדש נועד להיות פתרון זול ואיכותי בעבור בתי ספר כמו גם למשתמשים עסקיים, כאשר הוא מגיע עם תג מחיר הנמוך ביותר בקו ניידי של דיינבוק, כשהוא שומר על רמת אבטחה גבוהה עם טכנולוגיית ה-TPM 2.0 לאבטחת המחשב, ומציע מבנה מודרני בצבע כחול כהה בעובי של 19.7 מ"מ ומשקל של 1.76 ק"ג בלבד. סוללת ה-45Wh של הנייד אמורה לספק עד 12.5 שעות שימוש.

מפרט טכני:
מעבד – Core i3-8130U או Core i5-8250U מהדור השמיני.
זיכרון – 8GB DDR4.
אחסון – SSD בנפח 256GB או 512GB.
כרטיס מסך – UHD 620 מובנה.
מסך – 15.6 אינץ’ ברזולוציית Full HD.
משקל – 1.76 ק”ג.

אודות מפעיל:
חברת ״מפעיל״ (Mafil) משווקת פתרונות טכנולוגיים להדפסה בתלת ממד למגוון יישומים: הנדסה, רכב, תעופה, חלל, אדריכלות, עיצוב מוצר, חינוך ועוד, ומייצגת בישראל מותגי פרמיום בינלאומיים המובילים בעולם לייצור והדפסה בתלת ממד. Hp, Ultimaker, Sinterit, Asiga, DWS ועוד בנוסף, מפעיל מספקת פתרונות כוללים לארגונים ולעסקים בתחומי ההדפסה הארגונית, המחשוב, והדפוס המקצועי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il