TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

י.ח דמרי מרחיבה את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית


דמרי
תקים 20 פרויקטים של תמ"א 2 בתל אביב

חתמה על הסכם עם חברת גלים המתמחה בהתחדשות עירונית בעיר# מרביתם של הפרויקטים ברובע 4
חברת י.ח דמרי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת גלים המתמחה בהתחדשות עירונית בתל אביב, במסגרתו יקימו בשלב הראשון כ- 20 פרויקטים של תמ"א 2 (הריסה ובניה), אשר מרביתם ממוקמים ברובע 4 בעיר. בכוונת החברה המשותפת שתקרא "דמרי- גלים", להקים בחמש עד שבע השנים הקרובות פרויקטים שהיקפם הכולל כמיליארד שקלים.


לאחר שאושרה בימים האחרונים תכנית רובע 4 שצפויה להתפרסם בקרוב למתן תוקף, ובמסגרתה יתווספו כ-5,000 יחידות דיור חדשות בצפון העיר, תקדם לרישוי דמרי- גלים את הפרויקטים המשותפים שלה, ביניהם פרויקט ברחוב וייצמן, פרויקט נוסף ברחוב חוני המעגל שבמסגרתו יהרסו 25 דירות ותחתן יבנו 58 דירות חדשות, פרויקט ברחוב בן סרוק להריסת 4 בניינים ישנים ובמקומם יבנו 86 יחידות דיור. פרויקט נוסף ברחוב אנטיגונוס במסגרתו 17 דירות ישנות יהרסו ובמקומן צפויות לקום 30 דירות חדשות בבניין בוטיק יוקרתי וכן פרויקט ברחוב פינלס שיכלול 30 דירות חדשות במקומן של 15 שיהרסו.


את החברה המשותפת מלווים מספר משרדי אדריכלים מובילים בהם: בר אוריין אדריכלים, גלאון- פישביין, רימוק אדריכלים ועוד. כל הפרויקטים ייבנו על ידי חברת י. ח דמרי שמעבר להיותה חברה יזמית, היא גם חברה קבלנית שמבצעת את הפרויקטים בעצמה.


לדברי עמוס דבוש, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של חברת י.ח דמרי: "אנו רואים בפרויקטי התחדשות עירונית את עתיד הבנייה בישראל מכיוון שעתודות הקרקע בארץ ובייחוד בתל אביב מוגבלות. הדיירים שיפנו את דירותיהם הישנות יקבלו דירות חדשות ומרווחות וייהנו מאיכות חיים גבוהה יותר. חידוש מתחם מגורים שונה לחלוטין מבניית פרויקט חדש: מדובר באתגר עצום מרמת התכנון של פרויקט חדש בתוך שכונה וותיקה ועד כמובן התחשבות בדיירים שמפנים את בתיהם והניסיון של החברה הן כקבלן מבצע והן כחברה יזמית, סייעו לנו להפוך למומחים בתחום".


לדברי ירון בלנק, בעלי חברת גלים: "שילוב הכוחות של דמרי- גלים יוצר מערכת איכותית לניהול דיירים ומתן מענה ופתרונות בניה ויכולת ביצוע ורכש אדירה שלא אופיינית בענף. חשוב להבין, שבניה במרקם עירוני צפוף כמו במרכז תל אביב הוא מקצוע בפני עצמו ואנו נערכים בהתאם עם ציוד מתאים וצוותי ביצוע מקצועיים שיקטינו ככל הניתן את משך הפרויקט. אין ספק כי הדיירים הוותיקים ייהנו משיתוף הפעולה בין החברות".


נוסף על פעילות זו, לאחרונה החלו עבודות הבניה בפרויקט פינוי בינוי, ברחוב ערבי נחל בגבול תל אביב-גבעתיים אשר יכלול 288 דירות ב- 2 מגדלים שיבנו במקומן של 72 דירות שנהרסו. בנוסף, החברה מקדמת פרויקטים נוספים של פינוי בינוי, אחד מהם הוא פרויקט ההתחדשות העירונית מהגדולים בארץ, בשכונת יד התשעה בהרצליה, במסגרתה תיהרס השכונה הכוללת היום כ- 1,500 יחידות דיור ובמקומן תקום שכונה חדשה בהיקף של כ- 6,000 יחידות דיור.


י.ח דמרי, שבשליטת יגאל דמרי, היא אחת מחברות הבניה הגדולות והוותיקות בישראל. החברה פועלת בישראל החל משנת 1989 ועוסקת היום בתכנון וביצוע פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, בהיקף כולל של אלפי יחידות דיור וכן עוסקת בייזום פרויקטים למסחר, מלונאות ותעשייה. בנוסף, מחזיקה י.ח דמרי במספר נכסים מניבים בישראל. החברה בנתה ואכלסה מעל ל- 12,000 יחידות דיור בכל הארץ. לחברה פרויקטים בארץ בשלבי ביצוע ותכנון, עתודות קרקע ופרויקטים מותלים ופרויקטים בהתחדשות עירונית בהיקף כולל של כ- 13,000 יחידות דיור.

חברת גלים היא מחלוצות תחום ההתחדשות העירונית בישראל. לחברה ניסיון עשיר בייזום פרויקטים ומטפלת כיום בעשרות פרויקטים ברחבי הארץ ובדגש על אזורי הביקוש. החברה נהנית מאיתנות ויציבות פיננסית שמאפשרת לה לבצע פרויקטים של התחדשות עירונית ברמת ביטחון גבוהה עבור דיירי הבניינים ובסטנדרטים הגבוהים בתעשייה.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il