TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עוד פרויקט של אלדד פרי נדל"ן קיבל אישור טופס 4


פרי נדלן
החברה תתחיל בקרוב להקים את פרויקט הדגל שלה ברחובות "פרי פלייס"
חברת אלדד פרי נדל״ן ממשיכה לבסס את מעמדה כחברת הבניה הגדולה בשפלה, עם קבלת טופס 4 לאכלוס פרויקט הפלמ"ח, פרויקט מגורים יוקרתי הפונה אל הציבור הדתי ברחובות. הפרויקט ממוקם ברחוב הפלמ"ח פינת רחוב ההגנה, אזור מרכזי לציבור הדתי ברחובות, בו מתגוררים זוגות ותיקים וצעירים כאחד.

במסגרת קבלת טופס 4 לפרויקט התקיים במקום סיור של ראש עיריית רחובות מר רחמים מלול ומהנדסת העיר הגב' דלית הראל עם בכירי חברת אלדד פרי נדל״ן – מר אלדד פרי הבעלים, מר ליאור ברדוגו ומר לירון פרי.

פרויקט הפלמ"ח כולל 50 יחידות דיור בנות 2.5, 3, 4 ו־5 חדרים; דירות לופט בנות 6 חדרים; ודירות גן במפרט עשיר הכולל מרפסת סוכה, מחסן וחנייה. יחודיות הפרויקט בכך שהוא משלב, לצד דירות בנות 4, 5 ו־6 חדרים, גם דירות קטנות ובינוניות במחירים אטרקטיביים לזוגות צעירים, וזאת תוך שמירה על סטנדרט גבוה ורמת חיים גבוהה בשילוב עם קהילה דתית מגוונת.

מדובר בפרויקט נוסף שהחברה מאכלסת בעיר רחובות, כזה המצטרף לפרויקטים נוספים שאוכלסו בחצי השנה האחרונה, ביניהם: פרויקט ''פרי פקאן'' הכולל 54 יח"ד בשני בניינים זהים בני 9 קומות; פרויקט "דובנבוים 8"; פרויקט ''דוד מזרחי''; פרויקט ''וילקומיץ׳''; ופרויקט ברח׳ גורודסקי.

לדברי ליאור ברדוגו, מנכ״ל חברת אלדד פרי נדל״ן, ״האכלוס של פרויקט זה ממשיך לבסס את מעמדה של חברת אלדד פרי נדל״ן כאחת מחברות הנדל"ן הפעילות ביותר בשפלה בכלל, וברחובות בפרט. הפרויקט היוקרתי מציע לציבור הדתי בית באזור מבוקש, במעוזה הדתי של העיר רחובות, מבלי להתפשר על רמת חיים גבוהה, בגימור משובח ועם מפרט עשיר".

החברה תתחיל בקרוב להקים את פרויקט הדגל שלה ברחובות "פרי פלייס". לאחרונה הסתיימה ההריסה במתחם, ועבודות הבנייה יתחילו בקרוב. פרויקט פרי פלייס נחשב לפרויקט החשוב ביותר בעיר רחובות, שכן הוא אמור – לראשונה מזה 20 שנה – להוסיף לעיר מספר מרשים של 750 דירות קטנות להשכרה לסטודנטים, הלומדים במוסדות האקדמיים הרבים בעיר. כמו כן יכלול המתחם עירוב שימושים בהיקף גדול של כ־30 אלף מ״ר של מסחר, משרדים ומלונאות, ובסה״כ יכלול המתחם בנייה בהיקף של 100 אלף מ״ר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
16/6/18
1. לא אמינים - אלון
רוב הפרוייקטים שלהם אם לא רובם קבוצת רכישה עובדים בשיטת פרמידה משווקים פרוייקט מסויים כדי לממן עלויות בנייה של פרוייקט שכבר שווק וכך נוצר מצב של עיכובים בבנייה אי עמידה בלוז ומסירת דירה בפיגור.פרי פלייס למשל מעוכב למעלה משלושה חודשים בטענה שאין עדיין היתר חפירה למרות שפורסם באתר שלהם כבר בתחילת העבודות שניתן היתר הריסה.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il